4

1.1K 79 41
                                    

Hoseok'un izin günü olduğundan evine gitti, kapıyı çaldı, taehyung gülerek açtı "hoşikim, miniğim geldii" diyerek sarıldı, hoseok'da gülerek sarıldı.

Jimin yanlarına geldi "içeri geçseydiniz taehyung" dediğinde taehyung gülerek ayrıldı, hoseok'un elini tutarak içeri soktu "ayyy 1 yıl dır yoksun özledim küçüğümü" dediğinde jimin'de sarıldı "senin kadar bizde özledik" dediğinde hoseok güldü "jungkook hyung nerede" dediğinde jungkook "buradayım" diyerek merdivenlerden indi.

İkili sarıldı, jimin heyecan ile "ee patronun seni fark ettimi? Aşık oldun geldin" diyerek güldü, hoseok'un yanakları kızardı "evet" dediğinde taehyung "ayyy hoseok sonunda, eee ne oldu?" dediğinde hoseok yutkunarak kafasını eğdi.

Jungkook "ne oldu hoseok" dediğinde hoseok "b-biz birlikte olduk" dediğinde jimin "ne, hoseok umarım unutmadın" dediğinde hoseok'un gözleri doldu, jungkook "kaç gün geçti üstünden" dediğinde hoseok "d-dört hafta" dediğinde sesi titredi.

Taehyung "korunmasızmıydın" diyerek sarıldı, hoseok ağlayarak "unuttum, hyung b-ben unuttum, yemin ederim aklıma bile gelmemişti, bir an normal bir erkek sandım kendimi, midem bulanıyo, öğrenirse beni öldürür" dediğinde jungkook "hemen o işten ayrılıyorsun hoseok, anladın mı beni" dediğinde hoseok kafasını salladı "a-anladım" dediğinde jimin kafasını salladı "izin vermemeliydik" diyerek hoseok'un saçlarını öptü.

Arkadaşları hoseok'u eğlendirmek için her şeyi yaptılar, akşam olunca beraber uyudular, sabah hoseok'u uyardılar, jungkook "çalışmak istemediğini söyle, ben namjoon ile konuşucam merak etme" dediğinde hoseok kafasını salladı "anladım, görüşürüz" dediğinde hepsi kızıl saçları öptü.

Hoseok eve geldiğinde içeri girdi, yoongi kahvaltı ediyordu "hoseok" dediğinde hoseok yutkunarak "efendim" dediğinde yoongi "gel" diyerek kahvesini içti, hoseok yanında durunca "otursana" dediğinde hoseok yutkunarak "s-size birşey söylemem gerek" dediğinde yoongi kafasını salladı "dinliyorum" dediğinde hoseok yutkundu.

Ellerini sıkıca kenetledi "b-ben istifa etmek istiyorum" dediğinde yoongi'nin kupadaki eli durdu, gözlerini kırpıştırdı, kahvesini yudumladı, sert sesi ile "neden?" dediğinde hoseok yutkunarak "b-ben sizi koruyamam, bu iş için uygun değilim" dediğinde yoongi kafasını salladı "tamam" dediğinde hoseok şaşkınca baktı.

Yoongi "gidebilirsin, maaşın hesabına gönderilir" dediğinde hoseok eğildi "teşekkür ederim efendim" dediğinde yoongi kalktı, hoseok'un belini tutarak kendine çekti "asıl neden bu mu?" dediğinde hoseok kafasını salladı, yoongi eğilerek kiraz dudakları öptü, hoseok karşılık verdi, nefessiz kalınca ayrıldılar.

Hoseok kahve gözlerini kırpıştırdı, yoongi derin bir nefes aldı, kızıl saçları öperek kokladı, hoseok o kadar güzel ve temiz kokuyordu ki bırakmak istemiyordu, sıcak teni çok güzeldi, minik elinin kendi büyük ve kaba elinin arasında kaybolması güzel hissettiriyordu ama miniği gitmek istiyordu ve o'da zorla tutamazdı.

Yoongi geri çekildi, hoseok kafasını eğerek yukarı doğru çıktı, valizini hazırladı, yoongi diğer korumasına hoseok'u bırakmasını emretti, son kez hoseok'un dudaklarını öpmek için eğildiğinde hoseok'un parmak uçlarına yükseldiğini görünce güldü.

Bu çocuk daha ne kadar tatlı olabilirdi?

Belinden tutarak kaldırdı, hoseok kollarını yoongi'nin boynuna sardı, bacaklarınıda beline, soğuk dudakları öpmeye başladı, yoongi hoseok'un kalçalarını sıktı, ayrıldıklarında yoongi hoseok'u indirdi, hoseok arabaya bindi.

Karnı kasılmaktan midesi bulanmıştı, evine geldiğinde bavulunu alarak  kapıyı çaldı, jimin açarak "hoşgeldin hoşik" diyerek hoseok'un bavulunu aldı.

İçeri geçtiğinde taehyung'da geldi "hoşgeldin bebeğim" diyerek sarıldı, hoseok'un midesi bulandığında "hyung midem bulanıyo" dediğinde taehyung "ayh ayh hoseok hazır değilim ben çocuğa" dediğinde jimin "salak sanki babası sensin amk, hepimiz bakıcaz o'na" dediğinde taehyung güldü "biliyorum mal heyecan olsun diye" dediğinde güldüler.

Hoseok'u oturttular, yemek yapmaya gittiler, hoseok uzanarak rahatlamaya çalıştı.

Telefon'a bildirim gelince baktı, hesabına  100 bin won yatmıştı ,şaşkınca baktı, iyi de o 25 bin alıyordu, kafasını salladı ve gözlerini kapattı, kusmamak için zor duruyordu.

/
/

sope : meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin