-Mai,mai,mai..Ia uite ce avem aici..Stiai ca nu este frumos sa asculti conversatile altora? Huh?spuse cel din fata mea vizibil nervos eu nespunand nimic.
-Ya! Ti-a mancat pisica limba! Vorbeste cand iti spun! DE CE NAIBA ASCULTI CONVERSATILE ALTORA?!spuse acesta iesind alti 2 oameni care pareau a fi cu el.
-A..Eu..Pai..ma balbaiam fiindu-mi extrem de frica.
-Sti ce trebuie facuti cu astfel de copii rai? spuse in timp ce zambea ciudat analizandu-ma.
-Cred ca as putea scoate bani buni pe tine!..
Vru sa se apropie insa aparu inca o persoana..
Ma uit la persoana respectiva ramanzand in soc.KIM TAEHYUNG?!
-Ya! Daca ai terminat cu mine poti pleca..spuse Taehyung cu mainile in buzunar cei 3 intorcanduse.
-Nu te baga pentruca asta nu are de-a face cu tine!
-Eu cred ca ma priveste.
-Huh..Inteleg..O alta tarfa de a ta?..Nu e de mirare de ce Daon te-a parasit..Dar ce sa zic si despre aia? O alta tarfa terminata!spuse acesta apropianduse de Taehyung.
-Ai grija cum vorbesti iar acum dispari! Iti voi da bani intr-o luna asa ca dispari.spuse Taehyung iritat
-Mm..Ce ai spune daca m-am razgandit? spuse acesta zambind.
-Uite cum facem..Daca peste maxim 3 luni nu aduci bani! Fata vine cu mine! spuse acesta zambind introparte.
-Nu este nevoie de asta pentru ca voi aduce banii la timp!
-S-o vad si pe asta! Sa mergem baieti! spuse acesta uitanduse urat la Taehyung,Taehyung stand cu mana in buzunar cu o atitudine superioara,mai apoi acest golan se uita la mine pret de doua secunde,mai apoi pleaca cu ceilalti 2 in spate.
Dupa ce se indreptara ceva ,Taehyung isi arunca privirea pe mine,mai apoi pe ecusonul meu,apoi inapoi la mine.
Eu doar ma uitam in jos vazand ca acesta nu spunea nimic.-Ce naiba cauti la ora asta pe astfel de strazi? Te crezi mare desi nici macar 16 ani bine impliniti nu ai? spuse acesta iritat,eu uitandu-ma la el.
-O i-au pe aici in fiecare zi..o spun sigura destul de incet apoi imi pun inapoi privirea in pamant.
-Oricum..Nu ma intereseaza motivele tale stupide..Ci faptul ca din vina ta am probleme!
-Probleme? Eu ce am facut? Eu doar am vrut sa merg spre casa! Dar nu crezi ca este vina ta ca te certi in plina strada?!o spun iritata de atitudinea acestuia privindu-l fix in ochii.
-Huh..Nu ai facut nimic zici?! o spune apropianduse de mine cu o fata sarcastica.
-Daca nu erai tu as fi putu rezolva totul! Dar totul poate fi stricat de o fetita care se crede adult! spune ironic oprinduse in fata mea.
-Eu? E vina mea?! Daca tot ai bani de ce naiba nu platesti?!o spun extrem de nervoasa acesta razand sarcastic mai apoi devenind serios uitanduse fix in ochii mei extrem de taios si rece.
-Stii ce fel de persoane urasc cel mai mult? Persoanele care vorbesc fara sa stie absolut nimic!
-Huh..Si eu detest persoanele care dau vina pe oricine pentru propile lor greseli!o spun uitandu-ma nervoasa in ochii lui.
-Sti ceva?! Nu am sa-mi pierd eu timpul pentru o persoana atat de neimportanta ca tine! Dar te avertizez! Daca cumva te bagi in treburile mele! Daca cumva din vina ta se va termina tot! Te asigur ca iti voi face viata un calvar! o spune acesta amenintator mai apoi isi ia ghiozdanul de jos plecand vizibil nervos.-HUh..Tot el greseste si tot el da vina pe mine! Iniante il detestam dar acum nu-l suport! o spun uitandu-ma in urma lui nervoasa mai apoi plecand!
Uramtoare zi merg spre statie plictisita.Ma asez jos incepand sa numar fiecare persoana.Uneori cand ii numar ma uit la fiecare si chiar ma intreb..Oare ce poveste are fiecare?...Oftez vazand autobuzul..Woww..Azi m-am intrecut pe mine..Am numarat pana la 3..Pf..Urc in autobuz incercand sa gasesc un loc liber..
Trecand cu autobuzul, vad anumite magazine care cauta angajati..Si chiar ma gandesc ca weekendul asta sa incerc sa ma angajez..Trebuie sa-mi fac propia viata daca tot traiesc singura de acum..
Oftez dandu-ma jos dupa scaun pentruca sunt la statia unde trebuie sa cobor.
Autobuzul opreste dandu-ma jos.Ma lasa fix in fata liceului asa ca nu trebuie sa merg ditai drumul.
Vreau sa intru in liceu insa o vad pe Taelee pe partea cealalta facandu-mi cu mana.Asa ca ii fac cu mana zamabind asteptand sa vina.-Yn! Cum ai ajuns asa repede azi? spuse aceasta extenuata.
-Huh..A venti autobuzul mai repede! o spun zambindui.
-Ce ma bucur! Nu mai stau singura pe hol! Jimin deja este in liceu! spuse acesta entuziasmata.
-De unde stii? o spun mirata.
-Ei..Metodele mele! Astazi oricum este un miracol!A venit si Taehyung la scoala! spuse aceasta amuzanduse.
-Ouu..Vezi ca astazi nu prea voi sta pe hol! o spun gandindu-ma la noapte urata de ieri..
-De parca stai deobicei! Ma rog! Haide sa intram! spuse Taelee urcand scarile de la intrare mai apoi intrand.
CITEȘTI
O fi fost o coincidenta?-Kim Taehyung
Teen FictionYn o adolescenta de 16 ani,abuzata de tatal sau inca din copilarie decide sa isi ia ramas bun de la fosta casa incercand sa traiasca independent.Aceasta se confrunta cu o groaza de trairi neplacute o data ce ajunge subiectul principal in liceul sau...