Cate-o data trebuie sa faci sacrifici..

47 1 0
                                    

-Cine naiba mai esti si tu? il intreba golanul pe baiatul din copac.
-Of..Ma simt ranit! Toti din imprejuri ma cunosc! spuse baiatul cu o fata dezamagita
-Disapri pana sunt dragut! spuse golanul amenintator.
-Chiar nu esti deloc amuzant..Spuse baiatul sarcastic mai apoi facand o fata destul de srioasa..Oricum..Care din voi nu m-a lasat sa ma odihnesc?! Tu? Sau poate tu? se uita la fiecare.
-Huh..Tie chiar ti s-a urat cu binele? intreba golanul cu o fata sarcastica mai apoi venind mai aproape de baiat.
-Dispari am spus! spuse din nou golanul vrand sa fie intimidant baiatul avand o fata in gen de ''Pe bune?''
-Scuza-ma..Dar nu ma sperii! Acum va spun eu sa dispareti pana numar la 3..Spuse baiatul amenintaotr.
-Huh..Crezi ca ma sperii?! spuse golanul incepand sa-l impinga pe baiat,insa baiatul avea o fata sarcastica pe chip.
Tot il impinge pana cand baiatul ii intoarce mana
-Auuuu! Auu! DA DRUMUL IDIOTULE! spuse golanul plaganduse.
-Te doare? Totusi nu cred ca este destul de strans..Spuse baiatul cu o expresie sarcastica sragandui mai mult mana.
-YA IDIOTILOR! LA CE VA UITATI?! VENITI O DATA!spuse golanul tiapnd la cei 2 prieteni ai sai,ei se sperie,mergand grabiti sa il ajute,insa acest baiat era extrem de priceput!
Il tinea pe ala de mana,in timp ce le-a dat la ambii doua picioare in burta cazand pe jos.Insa se ridica fugind inapoi sa-l atace,dar acest baiat il arunca pe golanul principal in cei 2 prietenii trantindui pe toti 3 pe jos!
Eu doar stateam socata nestiind ce sa fac..Sa fug? Ei..Nu se cuvine..Sa-l ajut?..Cred ca mai degraba il voi incurca..
Acestia se bateau,baiatul evitand fiecare lovitura.Unul din prieteni venira sa-l atace in fuga,insa baiatul doar se da lasandu-l sa cada.Mai apoi venira ceilalti 2.Celalat din spate venind,insa iar baiatul s-a dat,lasandui sa se izbeasca unul de altul..
Ma jur ca zici ca ma uit la un film cu prostii..
Insa smekeria se termina odata ce baiatul nu fusese atent.Isi lua un pumn in burta zdravan.Insa acesta ii ia mana din spate arucandul in fata! Omg!
Ce ar trebuii facut?! Deja a obosit saracul..Pana la urma sunt 3 la 1...

Insa observ ca golanul pricipal vine tip til cu un ditai lemnul probabil sa ii de-a baiatului in cap..Asa ca ma uit ingrijorata imprejur,cazandu-mi ochii pe niste bete mai groase.Ma indrept grabita spre acel loc luand cea ce vad mai bun de acolo.Mai apoi ma indrept spre golan.
Baiatul se lupta in fata cu ceilalti 2 idioti,nefiind deloc atent in spate.Insa cand era pe cale sa ii dea una in cap,baiatul se intorsese dar nu avea cum sa ricoseze.Asa ca ma indrept repede spre golan dandui una cu un bat in cap.

Golanul se intorsese socat la mine,toti ramazand stanii de piatra..Insa il imping pe golanul ala,noroc ca este un slabanog,si il i-au pe baiat de incheietura incepand sa fugim.

-CE NAIBA FACI?! tipa baiatul din spate alergand.
-UNEORI ESTE SI FUGA BUNA LA CEVA!o spun alergand tinandu-l de incheietura.
-DUPA EI! O SA VEDETI VOI CINE ESTE LEE SEUNGMIN! tipa acesta in urma noastra.
Baiatul se uita in spate vazand cat de aproape sunt de noi asa ca acesta veni in fata mea tinandu-ma el de incheietura.

Fugim,golani tipand dupa noi in spate,ajunsesem pana la urma pe strada principala unde erau o groaza de oameni care se uitau la noi..Baiatul se uita nedumerit si in stanga si in dreapta pentru a vedea unde sa ne ascundem.Inaintand facem stanga pe o mica straduta,acesta arucandu-si castile din buzunar mai inainte de strada ca sa para ca am luat-o pe acolo.
Vreau sa zic ceva,insa acesta vede golanii,punandu-mi mana la gura eu ramazand incremenita.

-PE UNDE NAIBA SAU DUS? spuse golanul oprinduse sa se uite in stanga si in dreapta.
-UITE SEFU! MAI IN FATA! PE AICI AU LUAT-O! arata unul din idioti luand-o la fuga inainte,pff,ce prosti!

Acesta imi lua mana de la gura punanduse in fund.
Insa eu ma prefac ca tusesc ca sa pot spune ceva.

-Aham..Ei bine..Au plecat? intreb rusinata.
INsa acesta nu spunea nimic,doar statea in fund tragand aier.
-Oh..Probabil au trecut!...Voi pl-..nu apuc sa spun ca acesta imi spune ceva.
-Ramai pentru cateva minute! Nu ai de unde sa stii daca se reintorc..Spuse acesta uitanduse in fata.
Eu doar dau din cap nespunand nimic.
-II cunosti? intreba acesta.
-Huh? Nu..o spun amintindu-mi ca nu trebuie sa spun nimanui.
-Multumesc..ii spun pe un ton sincer.
-Pentru? spuse acesta uitanduse la mine.
-Ca m-ai ajutat?..o spun nesigura.
-Pf! Nu te-am ajutat! Doar m-au trezit din somnul meu pretios!spuse acesta razand spre mine
-Oh..Oricum..Tot mai ajutat intr-un fel!o spun sigura pe mine.
-Pf..Crezi ce vrei! spuse acesta ridicanduse de jos,uitandu-se la ecusonul meu.
-Lee Yn? Esti studenta? spuse acesta uitanduse mai apoi la mine.
-Ha! A..Da! o spun rusinata.
-Inteleg...spuse acesta ganditor.
-Cred ca au plecat..Te las! spuse acesta vrand sa plece.
-STAI!...Cum te cheama?! il intreb curioasa acesta intorcandu-si doar capul.
-Esti curioasa? spuse acesta sarcastic.
-Poftim?..A! Nuu! Doar vreau sa stiu pentru ca mi-ai salvat viata!o spun rusinata.
-Vei afla in curand! Pana pe atunci ai grija de tine! Data viitoare s-o ei prin locuri mai populate..O? spuse acesta pe un ton bland.
-Huh?...Nu cred ca v-a mai exista o data viitoare! Nu lasa pe maine ce poti face astazi! spun inghitand in sec.
Insa acesta imi arunca o ultima privire zambitoare mai apoi pleca.
Raman acolo pentru cateva minute uitandu-ma cum pleca,mai apoi luand-o si eu spre casa.

O fi fost o coincidenta?-Kim TaehyungUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum