{3}

421 40 88
                                    

Sasha'nın Patatesleri 🥔🥔

Hange: AHAHSJDJ SALAKLARR

Mikasa: Ay valla hiç güleceğim yoktu djdjdj

Levi: KESİN SESİNİZİ

Levi: BURADAN BİR ÇIKALIM BELANIZI SİKMEZSEM ADAM DEĞİLİM

Levi: Başta sen Mikasa!

Levi: Ne demek lan o habeş maymununa aşk itirafı etmek?!

Eren: Evet Mikasa nasıl abime aşık olduğunu söylersin ben varken?

Jean: Yeagerlardan ne hayır buluyorsun be Ackerman çiçeğim...

Erwin: Yaptığınız çok ayıptı hanımlar.

Erwin: Hele senin yaptığın çok ayıptı Mikasa. Az kalsın Levi kalpten gidiyordu zor kurtardık.

Bertholdt: Ne kaçırdım? Neler oluyor?

Ymir: Çok şey kaçırdın aptal djdkdk

Hange: Ay evet! Anlatayım mı?

Bertholdt: Anlatın da bir şey dicem de siz nerdesiniz?

Connie: Askeri Polis Birliği tarafından tutuklandık ve işin kötüsü Keşif Birliği Komutanı yanımızda olmasına rağmen bizi salmıyorlar...

Erwin: Nile hiç yardımcı olmuyor. Marie, Nile'a ziyarete gelmişti bir selam vereyim dedim dediğimden beri bana kızgın ve bizi bırakmıyor.

Erwin: Anlamıyorum sadece Marie'yi görünce gülümseyip kırmızının ona çok yakıştığını ve eminim başka kırmızı elbiselerinde onun güzelliğine çok uyacağını söyledim.

Erwin: Ayrıca yanaklarının kırmızılığınında onu çok şirin gösterdiğini söyledim.

Erwin: Birde biraz sohbet ettik ve geçmişi konuştuk ve onun hala eskisi gibi güzel olduğunu söyledim.

Erwin: Nile niye kızdı düşünüyorum düşünüyorum ama bulamıyorum.

Eren: Komutanım kusura bakmayın ama ayıp ettiniz

Eren: Marie Hanımı çay içmeye davet etmediğiniz için Komutan Nile bizi tutuyor...

Levi: Erwin bir daha Nile'ın karısına böyle laflar edersen seni keserim

Levi: Senin yüzünden bu habeş maymunuyla aynı alanda nefes alıyorum.

Levi: Eğer Marie midir nedir o karıya laf atmasaydın Nile bizi çoktan çıkarmıştı

Erwin: Sadece selam verdim abartma Levi.

Zeke: Noldu bebişim beğenemedin mi?

Hange: Lan djdkdkd

Sasha: Ay ay ay ship ship ship ✨

Aot Texting ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin