Bilgiler :
~KARAKTER ISIMLERININ OKUNUŞU~
insane {inseyin}
Y/N {bu sizsiniz}
Y/N/YH {bu sizin yan hesabınız}
Şakıyı dinlemeniz tavsiye edilir iyi okumalar..
Yaklaşık 4 ay önce minecraft'ta bir tane sevgilin olmuştu ama o sana seni sevmediğini ve senden daha güzelleri olduğunu sana söyledi o gece çok ağlamıştın çünkü onu gerçekten seviyordun. Ama artık onun sadece güzel kızlar peşinde koştuğunu anladım ve artık onun için üzülmüyorudun ve kendine iyiki ondan ayrılmışım diyordun ama bugün tam minecraft oynaynayacaken bir e-posta geldiğini fark etmiştin e-postada bir tane server ID'si vardı ve e-postada sadece bir server ID'si yoktu server ID'sinin altında bir yazı vardı ve şöyle yazıyordu "Lütfen benimle tekrar, eskisi gibi tekrar oyna" yazıyordu ve sen ise bunun
Birileri seninle dalga geçtiğini anladın ve çok geçmeden server'a girdin. server bir çöplükten ibaretti her yerde lavlar vardı, yerlerde çok değrin olan çukurlar vardı ve çok geçmeden hemen bu sunucuda oynamaya başladın.~Y/N anlatıyor~
Kendini baya gelstirmistim demir settini zırh ile tamamladım ve kendime bir elmas kılıç yaptım ve sunucuyu gezmeye karar verdim ve sunucuyu gezmeye başladım. sunucuyu dolaşırken bir tane deilk gördüm ve deliğin içine bakmaya çalıştım baya derindi aşağıya düşsem ölebilirdim ve biranda bir kişi beni aşğıya itrdi kim olduğunu göremediğim bir kişi benim buraya inmemimi istiyordu? Bu önemli değil! Az kalsın ölüyordum. Ama suya düşmüştüm etrafıma baktığım zaman rahazızlık verici bir mağradaydım ve mağrayı araştırmaya karar verdim, ve araştırmaya başladım bu mağra küçüktü o kadarda büyük bir mağra değildi mağrada pek birşey yoktu ama mağrada birtane kafes vardı kafeste ise ölü iskelet kafaları vardı ve Redson yerlere kan niyetine koyulmuştu kafese Demir parmaklıklardan Bakmaya çalışırken bir anda kafese ışınlandım ve chat'e biri yazı yazdı "beni özledinmi bebeğim?" Arkama baktım ve onu gördüm.. onu en son 4 ay önce görmüştüm bana o söylediği şeyler yeniden aklıma geldi mutsuz olmak istemiyordum ve ona sordum "ne istiyorsun insane? Benden yine ne istiyorsun? yine kalbimi parçalamayamı geldim? :/"
insane'nin karakterini inceledin karakteri gerçekten iğrenç'ti kendini piskopat sanıyormuşçasına giyinmişti
Ve bana "bebeğim lütfen bana bir şans daha ver lütfen.. bak senden başka kimseye yalvarmadım" dedi bende ona "Çılgın mısın? Eğer tekrar barışa bileceğimizi düşünüyorsan aptal olmak zorundasın insane" ve oda buna cevap olarak şunları söyledi "bak o gün ciddi değildim sadece-" "Sadece ne insane? Başka kızlara baktın ama güzellerini bulamadınmı? Oh.. senin adına üzüldüm" insane bana doğru yaklaştı ve dediki "biliyormusun senden daha güzelleri VAR NEDEN HÂLÂ SENİN İLE UĞRAŞIYORUM Kİ?!!" Ben ise şöyle bir cevap verdim "ha yola gel şöyle bi insane beni bırak senin için ağlamadım bile ben senin için önemsizim işte neden benimle uğraşıyorsun?" Dedim o ise sadece bana baktı ve "ŞAKA yapıyordum senin peşini bırakmıyorum bebeğim"
Ben ise bu duruma sinirlendim ve "bak insane biz senle 4 ay önce ayrıldık. Maddem geri gelecektin neden bıraktın? Hem artık benim yeni bir sevgilim var" dedim sevgilim yoktu ama insane sırf peşimi bıraksın diye 'sevgilim var' dedim. Belki peşimi bırakırdı.insane bunu dememle birlikte bana "kim o sevgilin?" Bende hemen yan hesabimmı söyledim o hesapta sanki bir erkekmişim gibi davranıyordum ve bunu insane dayil kimse bilmiyordu. "Hesabı bu Y/N/YH (yan hesabının ismi)" insane ise biraz bana baktı ve gitti ben ise arkasından "HEY BENİ BURDAN ÇIKARTSANA INSANE!!" insane ise bana "onu geberticem ve tekrar seninle birlikte olucaz tamammı? bebeğim?" Bende hiç bir şey demeden sadece ona baktım o ise baltasını aldı ve gitti ben ise oturmuş nereden kacabilirim diye bakıyordum ve insane sonunda geldi ama bir gariplik vardı baltası kanlanmıştı ve bana bakıyordu hemen yanına geldi ve bana iğrenç lafları ile konuşmaya başladı"Sevgilim artık senin o emo sevgilini ortadan kaldırdım! Artık sonsuza dek sevgili olabiliriz!" Dedi ve bana merdivenleri gösterdi. Yan hesabım.. orada kanlar içinde oturuyordu insane'e baktım ve geri gelmeye başladım ve hemen elim ile taşları kırmaya çalıştım insane ise bana "bebeğim? Ne oldu? Baksana bence artık eskisi gibi bana çocuk insane diye bilirsin! Çünkü seni çoook seviyorum♡" dedi bunu söylemesi iğrençti ve bana tekrar "bebeğim hadi gel gidelim" dedi ve arkamdan demir çubukların kırılma sesi geldi ve beni kucağına aldı bu bir oyunda yapması imkansızdı ama ne ona vurabiliyor ne üstünden inebiliryordum ve hemen chatte "BUNU NASIL YAPTIN İNDİR BENİ!!!! SENİ ĶÜCÜK VELET!" dedim ve o ise chatte "bana küçük insane de o daha güzeldi" yazdı ben ise ona "VELET İNSANE" yazıyordum "olsun bebeğim yakında beni sevmeye başlıyacaksın.." dedi ve sunucuyu kapattı...
Kelime sayısı :♡718♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minecraft Efsaneleri X Y/N ♡
Fanfictionbu kitap silinmiş ve tekrar yazılmıştır. Bu ilk kitabım yazım hatası olabilir 👑TÜRKİYE'NİN ILK MINECRAFT EFSANELERİ X Y/N KITABI👑 Anlayışınız için teşekkür ederim.. {Sıralamalar} ~En etkileyeci sıralama~ #1 Minecraft ♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆ ~Norma...