Soleil ☀️

61 12 3
                                    

Soluk alışları hızlanmış üzerinde bulunduğu evren onu yutacak gibi hissediyordu, giydiği kısacık mini elbisesi ile bütün gözler onun üzerindeydi.

Mesajda bahsedilen mekana gelmiş, hâlâ bir umudu vardı içinde inanıyordu buraya gelecekti Lumiereyi görecekti.

Resepsiyondaki adam Soleil'e küçümser bir bakış sunup odanın anahtarını verdi.
Merdivenler uzadıkça uzamış 3kata ulaşmak imkansız bir hâl almıştı.

Odayı açıp içeriye girdiğinde Lumiere arkası dönük bir şekilde sigarasını içiyordu, küçük adımlarla yanına yaklaşıp arkasında durdu Soleil.

Kalbi o kadar yorgun ve halsiz bir şekilde atıyordu ki bu Soleil'in ellerinin buz tutmasına neden oluyordu

Lumiere önünü döndüğünde Soleil onun güzelliği karşısında dili tutulmuştu, gözleri kahverenginin her tonunu barındırıyordu ona aşık olmamak imkansız gibiydi ya da hayal etmemek.

Lumiere elinde tuttuğu sigarayı pencerenin önünde söndürüp Soleil'in elinden tutup koltuğa doğru götürdü.

Soleil'in kucağına oturmasını sağladı, konuşmak istemiyordu ona söylediği gibi yapacaktı.

Çenesine minik öpücükler bırakmaya başladı, Soleil tırnakları ile Lumierenin sırtına hafif dokunuşlar sunuyordu.

Lumiere bir eliyle Soleil'in göğüsünü oksarken diğer eliyle saçlarında gezdiriyordu.

Alnını Soleil'in alnına yaslayıp bekledi uzun bir bekleme olmuştu
"Lumiere " aciz bir seslenişti bu onun varlığını ispat etmek için seslenmişti

"Özür dilerim, ben böyle olmasını istemedim" Soleil tırnakları ile oynayıp alamayacağı cevabı beklemeye başladı, bir cevap evet ya da hayır bu bile Soleil'in içinde yanan ateşi söndürmek için yeterliydi.

"Ben sana zarar vermek istemedim, sen benim küçük ışığımdın"

Acı gerçekler gün yüzüne çıkmak için Soleil'in kalbini parçalamaya başlamışlardı.

"Soleil, aş artık beni hastalıklı zihninden kurtar beni, o gece elinde tuttuğu bıçakla kestin beni"..........


merhabalar bu bölüm tamamen geleceğe dönük bir bölümdü, daha farklı gelecekti ama depremi en derinden yaşayan illerin birindeydim haftaya daha iyi bir şekilde bölüm gelecektir kendinize iyi bakın 💞💮

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 10, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LUMİERE DU SOLEİL/ G&GHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin