O fi fost oare o simpla coincidenta?

73 1 0
                                    

Se auzea o muzica..O muzica destul de cunoscuta..De ce oare visez aceasta melodie cand nici macar nu are vre-o logica cu cea ce visez? Tot auzind-o imi dau seama! ALARMA! Ugh! Mai bine nu imi dadeam seama..
Imi deschid ochii nervoasa inchizand alarma..Stau si ma uit pe tavan mai apoi ridicandu-ma pentru a ma duce sa ma pregatesc pentru aceasta zi urata de luni!
La liceul nostru ne putem imbraca asa cum vrem noi.Imi pun o bluza cu maneca lunga si niste pantaloni,imi pieptan parul prizandu-l intr-o coada,mai apoi coborand pentru a ma duce sa mananc micul dejun.
Traind singura mereu imi aprind televizorul ca sa se auda ceva.Pe ce pot da daca nu pe stiri? Pana la urma traiesc singura,ar trebui sa ma interesez de pericolele din jur! Insa cand aud despre ce se vorbeste imi dau ochii peste cap! Ma enerveaza la maxim! De ce dumnezeul m-ar interesa cati bani are familia Kim? In ultimile luni doar despre asta se vorbeste! Chiar sunt curioasa de data asta ce minunati au mai facut!

Familia Kim este una dintre cele mai bogate si cunoscute familii din tara!..Insa acesta familie are un fiu care invata la acelasi liceu ca al meu..Taehyung! Este insuportbail copilul ala..Este extrem de rasfatat si totul trebuie sa i se cuvina! Desi liceul la care invat nu este unul de bogati,a fost dat acolo pentruca este liceul familiei sale..Singurul lucru bun este ca nici-un profesor nu-l privilegiaza..Insa toata scoala da! Este cel mai popular baiat din liceul nostru doar pe premiza ca cica este extrem de frumos.Bine..Nu pot fi ipocrita si sa spun ca nu este frumos.Chiar este..Insa cunosc baieti mult mai frumosi ca el si care se comporta si frumos! Degeaba arati scos din basme daca ai un caracter de 2 bani! Tot cea ce stie sa faca este sa vina la scoala din an in paste,iar atunci cand vine se ia de oricine vede si isi bate joc si de profesori.Ma rog..Fiecare cu viata lui.Dar este oribil! Inafara de asta mai este si un playboy..L-am vazut cu ochii mei! Vorbea cu o fata! Iar cand fata aia se intorcea nici la 1 cm de el deja facea cu ochiul la alte fete! Este genul de baiat alaturi de care te ti de mana cu el,in timp ce la telefon vorbeste cu alta.Si sa nu mai zic ca dupa ce profita de ele cat are el chef,mai apoi le umileste!..Bine..La mine nu s-a uitat nici-o data.Si ma bucur! Eu nu sunt atat de draguta ca alte fete si ma imbrac decat in haine extrem de largi..Mereu ca parul prins.Insa oricum nu suntem in aceiasi clasa cea ce ma bucur! Este cu un an mai mare cea ce il face a 11a.Asa ca il vad doar pe hol.Oricum mie imi este indiferent..Eu sunt pe alta treaba.
Bineinteles ca acesta are si un grup de prieteni! Toti sunt din famili bogate! In acel grup sunt 3 fete si 5 baieti cu tot cu el! Insa cei mai cunoscuti sunt familia Kim,Park si Jeon.Park Jimin este cel mai bun prieten al lui Taehyung.Nici asta nu-i departe de Taehyung..Dar el are iubita in momentul de fata..Oricum nu pot sa zic prea multe pentruca prietena mea cea mai buna il place..Taelee..Suntem prietene de cand am intrat in acest liceu.Ea este mai timida ca mine insa mai nebuna.Eu chiar am incercat sa ii spun despre Jimin..Dar ea tot ma contrazice..Ce pot face?..Pana la urma este persoana pe care o place..Doar am sustinut-o..Atat timp cat n-o raneste este ok! Insa ea este putin trista zilele astea pentruca a aflat de relatia lui Jimin cu acea fata..
Ma rog..Iar Jeon SeulKi este o fitoasa.Are si ea prietenele ei.Insa pe alea nu le stiu.Ea este in clasa cu mine din pacate!..Ea il iubeste pe Taehyung insa Taehyung mereu o respinge.Dar de ea nu-si bate joc ca sunt prieteni apropiati de familie.Familia Jeon cu Kim sunt prieteni de mici..In fine..Toti sunt niste nesimtiti mai pe scrut.

Cu acest gand oftez terminandu-mi micul dejun.Dupa asta merg sa ma incalc,imi pun adidasi si parasesc casa.
Drumul spre scoala nu este chiar asa lung,insa trebuie sa i-au autobuzul doua statii..Zona in care locuiesc este una destul de decenta.Are o goraza de coapaci frumosi si multe magazine cu blocuri.Imi i-a putin sa ajung la statie.Statia era in fata magazinelor cu blocuri acoperita de 2 pomii frumosi de Sakura.Fiind toamna,inca nu au cazut petalele.
Dupa asta ma asez jos asteptand autobuzul.Cand astept mereu in statie numar fiecare persoana care trece..Poate parea plictisitor insa nu este..

Cand eram mai mica ma plictiseam deasemena,insa mama mi-a spus sa fac acest lucru pentruca si ea il facea.Bineinteles ca pentru mine era extrem de plictisitor insa ea mi-a dat un motiv bun! A spus ca ea a fost o data curioasa cate persoane trec..Vroia sa ajunga la numarul de 50.Insa nu a reusit pentruca fix cand a vazut cea de a 49 persoana,autobuzul a venit.Asa ca a fost curioasa si a doua zi daca v-a numara pana la 50! Insa mereu se oprea la maxim 49..Si asa a continuat timp de cativa ani!..Tot la aceiasi statie,in ficare zi cand mergea spre scoala..Insa intr-o zi a ajuns la persoana 49.Dupa nu mai trecea absolut nimeni!..Autobuzul se vedea din indepartare ca avea sa vina asa ca mama rasuflase frustrata ca nici in ziua acea nu a gasit persoana 50..Insa cand autobuzul era pregatit sa se opreasca in statie..Autobuzul se opri penru a trece o persoana! Persoana cu numarul 50..Aceata persoana era fix tatal meu de azi! Tata a fost persoana pe care mama a asteptat-o timp de ani intregi..Si uite-o ca a aparut.La 16 ani la gasit intr-un final.Persoana 50.Si a spus ca dupa asta nu mai avea de ce sa numere..Pentruca nu mai avea de ce sa se plictiseasca,pentru ca mereu,in fiecare clipa petrecuta in acea statie,era alaturi de el.Pe mine m-a impresionat asa ca am de atunci am facut si eu asta..Si chiar zici ca este un blestem! Nici-o data nu a aparut persoana cu numarul 50! Insa cine stie..Poate v-a aparea! Sper doar ca persoana pe care am asteptat-o atata timp sa fie chiar acea persoana cum a fost tata pt mama!

O fi fost o coincidenta?-Kim TaehyungUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum