«Через тиждень»
Проснувшись холодного ранку Хьонджин пішов у ванну , після того як він закінчив свою щоденну рутину чорноволисий красень пішов на кухню снідати Хьонджин не вмів добре готувати , але в нього вийшов дуже смачний сніданок омлет з тостами та свій улюблений чай з лимоном.Коли Хьонджин все з'їв він пішов одягати свою форму в університет.
Хлопець стояв вже на порозі дому натягуючи на себе свою улюблену в'язану чорну з білими полосками шапку яку йому подарувала його бабуся , Хьонджин швидко одягнув куртку та намотав на шию шарф , він взявся та вийшов з дому.
Хлопець не спішив до університету , бо вийшов завчасно , а йти йому 15 хвилин. По дорозі до універу до Хьонджина підійшов незнайомець.
-доброго дня ви не знаєте дороги до університету номер 25?
-доброго дня, я якраз туди йду , ніжно посміхнувся Хьонджин незнайомцю.
А той посміхнувся йому в відповідь та й протягнув йому руку.-мене звати Лі Фелікс можна Лікс або Фелікс.)
-а мене Хьонджин ласкаво відповів хлопцю.
ніжно пожав маленьку руку, Лікса.Джинні і Фелікс шли до університету разом,
та за декілька хвилин вже опинились на порозі будинку.-заходь Лікс ласкаво запросив його Хьонджин
Коли Фелікс війшов до приміщення за ним повіяв приємний аромат його парфумів , хлопець ніжно посміхнувся Хьонджину.
Джинні почав роздивлюватись миле личко Лікса. Його світло коричневі очі , та прикрашаючи його обличчя ластовиння.-Хьонджин, ти чого так дивишся? З цікавістью запитав Фелікс.
-ой вибач. Сором'язливо відповів Хьонджин тоді в його серці щось спалахнуло.. любов?симпатія?
Після того як хлопці залишили свій верхній одяг в гардеробі вони пішли до свого класу.Фелікс представився своїм новим одногрупникам.-всім привіт я Фелікс , надіюсь ми погладимо я ваш новий одногрупник. Ласкаво промовив Лікс і широко посміхнувся.
Одногрупникам він сразу сподобався і прийняли вони його добре.-Ліксі якщо не проти сядеш біля мене? Промовив Хьонджин не відриваючи погляд з блондина.
-так з радістю, Джинні! Люб'язно відповів Фелікс та швидко сів біля брюнета.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Не покидай мене , коханий.
RomanceХван Хьонджин був смертельно хворий , але одного прекрасного зимного дня він знайшов своє кохання з яким разом пішов на той світ.