Het maakt niet uit

54 1 2
                                    

Een uur later

Luc is nu al heel lang op emma aan het testen, ik maak me echt zorgen om haar. Luc komt net binnen "na heel veel testen te hebben gedaan, blijkt te zijn dat al emma haar vitamine en suiker waren te laag waren. Wat tot de dood had kunnen leiden als wij niet op dat moment daar waren. Ook als we 1 minuut later waren." Vince; "Maar hoe komt het dat het zo laag was, is alles oke met dr?" "Ja de exacte reden hebben we ook gevonden. De reden waarom we zo lang aan het zoeken waren is omdat zeker moesten zijn van ons stuk" 'maar wat is het dan? We hebben haar zus nog niet kunnen bellen want wat moeten we zeggen' "alles wat getest is wijst op anorexia nervosa, sorry" vince ; "anorexia nervosa.. Maar hoe. Ik bedoel ik zag dat ze echt heel veel was afgevallen de afgelopen 2 maanden. Maar dat ze helemaal niks at.. Maar wacht ze at toch laatst steeds wat in de pauzes." 'ze rende er na gelijk naar de wc. Ze wist niet dat ik er ook was en alles had gehoord.. Ik probeerde te helpen echt waar, maar ze liet me dr niet helpen..' Louise; "Brigitte je kon er niks aan doen we hebben proberen te praten met dr" Vince; "Hoe wist jij het?" Luc; "Ik laat jullie even alleen, emma zou elk moment kunnen wakker worden als dat gebeurd roep mij of een verpleegster""ik heb haar ook betrapt op de toiletten meerdere keren maar ik dacht dat ze gewoon ziek was totdat ze gewoon niet meer ging eten. En toen ik ging eten bij dr thuis begon Gabby erover dat ze thuis ook niks eet en zei dat ze onderweg of op kantoor wat had gegeten, maar ze eet juist op kantoor niks maar dan thuis ook niks.. En ik was gewoon echt zeker toen bij het etentje ze niks binnen kreeg en de hele dag op werk ook niks had gegeten" Floor; "Ik heb het er wel eens met louise over gehad, maar ik heb het nooit zo erg verwacht. Ik maakte me wel zorgen, maar na al dat gedoe met femke heb ik jullie er niet meer na gevraagd. 'Heb je al wat nieuws over femke gehoord' "nee het enige wat er me tot nu toe is verteld dat ze nog steeds op de operatietafel lag." Emma "waar ben ik en wat is er gebeurt" "omg emma je bent wakker we dachten dat je niet meer zou wakker worden vandaag."

Emma

'waar ben ik en wat is er gebeurt' "omg emma je bent wakker we dachten dat je niet meer zou wakker worden vandaag." Brigitte "je was flauwgevallen voor floor dr huis. We waren je bijna kwijt.." Floor; "de dokter heeft ons alles vertelt. Hoezo deed je jezelf dat aan lieverd je weet toch dat jij altijd prachtig was." vince keek me aan. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Vince ; ik ga effe vragen hoe het met femke gaat en ik ga vertellen dat je wakker bent." Floor; Hoezo deed je het.." 'het is niet eerlijk' "wat is niet eerlijk" 'kijk naar jou en louise.' "wat is daar mee?" 'Jullie lichaam is letterlijk perfect en kijk hoe prachtig jullie zijn. Kijk naar mij ik zie er niet uit' "Emma jij bent serieus het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien zie je dat niet." Brigitte; "lichaam zegt niks schat het maakt niemand uit of je dik,dun,small,lang bent. en vince zeker niet. Hij loopt al een jaar van je te blozen" Dat zegt ze alleen om me beter te laten voelen, kijk eens naar haar... 'mhm' Floor; "Em we menen het!" Brigitte "waarom vroeg je nooit voor hulp Emma?" 'het was niet erg , waarom zou ik hulp nodig hebben. Als andere mensen het moeilijker hebben. Ik wou niet hypocriet overkomen..

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 04 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Nooit Goed.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu