Denek_502 : "Telekinetik Veronica" - PART 1

15 3 28
                                    

...Armon Deliler be Denekler Hastanesindeki denekler,akıl almaz güçlere sahip olabilirler.Bu duruma şaşırmasak bile gerçekten tehlikeli güçlere sahip olanları da var.Ve Denek_502,"Telekinetik Veronica" onlardan sadece birisi.

Veronica,buraya gelmeden önce normal birisiydi.Ailesi fakir olduğu için sokaklarda para dilenirdi.Ailesi ve kendisi hep açtı,çoğunlukla ihtiyaçları olan şey yemekti.Veronica,birgün artık bu açlığa dayanamadı ve ailesini yemeye başladı.Evet,gerçekten yemeye.Organlarından derilerine kadar parçalayıp yiyordu.Ve Veronica bundan zevk almıştı.Önceden sürekli aç olduğu için kendisini hâla aç sanıyordu ama değildi.Ama artık olan olduğu için onu bu sonsuz açlıktan kurtarmak mümkün değildi...Polisler bunun farkına varınca Veronica'yı hemen yakaladılar ve bize gönderdiler.

O vahşileşmişti.Onu sakinleştiremiyorduk.Biz onun bu saldırganlığını fırsat olarak bulduk ve onda deneyler yaptık.Deney sonucunda üstünde kan olan herşeyi kontrol edebilme gücünü verdiğimizi öğrendik.Birinin yüzüne küçük bir kan sıçrasa o kanı hemen hissedip o kişinin yüzünü koparabilirdi.Ama bunun bir yan etkisi vardı.Herhangi bir madenden yapılan eşyaları kontrol edemiyordu.Yani onu tutan kelepçeye kan sıçrarsa onu kontrol edemezdi.

...Simon'ı hatırlıyor musun?Evet,onda yaptığımız arkadaş deneyini Veronica'da da yaptık.Onun yanına Denek_781,"Yanan Edd"i gönderdik.

"Sen Veronica olmalısın.Şu aç kız.Ayrıca telekinetik güçlerin de varmış ha?Hahah...İyi güzel ama sadece madenden yapılmayan eşyalarda kan olunca onları kontrol edebiliyormuşsun!Aptal.Ben ateşler yapabiliyorum,hemde istediğim zaman!Sense sadece saçma eşyaları alıyormuşsun.HAHAHAHH!!!" "Sus...Sus seni y4vş4k...Benimle dalga geçme.Şu kelepçelerden bi' çıkabilsem senin o ateşin sayesinde kızarmış organlarını yerdim!YERDİM!SALIN BENİ!!SALIIN!!!!" Veronica bağırırken onu duymazdan geldik,ama sonra beklenmedik birşey oldu...

...DEVAM EDECEK....

Armon Deliler ve Denekler HastanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin