Jungkook
*Flashback*
"Jungkook lütfen dinle"
"Ne istiyorsun miya?"
"Yoongi ile ilgili"
"Yoongimi?"
"Evet"
Miya jungkook'u bir banka oturttu ve telefonu açıp bir fotoğraf açtı
"Bu ne?"
Fotoğrafa baktım ve tüylerim diken diken oldu. Fotoğrafta yoongi ve sehun öpüşüyordu.
Ayağa kalktım ve bağırdım
"Yalan söylüyorsun!"
"Jungkook! Kanıtı burda işte, kanıt istemiştin, al sana kanıt"
Telefonu alıp yere fırlattım. Ve miyanın üzerine yürüdüm
"Aklımı karıştıramazsın. Yoongi beni aldatmıyor!"
"İyi git ve kandır kendini"
Beni orada yalnız bıraktı ve gitti. Bende sinirle şişenden su içtim. Telefonum çalmaya başladı. Aramayı açtım
"Kookie~"
Sesini duyduğum an sakinleşmeye başladım.
"Efendim"
"Nerde kaldın?? Çok özledim seni, gel artık"
"Geliyorum, istediğin birşey varmı?"
"Hmm, çikolata alsana"
"Tamamdır efendim"
Diyip güldümTelefonu kapattım. Markete gittim
"Hah aldatıyormuş. Küstah kız"
1 hafta sonra
Seungmin ile buluşmak için dışarı çıktım. Yoongi haber vermeden çıkıp gitmişti. Yolda giderken o fotoğrafta gördüğüm herifi gördüm. Sehunu. Ve onunla öpüşen yoongiyi.
O an dünyam başıma yıkıldı. Kalbim sıkıştı. Ölüyormuşum gibi. Hayır, ölmek gibi değildi. O an ölmüştüm ben. Çünkü o lanet kızın haklı olmasından nefret ettim.
Arkamı döndüm. Daha fazla görmemek için. Adımlarım anlamsızdı. Nefes alamıyordum. Ve kalbim, hiç olmadığı kadar acıyordu.
Ardından yoongi peşinde koşmaya başladı"Jungkook!"
İlerlemeye devam ettim arkamı dönmeden. Çünkü yüzünü görürsem, daha çok ölecektim ben. O aşık olduğum yüz, o an iğrendim.
Olayı biliyorsunuz işte Jungkook ağladığı kısım
Göz yaşlarıma engel olamadım. Yavaşça yanaklarımı ıslatmaya başladı. Yoongi gözyaşlarını silmek için hamle yaptığında geri çekildim ve elimi çektim.
Yüzüne baktım son defa. Dudakları, artık yabancıydı benim için. O öldüğüm dudakları, başka dudaklara değmişti.
Arkamı döndüm ve gittim. Nereye gittiğini dahi bilmeden. Sadece gittim. Boşluk, koca bir boşluk. Kalbimde kocaman bir delik. Yapayalnız kaldım. Acıyla başbaşa. Ama bu sefer yoongi yoktu yanımda. Bu dahada çok acı verdi benim için.
Dudaklarıma engel olamadım. Ve o sözler gözlerinin içine bakarak söyledim
"Senden nefret ediyorum"
*Flashback end*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the Angel ||yoonkook|||
Fanfictionanonim: Özür dilerim? junkookie: kimsin? +ukegi - +semekook ⚠️ smut warning ⚠️