-9.Bölüm- Her Şey Ortaya Çıktı

19 3 1
                                    

H: Stell! Şunu bilmeni isterim ki b-ben aslında yani seni sevmiştim ama sonradan çirkinleştin hakaretler falan etmeye başladın. Yani seninle zorunlu olarak çıkıyorum!!! Ve sadece borcumu ödeyemediğim için seninle çıkıyorum!!..
S: bilmiyordum çok sağol Harry. Yani sen ayrılmak mı istiyorsun?
H: bilmem olabilir sen çok değiştin. Eskiden çok doğal,her şeyi takmayan,tatlıydın. Ama şimdi cimri,bencil,dedikoducu ve intikamcısın.
-AUSTİN'İN AĞZINDAN-
Duyduklarım karşısında şoka girdim. Yani Christina'yı o yüzden mi aldatmak zorunda kaldı?? Parasını ödeyemedi diye?!! Vay be dünyada ne insanlar var. Tanrım! Christina bunu duymamalı! Sesler bi anda kesildi. Noldu acaba çok merak ettim duvara iyice yaklaşayım. Harry neden acılar içinde bağırıyor.
S: Harry! Çok fazla konuştun. Bunu da hakettin. Üzgünüm bitanem seni bıçaklamak zorunda kaldım!
N-ne?? Harry'i mi bıçakladı. Austin hemen olayı çöz.(kendimi polisiye filmindeki kahraman polislere benzettim). Plan şu; Stell kapıdan çıkıcak ve kapı kapanmadan ben içeri giri- bi dakika ben neden yardım ediyorum? Bu adam bizi o kadar çok üzdü ki tatilimizin içine sıçtılar. Çok kötü davrandı. Christina'nın kuyruğu gibiydi. Off kararsız kaldım. Bana sataşan adama ben nasıl yardım edeyim. Ahanda sıçtık. Christina uyandı. Ne dicem ben şimdi??!
C: noldu Austin? Neden titriyorsun? Harry neden böyle acılar içinde bağırıyor?
A:b-bilmem ki
C: ona bir şey yapmadın öyle değil mi?
A: Christina saçmalama istersen ne kadar içimden geçse de yapmam!
-CHRISTINA'NIN AĞZINDAN-
Şüphelendim Austin'den. Eğer o yaptıysa ömür boyu konuşmicam. Hemen gitmem lazım.
C: A-austin ben bi bakıcam
Odadan çıktığımda Austin'in seslerine hiç aldırmadım. Tanrım!! Kapı kilitli.
C: H-harry? Orda mısın??
H: Christinaa! Yardım et.
Ağlamamak için kendimi tuttum.
C: Harry! Kapı kilitli. Napıcam?
H: Austin'i çağır.
Ofladım. Geri odaya gittim koşarak.
C: Austin bana yardım et. kapı kilitli.
A: şu adama neden yardım ediyorsun ki?
C: Austin!! Eski de olsa biz onunla evlenmiştik. Yani ona yardım etmem lazım böyle duygusuz olamam..
A: öfff Christina!! Seni üzen adamı neden üzmüyorsun?
C: ben onunla aynı değilim. o üzer ben üzmem.. hem bunun için kavga mı edicez?!!
A: Christina! Bıktım artık senin şu Harry'den vazgeçmeyişine.
C:YARDIM ET AUSTİN!!!
Harry hala acılar içinde bağırmaya devam ederken
A: Harry sırf Christina'nın hatrı için yapıyorum yoksa sana yardım falan etmem yani!
H: amaan çok ta tın. sadece kapıyı aç!!
Austin kapıyı kırmıştı. aman Tanrım! Şu manzaraya bakın!! Harry'nin ellerini hemen çözdüm.
H: a-ambulansı arayın hemen ahhh
A: yok ben itfaiye'yi arayacaktım! Sağol!!
C: şakanın sırası değil Austin!! ben de polisi birazdan ararım.
Hastaneye geldik ambulansla. Çok kötü kanaması vardı.. Beni ne kadar üzerse üzsün ona bişey olduğu zaman ben üzülüyorum. eskiden de olsa evlenmiştik.. Bana bişey olsaydı o üzülürdü buna adım kadar eminim.
C: Austin! Ben polisi arayacağım.
...
C: alo merhaba ben bi ihbarda bulunacaktım.
"Tabii ki. İsminiz nedir?"
C: C-christina.
" Bayan Christina şikayetinizi alayım."
C: az önce bi kız bi adamı bıçakladı.
"Siz neredesiniz?"
C:Manchester Stepping Hill Hastanesi.
"Tamam peki kadın nasıl bir tipe sahip??"
C: sarı saçlı,mavi gözlü, yüzü biraz gergin,orta boylu bir şey,saçları biraz kısa..
"Tamam bu bilgiler bize yeterli olacaktır. Biz birazdan hastaneye geleceğiz. Arkadaşlar bilgisayardan birkaç örnek toparlasınlar. Sonra sizi karakola götürmemiz gerek.."
C: t-tamam.

THE REASON A LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin