10.BÖLÜM BEN SANA AŞIĞIM

457 27 3
                                    



sabah erkenden uyanarak rutin işlerimi halletmeden önce salona girip pencere yaklaşarak perdeyi azıcık araladığımda hala arabasının orada olduğunu buraya baktığını gördüm.

onur arabasının penceresini açmış sigara içerken gözü bu taraftaydı. gitmiyordu bir hafta olmuştu fakat o hala peşimdeydi. ne zaman bir yere gitsem peşimden geliyordu. yanımda değildi ama yakınmadaydı. bunu hissettiriyordu.

ve bu çok sinir bozucu bir hal almaya başlamıştı. ama anlamıyordu kalın kafalı herifin tekiydi galiba.

göz göze geldiğimizde telaşla perdeyi hemen çekip duvara yaslandım. kalbim çok hızlı atıyordu. ne yapıyordum ben ya.

başımı iki yana sallayarak derin bir nefes alarak işlerimi hallettikten sonra kendime kahvaltı için sandeviç hazırlarken fazladan bir sandeviç daha hazırlamıştım.

acaba kahvaltı yapmış mıdır? başımı iki yana sallayarak önümdeki sandeviçi yedikten sonra salona geçip koltuğa oturarak tv programlarına baktğımda kayda değer güzel bir şey yoktu.

televizyonu kapatarak ayağa kalktığımda pencereden dışarı baktığımda yağmur yağdığını gördüm ve salak herif arabadan inmiş kapımın önünde öylece ıslandığında kaşlarımı çatarak onurun ne yaptığını anlamaya çalışıyordu.

perdeyi kapatarak üstüme montumu alıp şemsiyeyi kaptığım gibi dışarı çıkarak yağmurda ıslanan kendini süperman zanneden aptalın yanına koşarak giderek onu şemsiyenin altında tutuğumda ıslanmış bir şekilde bana bakıyordu.

"seni anlamıyorum bu yaptığın şey ile kendini mi acındırıyorsun onur çocuk musun "dediğimde yüzüme bakıyordu.

"sadece kendimi cezalandırıyorum "dediğinde bir an gülesim gelmişti.

"hasta olarak mı cezalandıracaksın "dediğimde birbirimize çok yakındık. "seni çok kırdım "dediğinde ona bakıyordum.

"onu evimin önünden git beni rahat bırak "dediğimde "gidemem anlamıyorsun "dediğinde alay eder gibi ona bakıyordum.

"neeyi anlamıyorum onur neyi resmen sen ölen sevgiline hala aşıksın nasıl böyle vurdum duymazlık yapıyorsun "dediğimde başını iki yana sallayarak güldü.

"işte anlamdığın şeyde bu ben sana aşığım enes "dediğinde gözlerinin içine bakıyordum.

tebessüm ederek başımı iki yana salladım."bana aşık olduğunu zannediyorsun çünkü bana baktığında onu görüyorsun "dediğimde bana yaklaştığında ona bakıyordum.

"bende o gün öyle zannediyordum ama "dediğinde "ama?"dedim.

"o öldü ve benim kalbim yıllardır hiç kimsenin yanında bu kadar hızlı atmadı seni gördüğümde tuhaf bir his doluyor yüreğime,seni içime sokup saklamak seni korumak istiyorum sence bunları düşünen biri başka birine hala aşık mıdır "dediğinde gözlerim irileşti.

"onur "dediğimde dudaklarıma yapıştığında birden nefes almayı unuttum. dudaklarımın üstündeki yumuşak dudaklar beynimde eror veriyordu.

*********************************************************************

BÖLÜM NASILDI. YORUM ALAYIM.





MASUMİYET-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin