Jay's POV:
Slytherin ortak salonunda yaşanan ufak çaplı kaoslu rezillikten sonra hemen Gryffindor ortak salonuna kaçtım.
Yani bilirsiniz masumken suçlu duruma düşmek falan hiç iyi olmaz.
Ortama bakınıp kendime yapacak bir şeyler aradım. Ve sanırım buldum.
Yeni Hedef Oluşturuluyor...
Hedef Bulundu.
Hedef Adı: Sadie Sıkıcı Rown
Koşarak kitap okuyan kızın yanına ilerledim. Yine şu değişik canavarlarla alakalı bi ansiklopedi okuyordur. Bozmuş kafayı kimse düzeltemiyor.
Gizlice arkasına geçtim. Çok odaklandığı için beni fark etmemişti. Dikkatini çekmek için elindeki kitabı bir çırpıda aldım.
Derin bir nefes verdi ve arkasına bile dönmedi.
"Jay, kitabımı geri ver"
"YA AŞIK MISIN BANA NASIL BEN OLDUĞUMU ANLADIN?"
"Ne demezsin bayılıyorum sana da sen fark etmiyorsun" bana dönüp kitabı almaya çalıştı.
"Evlenme teklifi mi bu?" Elimi şokla ağzıma kapattım ve gözlerimi büyüttüm. Yanına oturdum.
"Merlin'in kutsal donu! Öyle bir hataya düşmek yerine kendime avada kedavra çakarım daha iyi" üstüme eğilip elimdekini almaya çalışırken homurdandı. Kırıcısın Sadie.
" Ne yani benden ayrılıyor musun!? NAYIR NOLAMAZ NAPAMAZSIN!" Elimi alnıma atıp bayılma taklidi yapmaya başladım. Birazcık dramadan bir şey olmaz.
"Jay salak mısın? BIZIM ILISKIMIZ YOK" mükemmel herkes bizi izliyor birazcık ilerletelim oyunu. Ayağa kalkıp Sadie'yi de yanıma çektim.
"Ne yani senin için yaşadıklarımız bir hiç miydi?" Sesimi titreterek sordum.
"Jay sakinleş bak-"
"Benden ayrılamazsın çünkü ÇÜNKÜ..."
"Jay bak gerçekten sadece kitap okum-"
"SENIN COCUKLARINI KARNIMDA TASIYORUM VE SEN BANA KITAP DIYORSUN HALA" kendimi anime kızı* gibi yere bıraktım.
"Aptallaşma kalk yerden asamla valla müsait bir yerlerine bombarda* yaparım valla" çok mantıklı tehditler bunlar. Bu kız nasıl Slytherin değil? Korkunç fantezilere sahip.
"Karım tarafından şiddete maruz kalıyorum. BOSANALIM BEN DUL BIR BABA DA OLABILIRM AMA BUNA KATLANAMAM " görünmez kameralara döndüm ve poz kestim. Derken o tanıdık sesle anladım ki dramayı biraz fazla kaçırdık sanırım.
"Sadie ve Jay ikiniz de odama"
Ash POV:
Sakin ol Ashley.
Yaparsın Ashley.
Çünkü senin mükemmel bir gücün ve sevgin de var.
Yani sadece gidip özür dileyeceksin çocuktan... Pantolonunu parçaladığın için.
"HAYIR BUNU YAPAMAM " demeye kalmadan birine çarptım.
"Önüne baksana yürümeyi de mi bilmiyorsunuz" homurdanırken yukarı baktım. Ay ağzını baykuşlar kapsın Ash.
"Cidden sen nasıl bir şeysin? Şimdi de bana çarpıp azarlıyor musun bir de" çocuk büyük bir şokla bana bakıyordu.
"He, sen miydin? Ben başkası diye öyle şey ettim. Aslında şey yapacaktım sana karşı şey işte bilirsin" evet Ash mükemmel bir özür konuşmasıydı bu, tebrikler.
"Cidden artık sorunlu olduğunu düşünmeye başlıyorum. Ne diyosun kızım?" Sinirlendi. Ay böyle de bir yakışıklı mı göründü ne?
Odaklan Ash. Odaklan kızım.
Güzelce bir özür konuşması yap.
"Bak ben özür dilerim! Gergindim.ve balkabağı suyumu o pislik mahlukat alıp gitti. Bu ne kadar kırıcı bir durum farkında mısın!?" Bu çocuk renk mi değiştiriyor?
" Yani çok da abartmaya gerek yok sadece pantolonsuz kaldın alırız yenisini." Elimi bana bırak der gibi salladım. Kırmızı olmuş çocuk yazık mahcup mu oldu?
"Ama kabul seçimini çok begendim. SüngerBob benim en sevdiğim çizgi filmdi. Nerden aldın ben de almak istiyoru-" demeye kalmadan çocuk mosmor kesildi.
"SEN BENIMLE DALGA MI GEÇIYORSUN YA" NE BAĞIRIYON LAN!
Sakin ol kızım.
"İlk olarak dalga denizde, ayıp yatakta olur. Ikinci olarak sen çok gerginsin ben sana bi balkabağı suyu içireyim bir şeyciğin kalmaz" diye koluna girdim.
Hâlâ adını öğrenemediğim bu yakışıklıyla balkabağı suyu içmeye gidiyorum. Aferin bana.
Faith POV
"On yedi kez anlattım konuyu ve sen gidip yine en başı unuttun" elimle yüzümü sıvazladım.
Aynen kanka crushla kütüphanede bi date. Ne tatlı ne tatlı.
"Ama napabilirim ki? Konunun bu kadar uzun olması benim suçum mu?" Dudaklarını büzdü. Bu kardeşler bozuk genetik bozukluğu falan var kesin. Asla düz kalmıyor o dudaklar. Öpmem için yapıyo sanki.
Faith kendine gel! Ve profesyonel davran şu an konuyu anlatmalısın.
"Belki de sana uzak olduğumdan anlamıyorumdur konuyu hm?" pis bir sırıtışla ayağa kalktı. Bir şey geliyoe hissedebiliyorum. Aramızdaki mesafeyi sıfıra indirdi. Hatta bir elini arkama sırtıma dayadı.
"Şimdi şu soruyu bir daha anlatsana bana" bir insan nasıl bu cümleyi bu kadar erotik kurabilir...
Sanırım kafayı yiyorum.
Jayin anime dususu
Büyüleri anlamiyorsaniz da sonra aciklarim cok usendim su an