8

1K 60 24
                                    

Hoseok bir hafta odasından çıkmadı, yoongi ile uzanmışlardı, yoongi hoseok'un parmaklarını öptü "sıkılmadın mı odada durmaktan?" dediğinde hoseok kafasını salladı, gözleri doldu.

Yoongi hoseok'u iyice üstüne çekti, burnunu öptü "üzülme, belki.. Belki ikincisinde olur" dediğinde hoseok kafasını salladı "olmaz, o'na bakamadım ikincisine nasıl bakıcam" dediğinde göz yaşları aktı, yoongi hoseok'a sıkıca sarıldı "beraber bakıcaz, söz veriyorum seni koruyacağım" dediğinde hoseok ağlamaya başladı.

Kapı çaldı, jin "yemek hazır" dediğinde yoongi "hadi gidelim" dediğinde hoseok "aç değilim" dediğinde yoongi kaşlarını çatarak "hoseok bir haftadır zorlamasak yemiyorsun, lütfen" dediğinde hoseok kafasını salladı.

Yoongi hoseok'u kucağına aldı, aşşağı indiler, oturtarak yanına oturdu, hoseok yemek yemeye başladığında yoongi şakağını öptü, hoseok gülerek baktı, jin "biraz gezmek istermisin?" dediğinde hoseok kafasını salladı "bilmiyorum" dediğinde jungkook "biraz temiz hava al güzelim" dediğinde hoseok kafasını salladı.

Hoseok'u sessiz bir park'a getirdiler, yoongi "bahçe'ye de gidebilirdik" dediğinde hoseok "bahçe?" dediğinde yoongi kafasını salladı "evet bahçe, çiçekler ile dolu" dediğinde hoseok merak ile baktı, yoongi "gitmek istermisin?" dediğinde hoseok kafasını salladı.

Yoongi kalkarak hoseok'u da kaldırdı, arabaya geçtiler, hoseok heyecan ile yerinde duramıyordu, çiçekleri çok seviyordu.

Geldiklerinde indiler, yoongi hoseok'u kucağına aldı çiçeklerin oraya gittiklerinde diğerleri masaya geçti.

Hoseok gülerek çiçeklere baktı, yapraklarını narince severken yoongi beline sarıldı "taç yapalım mı?" dediğinde hoseok "ben bilmiyorum ki" dediğinde yoongi gülerek "ben sana yaparım" dediğinde hoseok kafasını salladı.

Bir sürü çiçek topladılar, masaya koydular, yoongi hoseok'u kucağına oturttu, taç'ı yaparken hoseok merak ile izliyordu, yoongi sarmaşığıda dolayarak bitirdi, hoseok'un eline verdi ,hoseok gülerek "yoongi bu çok güzel" dediğinde yoongi "hadi takalım" dediğinde hoseok kafasını salladı, yoongi alarak taktı, kızıl saçları biraz dağıttı.

Taehyung "çok güzel oldun hoseok" dediğinde namjoon kafasını salladı "evet, çok tatlı oldun" dediğinde hoseok güldü "teşekkür ederim" dediğinde yoongi ellerini birleştirdi, saçlarını öptü.

Biraz daha kaldılar, hoseok , jin ve jimin çiçekleri sevdiler, suladılar, biraz dolaştılar, yoongi gülerek hoseok'u izliyordu, namjoon "acıktım" dediğinde jungkook "gittikçe jin'e benziyorsun" dediğinde hepsi güldü.

Taehyung "birkaç şey alalım" dediğinde namjoon'da kalktı, ikili giderken jungkook'da jimin'e baktı, üçlü gülerek konuşuyordu, hoseok onlara bakarak el salladığında yoongi gülerek el salladı.

Jungkook "ilgilendiğin için teşekkür ederiz" dediğinde yoongi "neden, neden ilgilenmiyim, çocuğunuzu kaybettik, elbette yanında olucam" dediğinde jungkook kafasını salladı "başta böyle değildin, şaşırdık, hoseok çok narin, ilgiye aç ve muhtaç" dediğinde yoongi kaşlarını çatarak "anlamadım" dediğinde jungkook "hoseok 7 yaşındayken ailesi o'nu anne rahmine sahip olduğu için  terk etti, soğukta üstünde sadece t-shirt ve şort ile kenarıda oturmuştu, benim ailem varlıklıydı ve hoseok'u evime götürdüğümde kabul ettiler, bir birimize bağlıyız, ailem sürekli iş için gezerlerdi, ayda 2 gün eve gelirlerdi, o'na ne kadar sevgi versemde yetmedi, zaten ailesinin yokluğu çok ağırdı, nerede ilgi görse oraya bağlanırdı, şimdi göstermiyor olabilir ama sana ve ilgine muhtaç, o'nu koruyacağını zannediyor, belki ileride o'nu bırakırsın bilmiyorum ama şimdi o'na bütün sevgini ver, mutluluk kaynağı, gülümseme sebebi sensin" dediğinde yoongi kafasını salladı.

Hoseok'a baktı "o'nu bırakmayacağım" dediğinde jungkook güldü, taehyung ve namjoon geldiğinde yoongi kalkarak hoseok'un yanına gitti "hadi birşeyler ye" dediğinde kalktılar, herkes yerine oturdu, yoongi sandwich'i açarak hoseok'a verdi, meyve suyunuda önüne koydu, kendisi aç değildi, hoseok iştah ile yerken gülerek o'nu izledi.

Hoseok gülerek baktığında yanağını öptü, herkes kendi halindeydi, yoongi piknik örtüsünü yere sererek uzandı, hoseok'u da üstüne uzandırdı, hoseok uyuduğunda sıkıca sarılarak kendiside gözlerini kapattı.

/
/

sope : meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin