𝙲𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝚃𝚑𝚛𝚎𝚎

103 13 32
                                    

𝙲𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝚂𝚘𝚗𝚐: 𝙰𝚗𝚐𝚛𝚢 𝚝𝚘𝚘

Atılan maillerin sonucu nihayet ulaşmıştı. Osamu yakalanmıştı. Ehh daha çok bilerek yakalanmaktı ama sonuç olarak yakalanmıştı. Osamu'nunkisi delilik değildi de neydi ki? Kelepçelerini çözmüş ama sakin bir şekilde ikizini beklemeye başlamıştı. Elbette her zamankş yaptığı illüzyonu ona da uygulayacaktı. Sanki orda bir tutsakmış gibi gösterecekti kendisini. İşe yarar mıydı? Genellikle işe yarayan bu yöntem şimdi neden işe yaramasın ki? Ama işin sıkıcı yönü beklemekti ve ne kadar bekleyeceğini de bilmemesiydi. Bu da birazcıkta işi heyecanlı yapan kısmıydı. Uzun süre bekledi. Kimse gelmemişti. O dışında.

"Oi aptal Dazai! Neden buradasın?"

"Ağh- başka daha kötü bir şey görmedim."

"Soruma cevap ver!"

"Yeni yönetici Yuuta-san'ınız beni tuzağa düşürdü ve yakaladı."

"Herkesi kandırabilirsin ama beni asla kandıramazsın."

Osamu'nun saç diplerinden tutup kafalarını yakınlaştırmıştı.

"Hah- onun yeteneğini merak ediyorum."

"Kimin?"

"İkizimin."

"Tamda tahmin ettiğim gibi."

"Bir şeyler biliyor musun?"

Chuuya Dazai'nin saçlarını bıraktı.

"Söylenti var elimde."

"Bilgi veya söylenti herhangi bir şey işime yarayabilir bu durumda. En azından belli bir süre daha yaşamak için."

"Vayy intihar manyağı demek yaşamaya çalışıyor."

"Mecburum ve yardım etmelisin."

"Haaa-! Benim hiçbir zorunluluğum yok."

"Mori-san'a Elise-chan'ın yaptığı vazoyu senin kırdığını söylerim."

"Tch- lanet herif!"

"Yeteneği gölgelerle alakalıymış sanırım. Şekil verme gibi şeyler olabilir. Ayrıca ben sana daha fazla yardım edemem bu mafyaya ihanet olur. Bir uskumru içinse bu riski hiç almam."

"Bu bile yardım sayılır Chuuya ama sadece isteyeceğim diğer şey ne olursa olsun ölmememi sağla."

"Hah- tam bir baş ağrısısın. Senle uğraşmaktan nefret ediyorum."

"Teşekkür ederim ChufChuf!"

"Adım Chuuya gerizekalı!"

"Oya oya~ O zaman ikizim geldiğinde görüşürüz."

"Tch- mümkünse görüşmeyelim."

Chuuya merdivenlerden yukarı çıkmış ve kendi odasının bulunduğu kata doğru çıkmıştı. Chuuya'nın tahminine göre en fazla 1 saatte gelmiş olurdu Yuuta. O sırada yazması gereken raporları bitiririm diye düşünmüştü. Masasına oturdu ve raporlarını yazmaya başladı.

Eş zamanlı olarak ajansta ise Kunikida çıldırıyordu.

"Lanet olası Dazai nerede ki-?"

"Mafya tarafından kaçırıldı."

"Ne!?"

Cevabı söyleyen Ranpo'ydu. Elbette Dazai'ye ne olacağını da biliyordu.

"İkizi tarafından."

"Bu ikizinin Dazai'yle alıp veremediği ne ki?"

"Bu cevabı kendisi verse daha iyi olur."

Yaklaşık bir saat sonra Yuuta adamlarıyla birlikte aşağı inmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 03, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

⌘𝔻𝕒𝕫𝕒𝕚 𝕋𝕨𝕚𝕟𝕤 ༒𝕋𝕨𝕚𝕟 𝔸𝕦⌘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin