Bir

21 3 0
                                    


——

Sabah uyandım. Bugün 12. Sınıfın ilk günüydü, o yüzden heyecanlıydım.

"Saat kaç olmuş? SAAT 09:30!! GEÇ KALDIM!!"

Daha okulun ilk gününden geç kalmıştım. Hemen kalkıp banyoya gittim ve işlerimi halletim. Daha sonra üstüme bol siyah bir tişört giyip altıma da bir eşofman giydim. Kulaklıklarımı ve gözlüğümü taktım. Kahvaltı edecek zamanım olmadığı için çantama bir kaç tane kurabiye koydum. Üstüme ceketimi alıp evden çıktım ve asansörü beklerken telefonum çaldı. Arayan Felix'ti.

J: "Alo?"

F: "JISUNG İKİ SAATTİR EVİN ÖNÜNDE SENİ BEKLİYORUM NERDESİN?"

J: "Tamam tamam bağırma asansörü bekliyorum. Alarmım çalmadığı için geç uyandım."

F: "Tamam o zaman bekliyorum.. Ha bu arada unutmadan, okula yeni bi çocuk geliyormuş. Bu okuldan önceki gittiği okulda çok popüler olduğunu duydum. Sosyal medyası da çok popüler. Sanırım eski okulunda okul bandında şarkı söyleyip elektro gitar çalıyormuş. Ayrıca 3 kişi daha gelecekmiş "

J: "Enteresan bi tipe benziyor. Grubumuza katılabilir belki.. Hah asansör geldi. Ben şimdi kapatıyorum."
F: "Tamaam bekliyorum hızlı ol."

*kapattım*
Acaba o çocuk kimdi.. şimdiden ilgimi çekmişti.

——

F: "Sonunda geldin ya. Neyse hadi gidelim daha fazla geç kalmayalım."

Felix ile daha fazla geç kalmamak için hızlıca okulun yolunu tuttuk, bir yandan da çantama koyduğum kurabiyeleri yiyordum. Bu sene benim senem olacaktı buna inanıyorum. O çocuğu da çok merak etmiştim..

F: "Ah.. *nefes nefese* sonunda geldik ya.
J: "Heh evet. Hadi hadi içeri girelim."

Okula girdik. Koridorda kimse yoktu çünkü biz geç kalmıştık. Hemen sınıflarımıza gittik.

*kapı tıklaması*

F: "Hocam geç kaldığımız için çok özür dileriz. Alarmımız çalmamış biz de uyanamadık."

H: "Oğlum ilk günden geç kalmak ne? Siz ne yaptığınızın farkında mısınız? Müdürün odasına,  hemen!!"

J: "Ah bir günümüz de drama olmadan geçemeyecek mi? Oof."

F: " SALAK SENİN YÜZÜNDEN GEÇ KALDIK ZATEN HALA MIZMIZLANIYORSUN. BAK BİR KELİME DAHA EDERSEN O AĞZINI KOPARIRIM HA, SENIN O DANDİK ALARMIN BOZULMASAYDI ŞİMDİ BU İHTİYARIN AZARINA KATLANMAK ZORUNDA KALMAYACAKTIK."

J: "TAMAM TAMAM SAKİN.."

Felix bazen korkutucu olabiliyor..

——

Öğle saati gelmişti.

J: "Aah karnım çok aç. Felix ben kantine gidiyorum geliyor musun?"

F: "Olur geliyorum."

Felix yeni çocuk gelecek demişti ama hala ortalıkta yeni biri yoktu. Neyse göreceğiz bakalım.

Kantine geldik. Ben kendime çilekli sandviç aldım Felix sadece kahve aldı, evden kendi yaptığı brownieleri getirmiş. Birlikte bir masaya oturup yemeğe koyulduk.

Biz yemeğimizi (tatlı desem daha doğru olur) yerken kapının orada bir kalabalık oluşmaya başladı. Ne olduğunu merak ettik.

J: "Felix orada ne oluyor niye insanlar toplanmış ya, gidip bi baksak mı acaba?"

F: "Bilmiyorum ki, aynen gidip bi bakalım istersen."

Yemeklerimizi (tatlılarımızı) bırakıp bizde kalabalığa karıştık.
Daha sonra içeriye 4 tane çocuk girdi.. inanılmaz derecede yakışıklıydılar..

PLAYGAME | Minsung ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin