-2.BÖLÜM- Hayatımda Biri Var

31 3 2
                                    

Arabayı Austin sürüyordu. Benim suratım asıktı.
A: Demek adın Christina ha? Benim ölen annemin ismi.
C: öyle mi? Ben gerçekten üzüldümm.
A: neden üzüldün ki bu senin elinde olan bir şey değil?!
C: annenin ölmesine üzüldüm.
A: 4 senedir annesiz yaşıyorum.
C: şeyyy peki baban?
A: babam var mı yok mu belli değil. yani ilgilenmiyo. Amerikaya gitti ne arıyor ne burayı ziyaret ediyor.
C: hmm ben annem ve babamı 2 sene önce kaybettim.
A: aa nasıl kaybettin?
C: u-uçak kazası. Başka bir uçak bize çarptı ben şans eseri kurtuldum yani b-birkaç kırıklarım vardı ama kurtulmuştum. Çoğu insan öldü ama... Yani aslında çarptı derken.. Ayy neyse!
Annemi ve babamı terkettiğimi nasıl söyleyebilirdim ki?? Asla bu sırrı söylemicem!
A: hmm ben gerçekten üzgünüm.
C: hayır hayır sorun değil alıştım artık.
Oteli tarif ederken çok korkuyordum. ya yalanımı öğrenirse? Nerden öğrenecek yaaa..?
Huhhh!! Sonunda otele gelmiştik. Bir dakikaa Austin neden arabadan iniyor ki??
C: Austinn?? Neden arabadan indin?
A: bende bu otelde kaloyorum çünkü.
Yok artıkk. Tesadüfe bak.!
C: aaa gerçekten çok şaşırdım. Tesadüfe bak!
A: aynen öyle!!
Otele girerken bütün kızlar Austin'in peşine koştular. Hey hey noluyor be?! Benim bilmediğim bir şey mi varr??
C: Austin.!!
A: kızlar bir dakika bekleyin sevgilim beni çağırıyor!
Bi bi dakika?! Sevgilim?? Kızlar bana fesat fesat bakıyorlar.
C: bu kızlar neden senin peşine koştular? Kıskanmadım ama merak ettim.
A: sen bilmiyor musun? Ben bir ünlüyüm. Disney channel'de oynuyorum. Ve şarkı söylüyorum. Christina biraz televizyon seyretsen iyi olacak ;))
What???? Bayılmamak için kendimi zor tutuyorum. Lann!! Ünlü ha? Hemde şarkı söylüyor?
A: hadi kızlar yeter bu kadar imza!!
Bi-bir dakika yaa? Tanrımm!! Benim gördüğüm şeyi sizde görüyor musunuz? Siz nasıl göreceksiniz ki? Ayy ben bu kafayla iyice saçmaladımm. Harry ve Stell? El ele? Tamam ben iptal??!!
Hiç umursamadım. Yani öyle yapmaya çalıştım.
C: Harry ve sürtük geliyor Austin.
A: sürtük?? Haaa Stell! şaka yapmıyorsun değil mi?
Hahahahaha Austin'e o kadar çok şaka yaptım ki inanmıyor.
C: tabii ki de hayır Austin! Arkana bak görürsün.
A: hasss....
C: odaya gidelim mi?
A: tamam
Austin beni odama bıraktı onlarda arkamızdan geliyorlardı ben de inadına Austin'i öptüm ama dudağından :)

THE REASON A LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin