2

28 0 0
                                    

John B sa nechcel hneď vrátiť do chateu, chcel totiž Popa nechať v napätí, lebo nechcel ísť. Po ceste z Charlestonu som sa rozhodla, že bude najlepšie ak sa vrátim domov. Predsalen som nemala v pláne stať sa hľadačom pokladu. Doma mi bude lepšie. Zaviezli ma teda domov, a išla som si po svojom.
Doma som sa iba zavrela do izby, a premýšľala nad včerajším večerom. V priebehu jednej noci som stratila jedného kamaráta, ale vrátilo sa mi ďalších šesť.Snažila som sa dovolať Rafovi, ale nezdvíhal. Písala som mu asi 10 správ, no ani na jednu neodpísal. Vzdala som to. Po ťažkom dni som sa išla osprchovať. Zrazu som z mojej izby počula niečo vykrikovať môjho mladšieho brata Tima. Nerozumela som, čo hovoril a nepripisovala som tomu veľa pozornosti. Vrátila som sa z kúpelne, a môj mobil nikde. Celú izbu som prevrátila hore nohami no nikde nebol. Hneď ma mohlo napadnúť kam sa podel... Zamierila som teda rovno do Timovej izby:,, Daj mi môj mobil!"
,, Nemám ho." ani kútikom oka sa na mňa nepozrel, a ďalej sa tváril že o ničom nevie.
,, Fakt sa mi s tebou nechce naťahovať. Ak mi ho dáš, ráno ťa nechám pozerať telku."
,, To znie lákavo. Aj tak som už všetko vybavil..." a bez mihnutia oka mi hodil môj mobil.
Bez slova som odišla do izby. Išla som sa pozrieť do chatu s Rafom. Skoro som odpadla. Môj brat cez môj mobil očividne videochatoval s Rafom. Ako to že jemu to zdvihol, a mne neodpisoval? Napísala som teda ešte jednu správu. Dosť vyčítavú. Zrazu sa mi rozsvietilo mobil.Volal mi Rafe.
,, Môžeš Mi vysvetliť prečo si mi neodpisoval?"
,,Ale už som odpísal. Nevedel som či si ešte v chateu, alebo doma."
,, A to mi akože odpíšeš iba keď som doma?"
Chvíľu bolo v hovore ticho.
,, Bol som za tebou v chateu. Prečo si nevyšla von?"
,, Večer to nevyzeralo, že sa chceš so mnou baviť..."
,, Ok. Chápem. Prepáč, že som na teba tak vyletel, v tej chvíli som si to neuvedomil."
,, Dobre. Tvárme sa, že sa to včera a dnes, nikdy neudialo."
,, Nechceš prísť ku nám? Môžme si objednať nejaky obed."
,, Oblečiem sa a prídem."
Naozaj mi celkom spadol kameň zo srdca, že Rafe odpísal, a je všetko medzi nami v poriadku. Dúfala som že sa môj život konečne vráti do starých koľají, a budem si žiť tak ako pred tým.
U Rafa doma sme si objednali obed z donášky, a sadli sme si na terasu. Rafe odo mňa vyčítavým pohľadom začal vyzvedať, čo sa dialo v chateu.
,,Tak čo? Včera som ťa videl so Sarah na tej párty. Začali ste sa baviť?"
,, Áno, prekvapuje ma, že sme sa nikdy pred tým nedali do reči."
,, Neviem čo ti pogues hovorili o mne, keď si tam bola, ale nie všetkému čo hovoria sa dá veriť."
Nechápala som, o čo sa Rafe snaží. Asi mu uniklo, že viem kto zabil šerifku Peterkin, a on sám mi to povedal a vysvetlil.
,, Nič o tebe nehovorili." pre pokoj všetkých som radšej klamala.
,, To ma prekvapuje. Pozri, ak sa chceš s nimi kamarátiť nebudem ti v tom brániť, ale chcem vedieť či stále platí naša dohoda."
Naša ,, dohoda" s Rafom, aj keď to znie nebezpečne, je vlastne detský výmysel. Ako deti sme sa dohodli, že keď budeme starší presťahujeme sa na Miami, a budeme tam bývať ďaleko od všetkých. No neskôr sa na to zabudlo. Keď sa stali všetky tie udalosti so šerifkou Peterkin, a jeho otcom, našu ,, dohodu" sme obnovili. Znelo super vypadnúť z Outer Banks ďaleko od všetkých a mali sme to dokonalo naplánované.
,, Neboj sa, moja túžba opustiť Outer Banks stále existuje. Neviem sa dočkať kedy odídeme."
,, Aj ja, stačí len počkať pár mesiacov, ešte stále zariaďujem to bývanie. Poď ukážem ti nejaké fotky."
Zrazu sme zvnútra počuli nejaké zvuky, akoby niekto bežal hore schodami.
,, To bude asi Wheezie, idem ju skontrolovať." Rafe odišiel a nechal ma sedieť na terase, no ja som medzitým chcela upratať taniere z obeda. Po ceste do kuchyne som započula, že to nieje Wheezie, ale Sarah, ktorá bežala hore schodmi. Aj keď nie cielene ale počula som ako sa s ňou Rafe nahnevane rozpráva:,, Čo ste jej o mne hovorili?"
,, Nič o čom by nevedela. Ale varovala som ju pred tebou. Opováž sa jej ublížiť Rafe. Nič nespravila."
,, Bol som nahnevaný, nič z toho som nemyslel vážne."
,, Naozaj Rafe? 2x si ma skoro zabil."
To mi stačilo. Snažila som si nejak Sarinu odpoveď racionálne vysvetliť. Prečo by sa ju Rafe niekedy snažil zabiť? Určite to tak nebolo, ale aj tak by som o tom chcela vedieť viac. Rýchlo som sa vrátila na terasu aby ma Rafe nevidel. Jeho sa však určite nemôžem spýtať, o čom to Sarah rozprávala. Ak je to pravda, mohol by byť Rafe naozaj nebezpečný.

Outer Banks 4Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang