Se va intampla fix cea ce iti este cel mai frica

32 2 0
                                    

Taehyung pov:
Ajung in liceu nevazandu-l pe Jimin...Probabil a tras chiulul astazi..Si sincer cred ca ii voi urma si eu exemplu..Dar am niste treburi de rezolvat..
Urc scarile facandu-le cu ochiul fiecarei fata care se uita insistent pe mine.Ce as putea face altceva?Sunt extrem de enervante..
Vreau sa merg inspre clasa sa vad daca cumva a venit,dar cred ca il voi suna.Dar nu pasesc bine ca cineva ma striga..Ugh..Iarasi?!

-Taehyung!!!! tipa EunJi dupa mine venind in fata mea,eu doar stand incruntat fara sa spun nimic.
-De ce nu ai mai venit la scoala..Te-am tot cautat...spuse aceasta avand fata in jos.
-Eu cred ca am terminat tot cea ce trebuia de terminat ieri..o spun vrand sa merg in clasa insa se pune in fata mea.
-Taehyung! Te rogg! Mai da-mi o sansa!se milogeste uitandu-se in ochii mei,ea avand lacrimi in ochii.
-Sansa? Nu intelegi? Sau nu vorbim aceasi limba? spun sarcastic.
-Taehyung..Am facut ceva gresit?..Nu am fost suficient de buna?! Pareai atat de fericit cu minee! spuse aceasta uitanduse disperata la mine in ochii.
-Ai terminat? Nu am chef sa asist la acest circ de 2 bani si nici sa asist la fietele tale.Au mai fost si altele frate dar ele au inteles.Nu te iubesc! Nu te plac! Nu simt nimic fata de tine! Ai fost buna timp de cateva nopi..Multumita?! Acum dispari! o spun pe un ton autoritar insa tot nu ma lasa.
-NU MA DAU! STIU CA MA IUBESTI! NU ARE CUM! DOAR CA TE-AI OBISNUIT! Daca este nevoie iti las cat spatiu vrei tu! FARA TINE VIATA NU MAI ARE SENS!spuse aceasta plagand in hoote.
Asta mai imi trebuia! O nebuna pe cap! Nu vreau s-o am pe constiinta!
-Am deja pe cineva! Asa ca te rog da-mi pace! o spun ca o ultima solutie,vreau sa plec dar iar ma opreste,imi dau ochii peste cap uitandu-ma plictisit la ea.
-NU AI CUM! STIU CA ESTE O MINCIUNA! TE ROOGG TAEHYUNG!!!! spuse aceasta luandu-mi mana plagand.
Asta nu va merge asa..Oftez incercand sa-mi iau mana observand pe cineva urcand pe scari..
Nu este Yn?..
Atunci imi vine o idee geniala..Oricum trebuia sa plateasca cumva pentru greselile ei! La prima vedere pare o fata normala! Nu este nici populara! Si nici nu sare pe mine! O folosesc cateva saptamani si gata.
Zambesc intr-un colt dandu-mi drumul de la mana pe care fata o tinea indreptandu-ma catre scari.O i-au de incheietura pe Yn mergand in fata lui EunJi.
-Ea..Ea este iubita mea! o spun fiind extrem de implinit!

Yn pov:

-Huh..Sper ca este o gluma..spuse EunJi oprinduse din plans insa doar ma analiza eu incercand sa ii dau mana la o parte lui Taehyung destul de evident.
-Fata mea nu pare a fii destul de sincera? Acum daca am clarificat..Nu cred ca mai aveam vre-un motiv pentru care ar trebui sa mai discutam..Nu de alta..Dar cu siguranta pe iubita mea o deranjeaza sa vorbesc cu alte fete..Mai ales daca sunt foste! spuse Taehyung cu un zambet ironic.
-Tu te astepti ca eu sa cred aceste baliverne? spuse EunJi razand nervos,eu doar fiind speriata de reactia acesteia.
-Crezi ce vrei.spuse Taehyung dand sa plece.
Bineinteles ca pe langa noi se mai stransesera alte sute de elevi fiind lafel de socati..
Taehyung ma tinea incontinuare de mana incercand sa ne scoata din multime.

Ajunsi afara mergem intr-un loc mai retras dandu-mi drumul la mana.

-YA TAEHYUNG! DE CE NAIBA AI SPUS ASTFEL DE CIUDATENI?! TU TE AUZI?! spun extrem de socata.
-Nici eu nu vreau sa fac asta..Dar nu este vina mea ca nu ma lasa naiba in pace! Eu nu inteleg ce naiba se astepta de la mine..spuse acesta nervos pe situatie.
-Bine! Dar fix eu?! EUU?! Eu abia ca ma misc din banca mea! Puteai sa i-ei si tu naiba pe alta mai frumoasa! Mai aranjata! Seulki spre exemplu! Abia astepta!
-Pf..Tu te auzi? S-o i-au pe SeulKi ca in secunda 2 sa fiu nevoit sa ma logodez cu ea? Nu mersi.Parinti mei abia asteapta..Plus de asta nici ea nu se diferentiaza de EunJi..Ar fi devenit lafel de posesiva! Si dupa ce voi fii nevoit sa termin asta! Ce sa vazi! Voi fi deja maritat si cu 3 copii! spuse acesta serios.
-Mda..Totusi! Nu crezi ca va batea la ochii?! Nu am nimic din ce ti-ar placea tie..Nici bani! Nici fata! Nici nimic! Si plus de asta nici tu nu ai ceva ce mi-ar placea mie! Chiar este dubios! Nici un copil de 3 ani nu ne-ar crede!
-Crezi ca-mi pasa? Oricum trebuie sa te prefaci doar o luna! Nu este asa mult! spune Taehyung autoritar.
-Pf..Dar cine spune ca voi si accepta? Imi pare rau dar asta nu este pentru mine!o spun vrand sa plec dar asta ma blokeaza.
-Nu tine de tine asta! Pana la urma sa nu uiti ca imi esti datoare!spuse Taehyung zambind victorios.
-Poftim? Cu ce? o spun cu mainile in san.
-Chiar nu stii? Sa nu uitam ca daca nu eram eu in acea zi..Puteai fii vanduta..Sau cine stie ce altceva.Teoretic te-am salvat! Teoretic imi esti datoare! spuse acesta cu incredere.
-Da! Dar sa nu uitam si faptul ca stiu anumite lucruri despre tine care ar putea sa te puna in pericol!spun deasemena victorioasa.
-Aha..Si ce crezi ca se va intampla daca ai spune? Simplu..Voi face orice sa fii data afara din scoala..Si sincer nu cred ca ti-ai dori asta..Sau si mai bine! Pot oricand sa ma comport ca idioti aia! Daca vrei sa se intample..Nu ai decat sa te duci sa le spui tuturor! spuse acesta zambitor.
Eu doar ma uitam la el extrem de nervoasa..As fi vrut sa ii sterg zambetul ala tamp dupa fata! Oftez pana la urma ce pot face..Voi accepta.
-BINE FIE!..o spun nervoasa.
-Asa spuneam si eu ca este cel mai bine!
-Mda..imi dau ochii peste cap vrand sa plec insa acesta ma intrerupe cand ajung la jumatatea drumului.
-Apropo..Te avertizez dinainte..Sa nu te indragostesti de mine! spuse acesta uitanduse sincer in ochii mei.
Eu doar clipeam nedumerita mai apoi dandu-mi seama ce baliverne spune.
-Pf..Dar tu cine ma crezi? Nici intr-o alta viata! o spun incurntata.
-Doar te-am avertizat..Si iti spun sincer ca daca o faci nu ma voi mai intoarce inapoi..Ma voi comporta cu tine la fel cum m-am comportat cu toate..Si deasemenea sa nu ai vre-o asteptare..Doar te-am avertizat dinainte..Ca sa nu te astepti la altceva din partea mea! Iar daca cumva vei simti ca vei simti ceva pentru mine! Atunci sa fii sigura ca o sa intrerup orice legatura cu tine! o spune amenintator,trecand pe langa mine,mai apoi intrand in liceu.

Mda..DACA NU ERA ZIUA AIA! DE CE MEREU MA AFLU IN LOCUL NEPOTRIVIT LA MOMENTUL NEPORTIVIT?!...Cu aceste ganduti,intru si eu in liceu extrem de nervoasa.

Insa atunci cand intru,il observ pe Taehyung inconjurat de o groaza de copii care tot il intrebau o groaza de chesti..Mda..
Vreau sa ma fac nevazuta vrand sa ii ocolesc dar fix atunci veni EunJi in fata mea.

-Yn!..Spune-mi tu te rog ca nu este adevarat! Te roggg! spunea aceasta avand lacrimi in ochii..
Saraca..Imi este atat de mila de ea...Nu stiu cum a reusit sa se indragosteasca de netodul ala de Taehyung! Huh..gandesc uitandu-ma la Taehyung care era cu spatele in multimea de copii,uni revoltati,alti fericiti,alti nepasatori.,Mda..

-Pai EunJi..Eu..Ei bine..nu apuc sa spun ca aceasta ma apuca de umeri tragand de mine.
-TE ROGG! NU MA MINTII! SPUNE ADEVARUL!!!
-A..Eu...aceasta ma tot zgaltaia,insa pana la urma veni Taehyung sa clarifice lucrurile..
O trage pe EunJi punanduse in fata mea.
-Nu pricepi? Am spus o data si pentru tot deauna ca Yn este iubita mea si punct.Daca crezi bine,daca nu iarasi bine! Nu-mi dedic eu toata viata sa te lamuresc pe tine! spuse Taehyung vrand sa ma ia sa plecam spre clasele noastre.INsa EunJi tipa dupa Taehyung.
-FIE TAEHYUNG! AM SA TE CRED!
Taehyung se intorsese multumit de cea ce auzise.
-Atunci ma lasi naiba in pace? spuse acesta intorcanduse cu fata la EunJi.
-Da..Dar..spuse EunJi uitandune la amandoi.
-Dar? spuse Taehyng plictisit.
-Uite..Promit ca va las in pace daca faceti ceva sa imi demonstrati!
Taehyung ofta puternic.
-Iaspune tu ce ar trebui sa fac ca sa iti demonstrez tie?! Sa ma casatoresc cu ea?! spuse Taehyung iritat.
-Nu..Probabil toti stim ca un lucru foarte important pentru fete este asa zisul ''primul sarut''..Ei bine..Tot o data sunt sigura ca Yn este una dintre fetele extrem de nepopulare si neinteresate de baieti! Asa ca daca va pupati acum,in fata mea si a tuturor cei care ne privesc,imi dau cuvantul meu,ca te voi lasa in pace...spuse Eunji convinsa.
Raman incremenita vrand sa ii spun lui Taehyung ca nu fac asa ceva..
-Aham..Juri ca ma lasi in pace?spuse Taehyung uitanduse la ea serios.
-O..spuse aceasta devenind putin nesigura pe ea.
-Taehyung! Sa nu cu---
Nu apuc sa-mi termin fraza ca simt ceva rece peste buzele mele..
Aveam ochii cat cepele extrem de socata..Imi simteam inima pana in gat...
Puteam observa cm toti se uitau socati...Inclusiv EunJi care avea lacrimi on ochii.
Peste 5secunde Taehyung inceteaza cea ca facea..
-Multumita?..Acum sper sa fii om de cuvant! spuse acesta luandu-ma de acolo urcand scarile,toti ramazand jos socati..

Eu doar mergeam ca un zombi umblator,ramazand in soc,cand ajungem sus imi trag mana din a lui Taehyung.

-Tu chiar ramai aici? spuse acesta socat de comportamentul meu.
-Si ce vrei?! Sa chiulesc?! Pleaca tu! o spun mergand in clasa..

Taehyung pov:
Chiar nu aveam ce face..Trebuie sa scap cumva de fata asta.Asa ca ma apropi de Yn,pupand-o.Dupa chestia asta observ ca Yn a ramas in soc total..Mai ca aveam sa incep sa rad in hoohote.Dar acum doar speram sa ma lase nebuna aia in pace..Dupa asta o iau de mana sa plecam din multimea aia..

Yn pov:
Stateam in banca mea,venind si ceilalti colegi..Bineinteles ca toti se uitaula mine..Dar doar incercam sa ma fac ca nu ii vad..

Dupa terminarea orelor ma grabesc sa merg acasa..Nu vreau sa mai am un accident nefericit cu alte colege...Mai trebuie sa indur maine si gata! Maine este vineri..Oh! Dar dupa urmeaza si nenorocita aia de petrecere..

Urmatoare zi ajung la liceu impreuna cu Taelee..Intram in liceu toti uitanduse spre noi,mai apoi SeulKi imi susuia la urechie.

-Auzi..Dar de ce toti se uita asa la noi?...spuse aceasta uitandu-se socata la oameni.
-Poveste lunga..o spun fiind extrem de anxioasa datorita tutror acelor priviri.o spun aceasta doar continuand sa se uite la toate persoanele acelea.
Insa cand sa inaintez veni sEULkI IN FATA NOASTRA.
-Chiar este adevarat? spuse SeuKi parca analizandu-ma
-O..De ce? o spun putin cu frica nestiind cum va reactiona..
-Putem vorbi putin doar noi doua?spuse SeulKi uitandu-se la Taelee.
-Ok?..Nu stiu ce se intampla dar va voi lasa..Vorbim mai incolo Yn..spuse batandu-ma pe umar lasandu-ma cu SeulKi
Mergem afara unde am fost si cu Taehyung aceasta zici ca ne interoga.

-Stiu ca va prefaceti..spuse SeulKi stand cu mainile in san uitandu-se la mine.
-Poftim?...o spun nedumerita

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 21, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O fi fost o coincidenta?-Kim TaehyungUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum