İyi okumalaaarr 😽
꒰ა ♡ ໒꒱
"Ne memuru dayak bey! Şikayetçiyim diyorum şu cüce sopayı belimde kırdı. Başımı yere vurdu çift görüyorum!"
"Bana bak cüce senin babandır lan! O sopayı bir de götüne sokmamı istemiyorsan sus!"
Polis memuru, elini yüzünü götürüp sıvazladı ve çattığı kaşları ile hepimize tek tek bakmaya başladı. "Size olayı soruyorum bana ne anlatıyorsunuz!?" Bir adım öne çıkıp adamın dikkatini çektim.
"Polis bey amca ben kendi halinde okulunu korumak isteyen bir başkan adayıyım. Bu herifler bir kaç gündür okulumuza gelip, reşit olmayn kızlar da dahil kızlara sarkıntılık yapıyorlar üstelik birilerini durdurup zorla paralarını alıyorlar. Ben de bu duruma bir dur demek istedim işte." dedim gururla dövdüğümüz adamlara bakarken. Adam biraz eğilip elini omzuma koyup boyumuzu eşitledi.
"Ya evladım neden polisi aramıyorsun sen! Hadi bu herifler içinizden birini öldürseydi? Sorumluluk alabilir miydin eğer bizi arayan genç olmasaydı haberimiz dahi olmazdı." Başımı salladım mahcuplukla. "Haklısınız gençliğimize verin biz hatalıyız!"
Adam tam bizi yollayacakken duyduğum ses ile hızlıca öne atılıp belinden yakaladım Felix'i. "Haysiyetsiz herifler nasıl bıçak çekersiniz benim çocuklarıma!"
"Kimsiniz siz orospu çocukları!" Chan da Jisung'u tuttuğun da aynı anda kafalarına vurduk. "Durun bir salaklar anlattık biz olayı."
"Ben şikayetçiyim polis amca atın içeri bu tacizci, hırsız, ahlak düşmanı, toplum refahını bozan, insanlıktan nasibini alamamış yaratıkları!" Vay be!
"Biz gerekeni yapacağız siz okulunuza gidin artık tamam mı hadi gençler daha fazla karıştırmayın buraları sizi atarım içeri!" Hızlıca başımızı sallayıp oradan ayrıldık. "Bırak beni de çakayım tekmeyi Jeongin!"
"Ya kavgadayken neredeydin dur lan artık zaten zor yırttık bu işten." dedim sinirle kafasına vururken. Elimden kurtulduktan sonra dudaklarını büzüp, "Kusura bakma aşkım ya bilsek kursa gitmezdik."
Başımı sağa sola sallayıp, "Önemli değil biz hallettik." dedim yüzümde bir sırıtış belirirken. Changbin de bir anda gaza gelip bağırdı. "Amına koyduk hepsinin!" Neyse ki tam o anda karakoldan çıkmıştık.
꒰ა ♡ ໒꒱
𓆩♡𓆪
Seungmin balkon konuşması yap Whatsapp grubu
Seungmin
Hain orospu Yeonjun gel lan burayaYeonjun
Aşık olduğun çocuğu destekliyorum işte kardeş sorun ne
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crush Seungin ITamamlandıI
FanfictionBirbirlerini tanıdıkları andan itibaren daima rakip olan Jeongin ve Seungmin okul başkanlığı için karşı karşıya gelir. Yarı texting 02.03.2023🍃