Arkadaşım İlayada'nın ne kadar belalı ve belalı olduğu kadar da sinir bozucu bi kız olduğunu anlattı. Haliyle korkmuştum. Nasıl olsa sadece beğenmiştim. Herhangi bi şey hissetmemiştim. Bu olayı bir süre düşünmeyip yeni okuluma alışmaya çalışacakım.
Dersler çok çabul geçiyordu. Ders işlemediğimizden olsa gerek. Sınıfta alışabildiğim bir tanecik bile insan yoktu. Hepsi fazla anormaldiler. Ben de çok normal sayılmazdım ama çoğu sinirime dokunan tiplerden olduğu için hep sessiz kalıp etrafı izlemeyi tercih ettim. Zaten toplam 13 kişiydik. Almanca sınıfı olduğumuz için mevcut 34'e tamamlanana kadar nakiller gelecekti. 1 hafta bu şekilde geçti.
Ertesi hafta başında İlyada koşa koşa Yaren'le yanımıza geldi. "Bartu'yla ayrıldık. Hiç üzülmedim." tarzı bi şeyler geveleyince ben de doğal olarak fırsar bu fırsat diyip Bartu'yla konuşmak için sınıflarına koştum. Az çok muhabbetimiz vardı. En azından birbirimize selam veriyorduk.
Sınıfa girdiğimde karşılaştığım manzaraya bu kadar üzüleceğimi ben de tahmin etmiyordum.
Her ne kadar idrak etmeye çalışsam da olmadı. Çocuk bi kızla sarmaş dolaştı. Gözümden istemsizce iki damla yaş aktı. Neden öyle oldu bilmiyorum. Daha 1 hafta önce gördüğüm ve tam tanımadığım bi insan için nasıl bu kadar üzülebildim bilmiyorum. Kendimi toparlamaya çalışmak için tuvalete gittim ama tam aksi oldu. Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Kendime gelmem gerekiyordu. Yaptığım çok saçma gelse de engel olamıyordum.
Gün bittiğinde eve gittim ve olanları uzun uzun düşündüm. Aklım almıyordu. Son derece duygusuz bi insandım. En azından şu zaman kadar kendimi hep öyle sanıyordum.
Bu durumu çok düşünmemek için şimdilik Bartu'nun olmadığı ortamlarda bulunacaktım. Getirebildiğim en mantıklı çözüm önerisi buydu. Daha fazla kendimden beklemediğim davranışlar sergilemek istemiyordum. Okula ondan köşe bucak kaçarak devam edecektim. Ve öyle de yaptım.
1 ay sonra yeni arkadaşlarım vardı. Aramız olması gerekenden daha iyiydi. Arkadaşlarım Simay Selin ve Zeynep. Ayrıca Gökberk Ayhan Kayhan ve Burçin de var. Simay geldiğim ilk gün gözüme kestirdiğim sarışın bomba. Ben de nasıl olduğunu anlamadım ama kızın içi sarışın değil. Diğer sarışınlara oranla oldukça kafa. Ayrıca yatılı olduğu için onun arkadaşlarıyla da aram çok iyi. Sanırım grupta en iyi anlaştığım insan Selin. Nedenini bilmiyorum ama bana en çok tahammül edecek kişi oymuş gibi geliyo. Bu arada Burçin erkek. Tam bir zengin çocuğu. Diğerleri de gayet normal insanlar.
Üst sınıflarla muhabbetim yok. 1-2 tane instadan takip eden insan dışında çoğunu edilen muhabbetlerden tanıyorum.