♡tabela♡ ~null X Y/N~

129 4 2
                                    

~KARAKTER OKUNUŞLARI~

null [nul]

Y/N [bu kişi sensin]

Y/N/BF [senin en yakın arkadaşın]

Y/BF [arkadaşının kısatması]

Meydayı dinleye bilirsiniz iyi okumalar♡

♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆

~tugce_hanim anlatıyor~

Yaklaşık 2 senedir arkadaş olduğun
Y/N/BF o gerçekten bir piskopat. Y/BF bulaşmaması gereken işlere bulaşıp durudu, arkadaşının bu huyu seni biraz tedirgin ediyordu; çünkü  geçenlerde arkadaşının bu piskopatlığı yüzünden başınız derde giriyordu, arkadaşın ile yaklaşık 2 hafta önce bu dünyayı kurmuştunuz.
Sen burada normal bir oyuncu gibi oyununu oynar iken arkadaşın ise bu sunucuya garip varlıklar sokmaya çalışıyordu; "Hey! Y/N/BF yine ne yapıyorsun?" Dedin arkadaşın ise bu cevabına "ne yapıyormuşum" yanıt verdi. Arkadaşın Yaklaşık yarım saat daha sunucuda kaldı yarım saat sonra ise arkadaşın anne terörü yediği için oyundan çıkmak zorunda kaldı.

~Y/N Anlatıyor~

Y/N/BF oyundan çıktıktan bir süre sonra dünyamda tuaf şeyler olmaya başladı ya ağaçlar yanıyor yada evim yanıyordu, gerçekten sinirim bozulmaya başlamıştı arkadaşımın yaptığı gerizekalı bir insanın aklına bile gelmezdi. "ALLAH BELANI VERMESİN SENİN Y/N/BF!" Artık o kadar sinirim tavan etmiştiki Y/N/BF'e
Küfürler savuruyordum, olay burada bitmemişti tam herşey güzel gider iken evimin önündeki tabelalarda "null" yazısını görmeye başladım.
Başladım diyorum çünkü bıraktığım her tabelada bu yazıyordu tabelada boş bırakılan her satırda "null" yazıyordu, yavaş yavaş tırsmaya başladım çünkü karşıma bir entity çıkar ise ne yapacağını bilmiyordum.

Yaklaşık bir yarım saat sonra madene inme kararı aldım. Amacım madene inip demir veya elmas zırh yapmaktı çünkü oyunda savunmasızdım beni kuruya bilecek birtane botum bile yoktu. Gerekli eşyalarımı alıp madene indim; ve ilerlemeye başladım bulduğum maden büyüktü ve kaybolma ihtimalim vardı kaybolmamak için, geldiğim yere tabela koyuyordum oyunda neredeyse hiç eşyam olmadığı için tabela koymak zorundaydım. Bulduğum tüm madenleri topluyordum BELKİ ileride bize yardımcı olabilirlerdi

~Yarım saat sonra~

Yarım saat sonra ise maddenden çıkma kararı aldım ve geri dönmeye başladım. Ama bir terslik vardı, tam tabelayı kırar iken tabelada yazan şeye baktım tabelada "Null" yazıyordu
Bu "Null" yazısı gerçekten beni hem sinirlenmeye hemde tedirgin etmeye başlamıştı, tabelaları hızla kırarak maddenden çıkmaya başladım. Tabelaların hepsinde "Null" yazısını görmeye devam ettim ve sonunda ise maddenden çıkmayı başardım, evime doğru hızla ilerliyordum ve evime vardığımda şok geçireceğim bir olay ile karşılaştım evimin her bir bloğunda tabela vardı ve tabelaların hepsinde "null" yazısı vardı bu iş gerçekten ciddi bir hâlâ almaya başlamıştı hemen chate "BANA BAK BU TROLL BENİ ETKİLEMEZ DÜNYAMDA BENİM İLE DALGA GEÇMEYİ KES!!! HER KİMSEN!"
Şuan sinirim kafamdan fışkırıyordu
"HEY NEREDESİN SENİ PİSKOPAT!!! TABELA KOYMAK KOLAY IŞ CESARETTİN VARSA KARŞIMA ÇIK!!"
yaklaşık 2 dakika sonra chatte

~NULL JOIN THE GAME~

Yazısını gördüm ve şok geçirdim dünyama kimsenin girmesinin izni yoktu. Bu kişi her kimse veya neyse söylediğim şeylere çok kızmış ve sinirlenmiş olmalıydı "geldim? Şimdi yüzüme söyle ne söylüyorsan" arkama baktım ve ormanın içinden bana bakıyordu, simsiyah teni bembeyaz gözleri ile bana bakıyordu. hemen cesaretimi toplamaya çalıştım, ama başaramadım "sen Sen nesin?" Buna cevap olarak "ha? Az önce bana bağırarak konuşuyordun ne oldu? Dilinimi yuttun? küçük hanım/bey" cevap vermedim, veremedim "hadi ne söylüyorsan şimdi ve hemen söyle işim var" cevap olarak "ben.." biranda cesaretimi topladım ve "bana bak seni kömür adam sen ne hatla benim dünyama girip saçma sapan tabelalar koyarsın? Sen kimsin ya?" Bana biraz yaklaştı ve "sana sormammı lazım?"
Sinirlendim ve "EVET BANA SORMAN LAZIM BURASI BENİM DÜNYAM!!"
"Öylemi küçük hanım/bey?" Iyice sinirlenip "BANA BAK BEN 23 YAŞINDAYIM VE O KADAR KÜÇÜK DEĞİLİM SENİ UCUBE!!" bir süre konuşmadı "hmm anladım ama üzgünüm" biraz şaşırdım "bu özür ne için?" Bana baktı ve yaklaştı "ah.. doğru dünyanı sileceğim için üzgünüm" "dur Ne?!-"

Ve dünyamdan banlandım..

Bu bölüm saçma oldu yenisi gelir emin olun iyi geceler / iyi sabahlar..

Kelime sayısı:♡601♡

Kelime sayısı:♡601♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Minecraft Efsaneleri X Y/N ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin