Yoongi
Aceleyle odaya çıktım. Tae yatağın başında beni bekliyordu ve elinde bir zarf vardı.
Zarfı elinden aldım ve odadan çıktı. Zarfı açtım ve okumaya başladım
'özür dilerim yoongi, seni üzdüğüm için. Ama bilmeni isterimki o gün ben parçalara ayrılmıştım. Seni affetmek istedim ama yapamadım. Affedemedim. Ne sen nede ben, artık ikimizinde kalbi kırılmasın. Ben gidersem herşey yoluna girecektir. Başkasını sev, sen güzel seversin. Seni seviyorum yoongi'
"Bu NE DEMEK ŞİMDİ!"
Yere çöktüm elimdeki mektupla. Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.
"B-ben*hik*de seni sevi*hik*yorum j-jungkook*hik*"
"Biliyorum"
Gelen sesle kafamı kaldırdım. Anlık bir şoka girdim ve kendime gelince ayağa kalkıp jungkooka yürüdüm. Kollarını açtığında yüzüne bir yumruk attım. Acıyla sendelerken sıkıca sarıldım. Dudağı patlamıştı, ve o kana bulanmış dudaklara bastırdım dudaklarımı.
Dudağımdaki tanıdık sıcaklıkla mıyışırken bunun özlemini geçiriyordum. Bir süre sonra ayrıldım.
"APTAL!"
Pis pis sırıtmıştı. Saçlarımı okşadı bir süre gözlerimin içine bakarken
"Bende seni seviyorum yoongii~"
Burnumu çektikten sonra yalandan yüzünü buruşturarak iğrenirmil gibi yaptı
"Heryerim sümük oldu"
Kızarmış gözlerimle bakarken gülüp sıkıca sarıldı.
"Sadece bir yalandan veda mektubunda ne çok ağladın, gerçek olsaydı ne olurdu acaba"
"Ya! Sen tam bir pisliksin jeon jungkook!"
Tekrar burnumu çektikten sonra yüzüne baktım
"Ya ben gitseydim? Yada daha sonra gidersen ve ben sensizliğe dayanamayıp intihar edersem sen ne yapardın?"
Anında kaşları çatılmıştı.
"Deme öyle şeyler! Öyle birşey olmicak. Ve eğer sen ölürsen arkandan bende gelirim haberin olsun"
"Daha fazla ölümden bahsetmeyelim içim şey oldu"
"Haklısın"
Dudağıma yaklaştı ve tam dudaklarımızı birleştircekken kafamı başka yöne çevirdim.
"Hayır kook sana dudak yok'"
Bu sefer yanağımdan öpecekken geriye çekildim
"Yanakta yok!"
"Tripmi yiyorum şimdi?"
Göz devirdim. Böyle birşey yapması canımı sıkmıştı şimdide ceza vericektim
"Hadi ama yoongi! Tribin sırasımı? Çok özledim ben seni~"
Ya ben şimdi nasıl trip atıcaktım?
Ellerinden kurtularak kaçtım.
"Özlemişmiş, ben gidiyorum!"
Kapıyı açıp gitcekken iki kol belimi sardı. Beni kendine çekerken aynı zamanda kafasını boynuma koyup öptü.
"Hm, eğlenmedenmi?"
"Nr diyırsun kook?"
"Evde kimse yok"
Yandan ona bakarken göz kırpmıştı. Ne demekti şimdi bu?!
"Ne?"
Yatağa oturup beni kucağına oturttu. O şeyin üstüne..
"Sence güzelim?"
"Ahah.. NE!"
Uzun zamandir felmedi biliyoeum cok izur dilerrimm ve bolumde kisa sonraki smut bolumu olcak insallah okuyanlar olur optum bayyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the Angel ||yoonkook|||
Fanfictionanonim: Özür dilerim? junkookie: kimsin? +ukegi - +semekook ⚠️ smut warning ⚠️