E.H Bab 3

16 1 0
                                    

'Haih kusutnye kepala aku menghadap bende alah niii !'hati Erqeen bersungut.

"Morning bos"Sapa Liyyan,secretarie Erqeen.

"Hmm.Anything update?" tanya Erqeen.'Aku tengah stress ni boleh pulak minah sengal ni masuk,urgh stress aku'hati Erqeen berbicara.

"Tengah hari ni boss ada lunch dengan Dato' Affan pukul 1 petang."balas Liyyan tersengih sengih memandang bossnya yang kacak itu.'Bos ni,aku tak cukup seksi ke?Dia tak tergoda lansung hari ni.Biasa dia tergoda.'kata Liyyan dalam hati sambil tengok bajunya,skirt ketat pendek paras paha dan baju ketat hingga menampakkan semua aset perempuannya itu.

"Your clothes,not bad.I like it"ujar Erqeen miang selepas memandang secetarie nya itu.

"Hehehe tahnks bos"balas Liyyan tersipu sipu malu.

"Dinner ni you free tak Liyyan?"tanya Erqeen mengoda,cuba memancing mangsanya hari ini.

"Yeah i'm free.Why bos?"jawab Liyyan teruja.

"Urm,nothing.I just want to have dinner with you."Kata Erqeen.

"Ouh sure.Lagipun memang malam ni saya free."ujar Liyyan

"Ok.I will pick you up at 7pm later.See you and now you can get out."Halau Erqeen selepas umpannya mengena.

"Okay bos,see you tonight."Ujar liyyan sebelum keluar daripada bilik bos nya itu.

'Agak ii ape minah terhantuk tu tengah buat ek?Dah makan ubat ke belum budak tu.'tanya Erqeen pada diri sendiri.

~~~

"Wei El.Aku dengar cite ada prof baru nak masuk.Lelaki weih,hensem."Ujar Carissa teruja.

"Ouh really?ok."balas Eldariya tidak berminat.Dia sedang memikir bila lah dia dapat bertemu kembali dengan abang angkatnya itu.Dia ada banyak masalah yang perlu di ceritakan kepada lelaki itu.

Di kelas~~~

"Alright good morning class"ucap lecturer baru itu.

"Good morning sir."Balas semua pelajar.

"Wei El kau tengok lah lecturer baru kita tu hensem gile kan!"Seloroh Carissa teruja melihat ketampanan lecturer baru nya itu.

Lalu Eldariya mengangkat muka ingin memandang wajah lecturer baru yang dikatakan oleh sahabatnya itu."Lahh biasa aje aku tengok.Ape yang hensem sangat?Adik aku lagi hensem."ujar Eldariya tidak berminat dengan kenyataan yang dikenakan oleh Carissa kepada lecturer baru itu.

"So awak berdua yang dekat belakang sana tu,yang tengah berborak tu"Lecturer menunjuk ke arah Eldariya dan Carissa.

"Kita orang ke sir?"Soal Carissa dengan blurnya.

"Yes.Awak berdua.stand up and intro yourself."pinta lecturer.

"Me first.My name is Carissa Insyirah.Sir can call me Carissa or Rissa."Jelas Carissa memulakan perkenalan dirinya dengan senyuman manis yang terserlah di bibir pink nya itu.

"Eldariya.El."Eldariya memperkenalkan dirinya mudah dan dingin.Tiada riak wajah teruja kerana di minta memperkenalkan diri terlebih dahulu.

Lelaki itu terkesima kerana pertama kali seorang perempuan melayan dia sedingin ini kerana sebelum ini setiap kali dia berjumpa dengan mana ii perempuan,perempuan tersebut akan tunduk padanya tetapi lain dengan wanita ini yang jelas tidak berminat untuk mengenali dirinya.

Seusai semua pelajar memperkenalkan diri,tiba masanya lelaki tersebut memperkenalkan diri beliau.

"Okay,my name is Adam Irfan.Korang boleh panggil sir Adam.Untuk sem ahir kamu semua ini,saya akan ambik alih sebagai lecturer korang dalam subjek Educational Psychology.Now oppen your book."Arah Lecturer Adam.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

makin lama makin pendek pulak ek cite ni

hehehe sorry guys

enjoy n happy reading

Erqeen HazeeqWhere stories live. Discover now