Bölüm - 1

132 8 3
                                    

Yine başım ağrıyordu. Sonunda hastaneye gitmeye karar verdim. Hastaneye gittim. Bayağı hafta vardı ve beklemek zorundaydım. Cafeye indim. Başım dönüyordu. Kahve aldım. Masaya doğru giderken resmen bayılacaktım. Birden önüme biri çıktı ve çarpışmanın etkisiyle kahvem üzerime döküldü. İkimizde ;

"Önüne baksana "dedik bağırarak.

Kafanı kaldırdım. Ahh o gözler neydi öyle. Yemyeşil. Biraz bakıştıktan sonra hiçbir şey demeden gitti. İnsan bi özür diler ya. Gıcık işte. Erkek ya illaki bi öküzlük yapıcak. Sinirli sinirli tuvalete gittim. Kahve resmen yapışmış üzerime. Biraz yıkadım az olsada geçti. Sonunda muayene oldum. Allahtan bişeyim çıkmadı. İyiyim yani. Sadece baş dönmesi.
Heralde bugün bütün aksilikler beni buluyor. Arabamın önüne biri arabasını park etmiş. Belki telefon numarasını bırakmıştır diye camlara bakınmaya başladım. Heh işte telefon numarası vardı. Hemen çevirdim.

"Alo"dedim.
"Kimsin? "dedi.
"Arabamın önüne arabanızı park etmişsiniz. Gelip çeker misiniz? "dedim.
" Tamam bekle geliyorum"dedi.

Telefonu kapattı. Ne kadar kaba ve gıcık konuştu. Arabama yaslandım ve onu bekledim arkam dönüktü. Bi ses ;

"Hemen çekiyorum bekle"dedi.
Döndüm ve gözlerime inanamadım. O çocuktu yeşil gözlerine vurulduğum ve tabi kahveyi üzerime döken. Arabasını çekti ve indi. Ben tam Arabama biniyordum ki ;

"Teşekkür yokmu? "dedi.
"Üzerime kahve döktün ve teşekkür etmemi mi bekliyorsun? "dedim.
"Evet arabamı çekmeyebilirdim de."dedi.
"Birincisi üzerime kahve döktüğünüz fazla tepki göstermediğim için bana teşekkür etmen gerek,ikincisi sana teşekkür edilecek bir durum yok" dedim.

Sonra Arabama bindim ve eve gittim. Ve direk TV 'yi açtım Tatil çekilişine katılmıştım. Eğer çıkarsa 3 ay boyunca Amerika' da yaşayacağım. Hayalleri bile güzel. İnşallah bana çıkar derken bir kadın gidilecek kişilerin numaralarını okuyordu. Son 2 kişi kalmıştı. Sabırsızlıkla bekliyordum. Benim numaram çıkmadı. 1 kişi kalmıştı. Benim numaramı okumadı ne yani ben gitmiyor muyum şimdi? Hayallerim suya düştü. Offf.
Kadın duyuru yaptı. Bir kişinin annesi gelmiyormuş ve bir kişi daha seçecekler. İzlemeye devam ettim. Kadın kağıdı açtı ve numarayı okudu. "1504"inanmıyorum bu benim çekiliş numaramdı. Ben mi çıktım. Rüyada olmalıyım diye düşünürken birden telefonum çaldı.

" Alo"dedim.
"Merhaba efendim Gözde Şimşek'le mi görüşüyorum? "dedi.
"Evet benim "dedim.
"Çekilişte numaranız okundu ve bizimle birlikte Amerikaya geliyorsunuz? Tebrikler. "dedi.
"Ayy çok teşekkürler. Bişey sorabilirmiyim?" dedim.
"Tabi buyrun "dedi.
"Birlikte kalacağım kişinin adı ne ve kaç yaşında acaba?" dedim.
"Burak Özdemir ve 22 yaşında. Û arada yarın havaalanına saat 8'de gelin. İyi günler "dedi.
"İyi günler" dedim.

Ve telefonu kapattım. Ayy 22 yaşındaymış tipi nasıl acaba? Yaşıtız sonuçta.Neyse bekleyelim ve görelim. Mutluluktan ölmüşcesine odama çıktım. Bavulumu hazırladım. 2 saat geçmişti zaten. Sabah erken kalkmak zorundaydım. Ve hemen yattım.
Sabah oldu. Direk kalktım. Banyoya girdim. Saçlarımı düzleştirdim. Şort ile kısa kollu bir blüz giydim. Küçük çantamı takıp Bavulumu aldım. Havaalanına gitmek için taksiye bindim.

HERŞEYİM OLDUN!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin