2: diffindo

21 3 291
                                    

Faith's POV:

Biçim Değiştirme dersime giderken kucağımdaki kitapları toparlamaya çalışıyordum. Dün gece Nyx'e moral konuşması yapmak için ayakta kalmıştık. Bu yüzden sabah uyanamayıp geç kalmıştım.

Aceleyle yürürken önüme çıkan duvara tosladım. BURADA NE ZAMANDIR DUVAR VAR VE NEDEN GÜZEL KOKUYOR?

Gelen kahkahayla kafamı kaldırdım.

Hogwarts'ın duvarları ne zamandır bu kadar yakışıklı? Ne zamandır bu kadar güzel gülüyor? Ve sarılmak için çok uygun?

"Böyle sarılmaya devam mı edelim yani? Peki benim için hava hoş" ve beni kendime getiren o kahkaha.

"Üzgünüm Rown kafam yerinde değil" eğilip yerdeki kitapları topladım. Hemen eğilip bana yardım etti. Ağlıyorum çok romantikiz.

"Dersimiz ortak değil mi?" Ah, evet bi de bu vardı. Normalde bu uykusuzlukla nah giderdim sabah derse ama bu ders Chrisle ortak aldığım tek dersti.

"Evet. Biçim Değiştirme."

"Senin için biçim değiştirmeyi profesörden bile iyi anlatıyor diyorlar doğru mudur Ivy?" Soyadım ne kadar yakışıyor ağzına. Ama istersen Rown ile degistirebiliriz.

"Yani öyle diyenler var. Severim biçim değiştirmeyi."
Utangaç bi gülümseme sundu bana. Bi kere öpim mi ya?

"Senden rica etsem dersten sonra bana yardım edebilir misin?" Ensesini kaşırken önümde küçülüyordu resmen.

Gryffindor'un prensi, Quidditch kaptanı, tüm kızların düştüğü, yunan tanrısı Chris Daniel Rown şeker isteyen küçük bir çocuk gibi önümde benden bir şey istiyordu.

Çığlık atıyorum.

Kafamın içinden tabii ki de.

Bu görüntüyü atlattığımda -ki bu yarım dakikamı aldı- teklifini kabul ettim .

En fazla ne olabilirdi ki? Ben ona konuyu anlatırken bana biraz haddinden fazla yaklaşırdı ve bende oracıkta bayılırdım. Fazla bir şey değil.

Birlikte dersimizin olduğu sınıfa yürümeye başladık. Aslında yanyana durunca yakışıyor gibi miyiz ne?

"IMDO AYOL IMDOO!"

O NE AYH!?

Bize doğru uçan bi çocuk var. Evet uçan. SÜPÜRGEYI NEDEN OKUL IÇINE SOKARSIN KI?

Büyük bir çarpışma yaşanmadan önce hemen asamı çıkarıp bi büyü mırıldandım. Bu şekilde süpürge önce yavaşladı ve sonrada durdu.  Biz iyiydik ama diğer çocuk için aynısını söyleyemem.

"Iyi misin?!" yanına koştum.

"Ödüm götümden çıktı iyi gibi miyim?" Bu niye bu kadar bağırıyor.

"Seni duyabiliyoruz bağırma" kocam işte ben yorulmayayım diye hep benim yerime konuşur.

"Ay bu Gryffindor'un kaptanı değil mi kız" tanımadığımız çocuk hemen ayaklandı ve koluma girdi.

"Iyi seçim kız nasıl tavladın bunu? Lazım bana bu bilgiler ben de Ravenclaw'ın kaptanını tavlamaya çalışıyorum da" diyerek beni dürttü. Ben mi tavlamışım? Hem de Chrisi?

"Yanlış anladın aramızda bir şey yok" Chris homurdanırken yandaki kumral çocuğa döndüm.

"Sen napıyodun süpürgeyle be?"

"Dedim ya ben Ravenclaw'ın kaptanını tavlamaya çalışıyorum diye. Dedim bari bizim binanın takımına gireyim de onla konuşabileyim." Sonra üzgün üzgün baktı.

"Ama baksana daha süpürge üstünde duramıyorum. Nasıl Quidditch oynayayım. Ay neyse ayol başka yol mu yok sanki bana" ani değişimleri var. Korkutucu bir tür.

"Ben Faith Ivy. Aynı binadayız" cüppesinj gösterdim.

"Ay Tyler ben de. Yüce Tyler. Güzel Tyler." sonra hemen beni kendine sardı.

"Binamdan hiç arkadaşım yok sen arkadaşımsın artık"

Başka bi şey mi dileseydim napsaydım? Olacağı varmış bak.

"Derse yetişmeliyiz" beni kolumdan tutup Tyler'dan ayırdı.

NEDEN BANA IZINSIN DOKUNUYORSUN?

BU KIZIN BIR (1) KALBI VARDIR DIYE DUSUNEN YOK MU YA?

NEDEN HERKES BU KADAR ACIMASIZ?

"Hmm tamam"

Ash's POV:

"SENI PISLIK GEL LAN BURAYA" mutfaktan zar zor kaçırdığım balkabağı suyumu kaçırdı piç. Lanet fırlatmamak için zor duruyorum.

"JAY SENI ÇARMIHA GERERIM GEL LAN BURAYA DAVAR" Arkasından bir iki basit büyü gönderirken koşmaya devam ediyordu.

"HAHA YAKALASANA YAKALAYAMIYORSUN KI"

"JAY LANET GÖNDERMEMEK IÇIN ZOR DURUYORUM GEL BURAYA"

Dışarıdan nasıl göründüğümüzü düşünmek bile istemiyorum.

Elinde bi kadehle dökmeden koşmaya çalışan bir aptal ve onun arkasından bas bas bağırıp koşan bir kız.

Ne kadar şirin değil mi?

Aklıma gelen şeyle sırıtmaya başladım. Bilirsiniz insanlar pantolonları olmadıklarında koşmaya devam edemezler.

"Diffindo!" Yaptığım büyü ile yüzümdeki gülümsemenin solması saniyelerimi bile almadı.

Pantolonsuz kalan kişi Jay olsaydı buna saatlerce gülerdim ama bu tanımadığım kumral, yunan tanrısı gibi görünen bir Ravenclaw olunca... İşler biraz değişebiliyor.

"Noah William Kelsey uygunsuz kıyafet seçimi yüzünden Ravenclaw'dan -10 Puan!"







NOAH CIPLAK KALDI AMK

cok güzel tanistilar bence

nyx ve lowella nasil devam edicen yardım

hogwarts✧Where stories live. Discover now