Після закінчення пар , Хьонджин запросив Фелікса до себе у гості.
-Лікс, якщо ти не занятий то не против піти до мене, я запрошую! Мило промовив Хьонджин з посмішкою.
-я не против, хороша ідея! Так звісно давай!
Ласково прийняв запрошення друга, з посмішкою на його милому обличчі.Хьонджин був дуже радий та разом з Феліксом пішли за куртками у гардероб.
Лікс подав одяг Джинні і взяв своє.
Після того як вони вийшли з університету Фелікс не зводив погляд з прекрасного лиця цього брюнета.-ми майже дійшли Ліксі. Промовив Джинні.
-о це дуже добре , я так змерз. Відповів йому Фелікс , та зразу сховав руки в кишені.
Дійшовши до дому Джинні вони почали скидати верхній одяг і Хьонджин запросив Фелікса до кухні , він заварив два келиха гарячого чаю і поклав на стіл блюдо з імбирним печивом , та ввімкнув фільм на телевізорі.-дякую Джинні таке смачне печиво , сам робив ? Ласкаво запитав Ліксі.
-немає за що Фелісе, а ні печиво в магазині придбав це-моє улюблене доречі.
В їх очах промигнула іскра любові та Хьонджин точно знав що Фелікс його щастя, це любов з першого погляду , Фелікс його найцінніший скарб.
Лікс широко посміхнувся брюнету та легко поклав його голову Хьонджину на плече.
Тим часом серце Хьонджина забилось сильніше він знову почув цей приємний аромат його парфума. Не помітивши Фелікс заснув на плечі хлопця скоріше за все він змучився подумав Хьонджин та сразу обережно переклав його на своє ліжко і накрив теплим одіялом його скарб.
Хлопець ласково подивися на спляче личко цього красеня і покинув кімнату, щоб той не прокинувся
Настав вечір, Лікс проснувся і сразу пішов до Хьонджина.-вибач, що заснув я був змучений з вчорашнього дня та не міг заснути. Сором'язливо відповів блондин.
-нічого страшного можеш не турбуватись! ти не голодний запитав Джинні? Та мило посміхнувся Ліксу.
-ні..не голодний дякую. Соромливо відповів хлопець.
-тоді давай я проведу тебе до дому Ліксі? Люб'язно спитав Джинні.
-так давай. Радісно відповів Фелікс і усміхнувся брюнету.
Вони одяглися і вийшли з будинку та довго йшли гарним зимнім вечором роздивляючись ці сніжні пластівці які тихо падали на землю , Лікс легко задернув голову , щоб подивитись на ці прекрасні сніжинки. В той момент Хьонджин не зводив з нього погляд. Та коли вони дійшли до дому Лікса , Хьонджин ніжно обійняв Фелікса та попрощався з ним.Серце Лікса забилось так сильно ,він думав, що його серце вискочить зараз , та через мить відповів на обійми Джинні.
Через хвилину теплих та незабутніх обіймів Хьонджин повідомив Лікса що у них буде вихідні 4 дня так як в університеті буде ремонт.
А закоханий Хьонджин хотів провести ці дні разом з Ліксом, щоб бачити його миле лице кожну секунду , ці шоколадні очі , це миле ластовиння.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Не покидай мене , коханий.
RomanceХван Хьонджин був смертельно хворий , але одного прекрасного зимного дня він знайшов своє кохання з яким разом пішов на той світ.