1: bebek demiguise

18 3 206
                                    

Faith's POV:

Dersle ilgileniyor taklidi yapıyorum ki profesör beni lanetlemesin. Benim klasik hallerimden biri. SYB* derslerinden asla zevk almam. Hadi ama kim SYB derslerini sever ki?

Bir hufflepuff olarak bu dersi gryffindorla birlikte alıyoruz. Bu yüzden en yakın arkadaşım Sadie yanımda. Çok iyi değil mi nefret ettiğin bir derste arkadaşınla birlikte oturmak ??

Eğer arkadaşınız yaratıklarla kafayı bozmuş bi deli degilse elbette çok iyidir. Ama Sadie öyle. Ben de sihirli yaratıkları sevmiyor değilim ama çok korkutucular. Ürkütüyorlar beni.

Dersin bittiğine dahi olan işareti gördüğüm anda sıranın üstündeki tüm kitapları kucakladım. Ve koşar adım sınıftan çıktım. Bu işkenceye daha fazla katlanamam.

"FAITH?! LAN DURSANA INFERIUS* KOVALIYOR SANKI HIZA BAK!?" Haftalık rutinlerimizden biri daha. Sadie'nin sanki onu sınıf dışında beklemeyecekmişim gibi arkamdan çığlıklar atması. Bu kız beni yoruyor.

"Ya neden hiç beklemiyorsun beni?" Dudağını büzerek söyleyince vurdum bi tane dudağına. Eliyle ağzını kapattı.

"Hâlâ hocanın getirdiği o garip şeyle bakışmasaydın belki seni bekleyebilirdim yürü şimdi de ortak salona gidelim."

"Hey ona garip deme o bir bebek demiguise. Ne kadar şirin olduğunu görmedin mi orada?" Bi yandan homurdanıp bi yandan koşuyodu bana yetişmek için.

"FAITH!! SADIE!!" Tanıdık sese döndüğümde yüzüm güldü.

"NYX!! ASH!!" Sadie'nin sanki bizi görmüyorlar gibi çığlık atıp el sallamaya başlaması? Bu kız nasıl Gryffindorda olabiliyor asla anlamıyorum.

Ash'gilin yanındaki Jay'i görünce gülümsedim. Üçü birlikte iksir dersinden dönüyor olmalılardı. Sadie daha Jay'i fark etmedi ki kaos çıkmadı.

Nyx gelip kolunu omzuma attı. "Nasılsın aşkım?" Yanağımı öpüp sordu.

"Yaratık dersinden sonra nasıl olabilirsem öyleyim Nyx " iç çekerek konuştum. Sadece kıkırdadı. Çığlık sesiyle yana döndük.

"JAY SALAK WENZEL!! SENI LANETLEMEDEN ONCE GIT" Sadie asasını Jay'e çekip bağırıyordu. Jay ise o deve gibi boyuyla Ash'in arkasına saklanıyordu. Ash ise eğlenerek Jay'i kolundan çekip Sadie'nin önüne atmaya çalışıyordu.

Ne olduğunu anlamak için izlemeye devam ettik.

"SENI DELI CADI NE VAR YANI DEMIGUISE'LER TATLI DEĞILSE BEN SADECE GERÇEKLERI KONUSURUM GERÇEKLERI" Sesleri ile koridoru inletmeye başladıkların da durdurmak için öne atıldım ama omzumdan biri beni geri çekti. Arkama döndüm.

"Dur biraz enerjilerini atsınlar da ortak salonda rezil olmayalım" Chris Şerefsiz Evladı Rown. Evet yine güzel gülümsemesi yüzünden bi bok anlamadım. Nasılım?

Sadece öyle dikilirken arkadan gelen Jay'in tiz çığlıklarını bile duyamıyordum.

Ne ara kendime geldim ne ara sakinleştiler de ortak salona geldik hepimiz bilmiyorum. Çok yorulmuş olmalıyım bugün. Önündeki yemeklere kısaca bi göz attım gerçekten açtım. Ama önce masayı inceledim.

Chris Jay ve Sadie'nin arasına bi bariyer gibi oturmuş kavgayı önlüyordu. Ash benim sağıma Nyx ise diğer tarafıma kapıya yakın olan tarafa oturmuştu.

Yemeğine dokunmadan kapıyı izliyordu. Kimi beklediğini masadaki herkes bilirdi ama bu konu hakkında genelde konuşulmadı. Elbette dalgası gecilirdi (arkadaş ortamında jay ve ash var yani bi zahmet) yine de ciddi bi konuşma dönmedi. Herkes muhteşem (!) ilişkiyi çifte bırakmıştı. Böyle giderse bir çift olurlar mıydı orası da muamma ama.

BIRINIZ ITIRAF ETSIN YETER SIKTI ARTIK.

Gryffindor masasında bir hufflepuff, 3 slytherin ve 2 gruffindorla mukkemmel bi gruptuk. Bizi neden kovmuyorlar hala anlamıyorum. Tek hufflepuff olmak çok kırıcı ya. Kendime huff bestie bulmalıyım.

"OOO HOŞGELDIN LOWELL" Ash'in bağırtısı ile tüm masa bize dönerken Nyx'in yanına yani kendi özel yerine kurulan Lowell'ı yeni fark ettim.

"Hiç güzel bi karşılama değildi Ash bi daha olmasın" Lowell Nyx'e dönerken yüzündeki o öldürücü bakışları sildi.

"Selam Nyx" elinden gelen en tatlı gülümsemeyle Nyx'e kur yapıyordu. Aynen kanka just a friend.

"Neden geç kaldın Low? Aç kalıcaksın sandım." Nyx trip atıyordu. Boku yedin "Low"

"Profesör yanına çağırdı iksirler hakkında ondan geç kaldım " panikle Nyx'e açıklama yapıyordu.

"Kuzen valla boğazımızdan geçmedi sensiz" Jay ağzı tıka basa doluyken konuşmaya çalıştı.

"Görüyorum kuzen belli oluyor"

"Ay görgüsüz masa adabı da yok bunun. Kovalım mı bu pis yılanı masamızdan abii." Sadie yüzünü buruşturup Jay'e pis pis baktı.

"Ben niye her evrende hayvan olmak zorundayım ya!"

"Yüce Godric aşkına ikiniz de susun çekemem yine sizi. Herkes yemeğine dönsün" kocam ne derse o.

SYB: Sihirli Yaratıklar Bakımı.

Inferius: Korkutucu kötü bir ruh.

Bu da bir Demiguise

Bu da bir Demiguise

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
hogwarts✧Where stories live. Discover now