Ay'ın aydınlattığı o güzel gecede sahada sadece o vardı. Sarıya kaçan ela gözlerini buluşturdu benimle. Güzelliği karşısında büyüleniyordum.
Her bir hareketi planlıyken ona özeniyorum. Her zaman ilgi odağındaydı en çokta benim.
Onunla geçirdiğim her an, burnuma kokusunun dolduğu her an ona kapılıp gittiğimi bir kez daha farkediyordum. Varlığıyla hayatıma huzur katıyordu.
Her anımda yanımda olsun o güzel yüzünü, içimi eriten sesini duyayım istiyorum. Her sabah onu görmeden güne başlamak istemiyorum. Vanilyamsı kokusunu ve ortama yaydığı o harika enerjiyi hep hissetmek istiyorum.
Bu kusursuz kadının beni deli gibi sevmesini istiyorum.
"Levi abi iyi misin, Beni duymuyor musun?" (İsabel)
Ben düşüncelere dalmışken Sunny İrina'nın yanına gitmişti.
"Bakıyorumda çok iyi anlaştınız." (İrina)
İyi anlaşmak mı, Bu veledle mi? tch.
"Evet evet değil mi Sunny?" (İsabel)
"Evet çok eğlendik anne" (Sunny)
"Öyleyse artık istediğin zaman isabel ablanın yanına gidebilirsin." (İrina)
___Sefere az bir zaman kalmıştı. Çatıda Farlan ve İsabel ile birlikte oturuyordum. Onların gelmesini istemiyorum daha fazla sevdiğim insanları kaybetmek istemiyorum.
Tch. Eğer geleceklerse onları korumam gerekiyor.
-Yemekhanede -
Gece iyi uyuyamadım. İrina'yı gördüğümde, güler yüzle bana "Günaydın asker." demesiyle bütün keyfim yerine gelmişti. Kahvaltı yaparken sürekli gözüm onun olduğu masaya kayıyordu.
Birkaç kere göz göze gelmiştik. Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Yarın surların dışına çıkmadan önceki gün olduğu için antrenman yoktu. Bugün içinde yarım gün izinliydik. Çoğu asker ailesini ziyaret etmek için çoktan gitmişti. Antrenman için sahaya gitmiştim İrina'yı da görmek umuduyla fakat yoktu.
Farketmeden saatlerce çalışmıştım. Odama çıkıp duş aldım daha sonrada odamı temizledim. Temizliğim bittiğinde odamın kapısı açıldı.
"Ah temizlik mi yapıyordun asker güzel güzel."
Geldi hayatımın kadını odam vanilya kokusuyla doldu bile çiçekler açtı sanki gönlümde.
"Evet yüzbaşı izin verirseniz işlerim var."
"Doğru, sıradaki işin benim odamı temizlemek hızlı olsan iyi olur bilirsin belgeleri gece yarısına kadar halletmeliyim."
"Ne-"
Sözümü bitirmeden odadan çıktı.. yine.
###
Genç adam kendi odasında işi bittiğinde bir kova ve bez alarak yüzbaşı İrina'nın odasına gitti.
İrina o sırada belgelerden ayrılıp antrenman yapmak için sahaya indi. Levi'nin temizlikten sakınmadığını bildiği için emir verirken hiç vicdan azabı çekmemişti.
Yaklaşık 2 saat geçmişti. İrina antrenmanı bitirip duş almak için binaya girdi. Levi'nin işi bitmiştir diye düşündüğünden odasındaki duşu kullandı. Çıkıp dolabına yöneldiğinde çalışma odasını yatak odasına bağlayan kapı açıldı ve Levi içeriye girdi. Elindeki su dolu kovaya odaklandığından İrina'yı farketmemişti. Kafasını kaldırıp üzerine havlu sarmış İrina'yı görmesiyle elindeki kovayı düşürdü.
Levi'den ses çıkmıyordu donmuş gibiydi. Kulaklarının kızardığını farkeden İrina alaycı bir gülümsemeyle Levi'ye yaklaştı.
"İlk defa mı çıplak kadın görüyorsun Levi?"
Levi hala cevap vermiyordu. İrina dahada yaklaşmıştı neredeyse dudakları birbirine değecekti ikilinin. Levi mümkünmüş gibi daha çok kızarıyordu. İrina Levi'nin kalp atışlarını duyabiliyordu.
Levi aniden geri çekilip yere düşürdüğü kovayı ve su olan yeri temizlemeye başladı. İrina'da kıyafetlerini alıp banyoda giyindi.
Levi temizliğe devam ederken İrina belgelerle ilgilenmek için çalışma odasına geçti.
Levi, İrina'nın kitaplığındaki kitaplara baktığından temizlik uzun sürmüştü sadece kitaplarda değil. Kadının her bir yerini ezberlediği gibi odasınında her bir köşesini aklına kazımıştı.
Temizlik bittiğinde İrina'ya bakmadan odadan çıktı. İrina bu durumu çok sorgulamadan işine devam etti.
Levi çayını alıp terasa çıktıktan birkaç dakika sonra Farlan geldi.
"Bugün nerelerdeydin? Seni aradım." (Farlan)
"Temizlik yapıyordum."
"Odana uğradım yoktun."
"Yüzbaşı İrina'nın odasını temizliyordum Farlan."
"Yüzbaşıyla çok yakınsın."
"Farlan.."
"Biliyorum Levi görebiliyorum."
"Rütbe kazanıp beni farketmesini sağlayacağım."
"Sen gerçekten.. seviyor musun onu?"
"Emin değilim hislerimin ne olduğunu anlayamıyorum."
"Zamanla anlayacaksın Levi..."
"Ne demek istiyorsun Farlan?"
"İrina zor bir kadın ve senin üstün."
"Biliyorum.. zaten askeri birlikte aşka yer yok."
"Böyle düşünmemelisin Levi aşka hep yer vardır."
"Ya onu kaybedersem?"
"Bunları göze alabilmelisin Levi."
İki genç konuşurken arkalarında onları dinleyen kadını farketmemişlerdi.. Hange.
Hange, İrina'nın çok talibi olduğunu biliyordu. Levi'nin de onlardan biri olduğunu düşündü. İmkansız tek taraflı aşklardan biri. İrina hayatında hiçbir zaman aşka yer vermemişti. Ona gelen herkesi reddediyordu. Levi için üzülmüştü içten içe.