-son durağım
——————————
1 yıl sonraNamjoon'un artık en sık geldiği oyuncak mağazası buydu, hem evine yakın olduğu için, hemde çocuğu 'Jin' denen kişiyi çok sevdiği için. Gene babası bir sürpriz yapmak için oraya gitti ki karşısında Jin'i ve eski karısını kavga ederken gördü. Hemen oraya koşuşturarak SeokJin'i arkasına aldı. Win ona şaşırarak baktı. "Kocacığım? Napıyorsun burda! Hem niye onu arkanı aldın? Bana küfür etti bu gerizekalı! Haklı olan benim!" Namjoon yavaşça ağlayan Seokjin'e baktı. İç çekti. "Eski kocan demek istedin Yoo Win. Kim Win yok artık." Yavaşça ona baktı. "Ne hadle birine bağırma hakkına sahipsin, hm? Soyadın elinden alındı ve artık güçsüzsün. Kolpa yapmaktan başka birşey gelmiyor eline." Win ona sinirli bir şekilde baktı ve elini kaldırdı. Tam vuracakken Seokjin elini tuttu Win'in. "Dokunma!" Win hemen elini çekti ve ikisine ters ters baktı. "Sizede bayılmıyordum hanımefendi, şimdi çıkın dükkanımdan."
"Sen beni-" Birşey diyecekken Seokjin lafını kesti. "Kimseniz kimsiniz gram umrumda değil. Sadece beni değil öbür müşterileride rahatsız ediyorsunuz. Yoksa sizi zorla dışarı almak zorundayım. Bence bunu istemezsiniz." Win iç çekerek sinirli bir şekilde söverek ordan ayrıldı. Seokjin Namjoon'a yavaşça eğildi ve teşekkür etti. "Siz olmasaydınız biraz zor hallederdim, sağolun." Sıcak bir gülümseme sundu Seokjin Namjoon'a. Hemen gözyaşlarını sildi ve tekrar eğildi. "Birşey olursa, arkadaşlarım ile halledebilirsiniz. Tekrardan sağolun." Namjoonda gülümsedi ve kalan son gözyaşını sildi Seokjin'in yanaklarını okşayarak. "Sorun değil.. Jin?" Seokjin ufakça gülümsedi. "Küçük kerata mı söyledi." Yanakları hafifçe kızarmıştı. "Hey utanma! O küçük kerataya bir sürpriz yapmak istiyorum. Belki yardım edebilirsin hm?" Seokjin alkışladı. "Tabii ki! Hatta benden olsun. Ödemenize yok." Kasada olan Jimin'e baktı. Jimin göz kırptı, evet anlamında. Namjoon gülümseyerek Seokjin'in peşinden ilerledi..
ÖZÜR DİLERRİİİİİM BİRAZ ZAMAN ALDI VE BİRAZ KISA OLDU AMAAAAAA GELDİ SONUÇTA! Buarada Chaenim istedi diye yazdım, yoksa aklımda yoktu 😭 Neyse ben kaçtım!!
Taewlandsq-cemre
ŞİMDİ OKUDUĞUN
toy store to love, namjin.
FanfictionNam-Joon ve oğlu Min-Hyuk, Seok-Jin'in oyuncak dükkanından her zaman oyuncak alırdı. Ama bu sefer farklı şeyler olmuştu, bu iki adam, birbirine karşı birşeyler hissediyordu.. (yeni başladı) -gay couple -yan ship: yoonkook, vmin -acemice yazılmıştır...