Людина яку зламали

1 0 0
                                    

Чи так виглядає людина яку люблять?
Чи так виглядає людина яка для когось є цінною?
Чи так виглядає людина яку завжди захищали?
Напевно що ні.
Тоді чому всі так впевнені що саме вона є щасливою,що вона купається в любові?
Чому не помічають всіх її проблем?
Чому всі кажуть, не придумуй , не бреши.
Хоч знають що людина каже правду.
Чому всі сліпо закривають очі на проблеми які ж самі і створили?
Чи так виглядає людина, в якої немає травм?
Чи так виглядає людина яка не хворіє?
Чи так виглядає людина що ніколи не мала поганих звичок?
Напевне що ні.
Тоді чому всі так впевнені,що вона як янгол,чому всі так впевнені що вона не хвора й немає травм.
Чому всі так впевнені,що в неї немає ніяких залежностей.
Ні все не так,абсолютно не так.
Вона рідко відчувала прояв любові,лише гнів та страх.
Вона рідко відчувала що вона є для когось цінною,вона лише бачила як всі бавились з її серцем та почуттями.
Вона була травмована ще з дитинства, травма це не лише щось фізичне,це й щось духовне,що змушує тебе весь час згадувати про неї і годинами проливати сльози.
Вона була хвора як духовно так і фізично, завжди скаржилася на різні симптоми,та всі просто відмахувались руками .Так вона й помирала від болі що дня й що ночі.
Вона звичайно що мала погані звички,не спала до пізньої ночі ,майже не їла,лише весь час пила чай,лише він давав відчуття насиченості.Коли вона відчувала голод, рідко щось сідала їсти, просто ставила чайник й заварювала собі чай.
Зі сльозами на очах вона засинала, з ними ж вона й прокидалась. Лише тоді коли хтось був поряд з нею, вона надягала маску,та робила вигляд щасливої людини.
Вона завжди була самотня,хто б не був поряд з нею, всі завжди наносили їй глубокі рани,залишаючи шрами.
Так вона й забула про щиру радість й жагу до життя.
Насправді саме так виглядає людина яку зламали,залишили одну в світі,викинули як не потріб,й огорнули псевдо любов'ю.

Збірка Моїх ВіршівWhere stories live. Discover now