The Outerbanks. Paradise on earth.
V bare v ktorom pracujem sa dnes konala oslava Letného Slnovratu. Ľudia z celého ostrova sa tu stretli aby strávili spoločný čas pred začiatkom leta. Síce to bola oslava pre ,, bohatú časť ostrova"-Cooks, no aj tak tu boli aj ľudia ako ja. Hlavne pracovne.
Zrazu som k sebe videla kráčať starú známu tvár. Kiara Carrera. Žije na tomto ostrove celý svoj život no aj keď má iba 18, všetci ju tu veľmi dobre poznajú. Myslím, že ju sem donútili prísť jej rodičia. Sama od seba by sem nezavítala.
,, Ahoj, 2 pepsi poprosím."
,, Samozrejme, hneď to bude."
,, Som taká rada že si tu. Budeš asi jediná normálna z tejto slávnosti."
,, Ale no tak. Všetci nevyzerajú až tak nafúkane. Ale predsa by tu mal byť niekde aj Jj. Pomáhal mi pripravovať bar."
,, Hm, pripravovať... potom odišiel. Ani on to tu nemohol viac vydržať. Okolo 8 by mal ale doraziť znova, aj s Johnom B, ak chceš možem ťa odtiaľto prepašovať s nami, a kľudne ťa vyhodíme doma."
,, To znie naozaj dobre. Ak sa to podarí budem ti veľmi vďačná. Takže o 8 sa mám pripraviť?"
,, Áno o 8 čakaj pri schodoch. Musím už ísť tak zatiaľ..."Nebolo mi tu až tak zle, že by som musela odísť. Rada som z diaľky sledovala ako si bohatí užívajú. Aspoň na chvíľu som mohla cítiť to čo som nikdy nemala. Kašmírové šaty, obrovské plážové domy, a ničnerobenie. O tom som snívala. A aspoň v práci som sa cítila jednou z nich. Ale ešte je len 6.Presne o 2 hodiny sa uskutoční úniková akcia.
,, Ahoj, nevedel som že tu budeš. Nič si mi o tom nehovorila..."
,, Áno, prepáč. Moja chyba. Asi som jednoducho zabudla."
,, Potrebuješ niečo?"
,, Nie, ale večer bude plážová párty, ak chceš zoberiem ťa tam."
,, Okej, tak o 9 ťa budem čakať u mňa."To bol Rafe Cameron. Je jeden z bohatých, ktorý mi neprídu až tak zlí. Poznáme sa už dlhšie. Keď s ním niekde idem, cítim sa ako jedna z bohatých...
Mala som to všetko perfektne naplánované.O 8 ma zoberie Kiara zo slávnosti a zavezie ma domov, kde o 9 po mňa príde Rafe a pôjdeme na plážovú párty.
Pozrela som sa na čas. Bolo 7:45. No v ďiaľke na príjazdovej ceste som rozoznala dodávku. Bola to twinkie, môj odvoz.Rýchlo som sa rozbehla pri schody, kde v tej chvíli pribehol aj Jj, z opačnej strany.
,, Berieme aj teba?" spýtal sa zadýchane
,,Áno ide s nami!" za mňa odpovedala Kiara. Nebol čas dohadovať sa, proste sme bežali.Rýchlo som sa stihla dohodnúť s Rafom či naša večerná dohoda platí, a už sme boli na ceste.
Kiara:,, Ty sa niekam chystáš s Rafom?"
Pope:,, S tým Rafom, ktorý zabil šerifku Peterkin?"
Ja:,, Hm áno, ideme na nejakú plážovú párty.Pozri, viem čo Rafe spravil, ale kamarátili sme sa už predtým. Mne nikdy neublížil."
John B: ,, My na tu párty idem tiež, môžeme ťa zaviesť rovno tam."Zrazu sa v dodávke strhla hádka medzi všetkými okrem mňa, ja som iba potichu sedela a prizerala sa tomu divadlu.
Jj:,, Áno rovno tam, a možno na to Rafe zabudne, a nebudeš sa s ním musieť baviť."
Pope:,, Konečne súhlasím s Jjom."
Sarah:,, Myslím, že bude lepšie keď nenahnevá môjho brata. Všetci vieme čoho je schopný."
Kiara:,,Vysadíme ťa doma, určite sa chceš ešte pripraviť."
John B:,, Tak kam mám ísť?Kam mám zatočiť?"
Jj, Pope:,, Rovno!!!"
Ja: ,, Tak teda na pláž, ale napíšem Rafovi, že sa tam stretneme."
Jj:,, Nestretnete, pretože dnešný večer stráviš s Pogues. Ako za starých dobrých časov."
Cleo:,, Poviem ti Cami, podľa toho ako za tú chvíľu poznám Rafa, bude lepšie ak sa od neho budeš držať ďalej..."
Popravde som Cleo veľmi nepočúvala, pretože som premýšľala nad tým čo povedal Jj. ,, Ako za starých dobrých časov"- to bolo naozaj veľmi dávno. Vtedy sme boli ešte partia asi desiatich ľuďí medzi ktorými boli aj Kiara, Jj, John B, a Pope.Chodili sme spolu všetci surfovať a užívali sme si bezstarostný život v Outer Banks. No teraz som si nevedela predstaviť mať s nimi tak blízky vzťah. Všetci s niekym tvorili pár, Sarah a John B, Cleo a Pope, a najnovšie Kiara a Jj.Cítila by som sa asi navyše.