♡mavi kulak♡ ~Deadmau5 X Y/N~

155 8 1
                                    

~Karakter isimlerini okunuşu~

Deadmau5 {dedmaus5}

Y/N {Y/N adlı kişi sensin}

Teo {Teo/Teyo}

jonesbeluba_888 {jonibenibal_888}

tugce_hanim sunar iyi okumalar..

~tugce_hanim anlatıyor..~

Minecraft'ın en değerli/pahalı hesabı olan deadmau5'in peşine düşme kararı aldın.
Çünkü minecraft'ın en pahalı/değerli hesabı ile tanışmak istiyordun. internette deadmau5 hakkında araştırmalar yaptın
Ve deadmau5'in bir sunucusu olduğunu öğrendin. Yaklaşık 2 gün boyunca deadmau5'in sunucusunun ID'sini aradın ve sonunda deadmau5'in sunucusunun ID'sini buldun ve sunucuya giriş yapamadım çünkü sunucuya sadece belirli kullanıcılar girebiliyordu sen ise bu sunucuya girebilmek için raskele isimler denoyordun ve şansına denediğin raskele bir isim işe yaramıştı ve sunuya giriş yaptın, sunucuya giriş yaptığım anda kendini farklı hissetmeye başladım çünkü bu sunucunun temaları 2011'e aşırı benziyordu hatta 2011'di bu durum seni biraz şaşırtmış olsada gibi fazla umursamadın. Belki deadmau5 2011 minecraft'ı daha çok seviyordu ve sunucuyu 2011 temasında yapmak istemişti. Hemen merdivenlerden yukarıya çıktın ve kurallar kısmını okumaya başladın.

Kural 1 kimseyi öldürme (sana saldırmadıkça kimseye saldırma)

Kural 2 kimsenin eşyasını çalmayın

Kural 3 deadmau5'i rahatsız etmeyin

Kural 4 deadmau5'in evine girmeyin

Kural 5 deadmau5'in konserlerine katılmak zorunludur

Kuralları Okuduktan hemen sonra kuralların altında 2 tane sandık gördün birin örnek sandığı Diğeri ise özel istek sandığıydı, sandıkların içine bakma kararı aldın ve öneri sandığı ile başladın, sandığın içinde 4 tane blok vardı. Taş bloğun üstünde "seni sikiyim deadmau5" yazıyordu. Bunu okuduğun zaman gülmekten kendini yerlerde yuvarlamaya başladın ve sakinleşince tekrardan sandalyene oturdun diğer bir blokta ise "kulaklarını nasıl elde ettin?" Diğer blok'ta "hesabını bana 100,000 dolara sat" yazıyordu son blok'ta ise "yakında konser ver" yazıyordu, ve özel istek sandığına geçtin ve iki tane kitap gördün kitabın bir tanesini alıp kitabı inceledin kitap Teo adlı bir oyuncu tarafından yazılmış kitabın adı "benim özel isteyim" di. Kitabı okumaya başladın "Merhaba deadmau konserlerin beni çok etkiledi, o yüzden sana bir hediye vermek istiyorum, evime gelebilirmisin?

Kordinat: 62 80 -2"

~Y/N anlatıyor~

Teo adlı kullanıcının kitabını tekrar sandığıa koydum ve diğer kitabı okumaya başladım. Bu kitabı jonesbeluba_888 adlı bir kullanıcı yazmıştı, "o hâlâ burada" adlı kitabı okumaya başladım. "Hey beni duyuyor musun? Neden bu sunucuya katılan oyuncuları göremiyorum?
O HÂLÂ BURADA!!!
Yakınlarda bir tane ev buldum.."
Bu kitabı yerine koydum ve ilerlemeye başladım, ve kendime minikde olsa bir ev yapma kararı aldım bu sunucuda toplam 2 kalbim vardı bunun neden olduğunu bilmiyordum. Bir süre sonra Kendime taş eşyalar bile yapmıştım ama ev yapmamıştım bir tane ev yapma kararı aldım ve kendime küçük ve rahat bir ev yaptım evimin içini düzenlemek için bir tane daha ağaç kesmem gerekiyordu ağacı kestim ve evime doğru yolla koyuldum. evimi bir tane dağın üzerine yapmıştım ve 136 blok yürümem lazımdı. Evime yürürken dağa baktım ve evimin üstünde bir tane deadmau5 durup bana el sallıyordu, ve yanında ise iki tane tabela vardı, ama bu kişi deadmau5'miydi emin olamadım çünkü deadmau5'in skini maviydi Ama o deadmau'nun skini kırmızıydı. Hemen koşarak evime gittim ve evin çatısına baktım, kimse yoktu ama tabelalar duruyordu tabelaya baktım ve tabelada şöyle yazıyordu "yarınki deadmau5 konserine geliyormusun?"
ikinci tabelaya baktım "konser ücreti 60 elmastır. Konser ücretini havadan düşen sandıklara koy!" Yazıyordu. Daha dakika bir gol bir konsere çağrılıyordum. Daha bu sunucuya yeni girmiştim, bu bana yapılan terör saldırısından farkı yoktu. Ama hemen kural 5'i hatırladım "deadmau5'in konserlerine katılmak zorunludur" artık yapabileceğim bir şey yoktu
Mecbur konser ücretini ödemek zorundaydım. Yakınlarda bulduğum bir tane mağaraya gördüm ve elmas aramaya başladım. Yarım saat boyunca sadece 3 elmas bulabilmiştim yarına kadar 60 elmas bulmam gerekiyordu. Ama bir türlü yeterli elmas bulamamıştım, şuanda ağlamamak için zor duruyordum eğer konser ücretini ödemezsem büyük bir ihtimal banlanırdım. Minecraft'ın en pahalı/değerli hesabını göremeden banlanırsam bu benim çok zoruma giderdi, ama yapacak hiç birşey yoktu pes etmiş bir şekilde evime dönerken yolumda bir tane Teo adlı bir oyuncu gördüm. Bu "benim özel isteğim" adlı kitabı yazan oyuncu şuan karşımda bana evimin kapısının önünde durmuş bakıyordu.

Minecraft Efsaneleri X Y/N ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin