Стан Хьонджина погіршився , у нього був слабкий імунітет та дуже часто були паморочення , перепади настрою , зникнення апетиту.
-доброго дня я на консультацію. Промовив Джинні доктору.
-доброго дня Хване Хьонджине, проходьте сідайте на кушетку, та розкажіть про свою хворобу.Хьонджин спокійно пройшов вздовж кабінету та сів на кушетку , та за мить почав розповідати ситуацію.
-я ходив у цю лікарню 2 роки тому , доктор сказав мені, що моя хвороба- не вилікуєма.
Мені залишився рік і кінець , але за кілька днів мій стан погіршився , слабкий імунітет , часте паморочення і зовсім немає апетиту.Тяжко відкинув подих Хьонджин і нахилив голову вниз.-доктор мовчав бо такий діагноз був вперше для нього.
Він порадив щоб Хьонджин був на правильній дієті та регулярно займався спортом , здорово спав.Хьонджин ніжно посміхнувся доктору та кивнув головою.Після прийому у доктора Хьонджин пішов додому та зайшов придбати щось у магазині.
Настав вечір Ліксі повернувся щасливий додому і кинувся в обіймм Хьонджина за яким сильно скучив.
Хьонджин розповів йому про все та тяжко відкинув подих зі сльозами на очах дивлячись на Фелікса тонучи в його теплих обіймах.
Лікс промовчав та заспокоїв Джинні і заварив гарячого чаю, крепко обійняв його і прошепотів «коханий, я завжди буду біля тебе , я ніколи не покину я буду з тобою до кінця світу.» після чого блондин ніжно поцілував у губи Джинні.За півгодини Джинні солодко заснув на колінах Лікса який обережно перебирав його шолковисте чорне волосся , яке пахло солодким кокосовим шампунем, Лікс закохано дивився на сплячого красеня і за кілька хвилин він залишив його одним в кімнаті накривши його теплим одіялом і під головою була м'яка подушка яка пахла Ліксом.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Не покидай мене , коханий.
RomantikХван Хьонджин був смертельно хворий , але одного прекрасного зимного дня він знайшов своє кохання з яким разом пішов на той світ.