Hoseok'un karnı iyice büyümüştü ve hareket etmesi zorlaşmıştı, 6. Ayıydı.
Odasından çıkmıyordu yoongi bir haftadır evde yoktu, yavaşça kalktı, merdivenlere geldi yavaşça inerken hizmetçi elindeki koliler ile hızlıca çıkıyordu ve önünü göremiyordu, hoseok karnına bakarak güldü, hizmetliyi görmemişti.
Kadın ağır kutular ile hoseok'a çarptığında hoseok karnına gelen koliler ile düşmüştü, kadın korkarak kolileri etrafa atarak hoseok'un yanına oturdu, hoseok acı ile ağlarken karnını tutuyordu, aşşağıdından kanlar gelmeye başladığında yoongi içeri girdi.
Çok çalışmaktan gözleri ağrımıştı, karşıda kanlar içindeki hoseok'u görünce koşarak yanına gitti "hoseok, hoseok iyimisin" diyerek kucağına aldı, kadın ağlarken "seninle görüşücez" diyerek dışarı çıktı, arabasına bindi "hasteneye sür çabuk" dediğinde hoseok ağlayarak "çok acıyo" dediğinde altındaki kanama artmaya başladı.
Yoongi hoseok'un anlını öptü "dayan tamam mı, geçicek" dediğinde hoseok "bebeğim" dediğinde yoongi hoseok'un yüzünü öpmeye başladı "şşş o iyileşicek" dediğinde hoseok kafasını salladı "öldü, öldü bebeğim" dediğinde daha çok ağladı, yoongi hoseok'un kafasını omzuna dayadı, saçlarını okşadı, o kadını öldürücekti.
Hastaneye geldiklerinde direkt sedye getirmişlerdi, hoseok'un ameliyata aldılar, hemşire yanına geldi "maalesef çocuk aldığı darbe ve kan yüzünden ölmüş, almamız için imza atmalısınız" dediğinde yoongi sinir ve üzüntü ile imza attı "ne zaman çıkar" dediğinde hemşire "riskli bir ameliyat olduğu için en fazla 1 saat 45 dakika" dediğinde yoongi kafasını salladı.
Arabaya binerek evine geldi, kadın mutfakta ağlarken diğerleri etrafında toplanmıştı, yoongi silahını çıkartarak "çocuğum öldü, kimin yüzünden senin yüzünden" diyerek kurşunları kadına sıktı, diğerleri korkarak geri çekildi.
Yoongi "temizleyin" diyerek evden çıktı, hastaneye geldi, namjoon ve jin'e haber verdi, yerinde duramıyordu, jin ve namjoon ile üç kişi daha geldi, jimin ağlayarak "senin yüzünden" dediğinde yoongi sinir ile baktı, jungkook jimin'e sarıldı, namjoon "ne oldu?" dediğinde yoongi "o salak hizmetçi hoseok'u merdivenlerden düşürmüş" dediğinde jin "sen neredeydin" dediğinde yoongi "işler ile uğraşıyordum, eve geldiğimde hoseok yeredeydi" dediğinde taehyung "sorumsuz insanın yanına burakırsan sonu belli olmaz zaten" dediğinde yoongi sinir ile baksa da bir şey demedi.
Jimin "jungkook , öğrendiğinde ne olucak" dediğinde jungkook "bilmiyorum jimin" dediğinde jimin daha çok ağladı, taehyung oturmuş kapıya bakıyordu, jin dolanırken namjoon kafasını eğmiş yere bakıyordu, yoongi'de dolanıyordu.
Kapı açıldığında hepsi kapıya yaklaştı, hoseok uyuyordu, yoongi hemşireye "ne zaman uyanıcak?" dediğinde hemşere "3 saati bulur, geçmiş olsun" dediğinde hepsi hoseok'un peşinden gitti.
Jin ve jimin kıyafet için eve gittiler, taehyung ve namjoon oturmuş tu, jungkook ve yoongi camdan bakıyordu, jungkook "öğrenirse çok kötü olucak" dediğinde yoongi kafasını eğdi "yanında olucam" dediğinde jungkook güldü "tabi olursun, o seni isterse" dediğinde yoongi sinir ile nefes aldı, jungkook haklıydı, hoseok istemezse bir şey yapamazdı.
Jin ve jimin geldiğinde hoseok'un gözleri açılmaya başladı, taehyung "doktor hemşire yok mu" diyerek koridorda koşturdu, hemşire koşarak odaya girdi, arkasından doktor, diğerleri korkarak bakıyordu.
Doktor "iki gün burada kalsın, daha sonra taburcu ederiz" dediğinde kafalarını salladılar, yoongi hoseok'un ellerini tuttu, hoseok yutkunarak baktı "o, o iyimi" dediğinde yoongi yutkunarak gözlerini kaçırdı, hoseok elini çekerek karnına koyduğunda ağlamaya başladı "bebeğim gitti" dediğinde jimin sıkıca sarıldı.
Hoseok jimin'in omuzuna vurdu "gitti hyung" dediğinde jimin daha sıkı sarıldı, jungkook hoseok'un saçlarını okşadı, hoseok hıçkırarak ağlarken taehyung köşede oturarak ağlıyordu, küçüğünün acı çekmesine dayanamıyordu.
Hoseok yutkunarak karnına ellerini koydu, yoongi yanına giderek elini tuttu "özür dilerim" dediğinde hoseok ellerini çekti, yoongi kafasını hoseok'un boynuna koydu "özür dilerim seni yalnız bırakmamalıydım" dediğinde hoseok gözlerini kapattı, yaşları durmuyordu.
Namjoon "biraz dinlen" dediğinde hoseok kafasını salladı, herkes çıktığında yoongi durdu, yanına uzandı, kızıl saçları öptü "özür dilemek bir fayda etmiyor biliyorum" dediğinde hoseok kafasını yoongi'nin boynuna sakladı, gömleğini avucunda topladı.
Ağlarken yoongi'de ağlıyordu, kızıl saçları öptü, sırtını sıvazladı, hoseok kısık sesi ile "koruyamadım" dediğinde yoongi kafasını salladı "hayır sen çok güzel korudun, suçun yok" dediğinde hoseok "herşey benim suçum" dediğinde yoongi hoseok'un şakağını öptü "uyu hadi" dediğinde hoseok kafasını salladı.
Gözlerini kapattı ve uyumaya başladı, yoongi kızıl saçları öptü, ertesi gün hoseok'un kontrolleri yapıldı, doktor "isterseniz şimdide çıkabilirsiniz, hasta iyi görünüyor ama fazla hareket etmemeli" dediğinde namjoon "ben çıkış işlemini hallederim" dediğinde kafalarını salladılar.
Jimin eşyaları topladı, yoongi hoseok'u kucağına aldı, arabaya geçtiler, eve geldiklerinde jungkook "hoseok iyileşene kadar burada kalsın" dediğinde yoongi "iyileşene kadar? O burada yaşıyor" dediğinde jimin "gördük burada yaşadığında olanları" dediğinde jin "sakin olun" dediğinde hoseok "uyumak istiyorum" dediğinde yoongi odasına götürdü.
Yatağa bıraktı "su istermisin" dediğinde hoseok kafasını salladı, taehyung yanına geldi "beraber uyuyalım" dediğinde hoseok taehyung'a sarıldı, yoongi odadan çıkarak aşşağı indi, namjoon "herkes bir süre burada kalsın, hoseok'un bize ihtiyacı var" dediğinde hepsi kafasını salladı.
/
/