Capitolul 1

830 14 1
                                    

Prezentul este tot ce ai și ce îți dorești dar atunci cand ceva nu merge bine orice ai face nu poți scăpa de momentele grele din viață...Universul nu poate fi schimbat.

Când parcă totul este împotriva ta și nu mai este cale de intors ceva din tine striga și nu mai poti rezista...Totul este doar o minciuna pe care doar universul poate să o exprime, dar atunci realizezi ca ca nu ai puterea de a-l controla si de a-l asculta...Totuși cineva poate face asta și nu este unul dintre "magicienii" aceia.

Este cineva care poate controla trecutul și totuși nimic nu se schimba în viitor.

Numele lui este Gerald Nagel și are douăzeci și unu de ani.
Ochii lui caprui se potrivesc perfect cu tenul lui masliniu si cu parul negru.
El și-a descoperit puterea de la paisprezece ani și nu a spus nimănui pană cand a venit prima întâlnire. Atunci acest baiat avea șaisprezece ani, era foarte timid si rușinos...Prietena lui avea șaptesprezece ani, cu ochii albaștri, blondă și palidă la față, Jesica il iubea pe acest băiat pâna când a aflat că Nagel are abilitatea de a putea schimba prezentul si viitorul.

Atunci Nagel și-a folosit puterea și a reușit să o recucerească pe fată dar se pare că acuma la varsta de douăzeci și unu de ani nu mai e chiar așa.

Nagel s-a bucurat de viață până acum...

*****

Știu ca acest capitol este foarte scurt, imi cer scuze pentru asta, dar , al doilea capitol voi încerca sa îl fac mai lung.
Sper că va plăcut, dacă e lăsați câte un comentariu. Și uitați-vă și la următorul capitol. ;)

Puterea prezentuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum