İyi okumalar.
🤍♥🖤
Kahvaltımız bitmişti çaylarımızı içiyorduk "sana birşey sorabilir miyim?"dedim aslında aklımda bir çok soru vardı ama en önemlisi beni neden istemişti.
"Tabiki sorabilirsin"dedi "beni niye istedin yani abimi öldürmek varken niye ben"dedim biraz düşündükten sonra cevap verdi "aslında önceden alınmış bir karardı"dedi "nasıl yani ?" Dedim çünkü merak ediyordum "abin ilk borca girdiğinde biraz araştırma yapmıştık kim felan diye seni gösterdiler sonra akşam oldu abin boğazına kadar borca girdiği için tehdit ettim ama aklımda hep sen vardın beş milyon dolar az para değil ama yinede sana değer"dedi
Ağzım açık kalmıştı annem ve babamdan sonra ilk kez biri beni bu kadar önemsiyordu "hala şoktayım !"dedim"ne için ?"dedi tabiki bir cevap bekliyordu "yani bir fotoğraf ile mi karar verdin"dedim gülerek cevap verdi "evet neden olmasın"dedi bir süre konuşmadık sonra elimi tuttu ve masadan kalktık.
"Şimdi nereye gidelim ?"dedi "bilmem ama şehirden biraz uzaklaşmak istiyorum okulum tatilde zaten "dedim "tamam o zaman "dedi ve tesisten çıkıp arabaya bindik .
Yaklaşık yarım saat sonra sessizliği bozan ben oldum "nereye gidiyoruz "dedim çünkü hep yaylalardan geçiyorduk"yayla evine gidiyoruz"dedi gülümsedim çünkü yaylaya çıkmayalı baya zaman olmuştu ve benim kafamda kırk tane soru dönüyordu.
Neden bana bu kadar iyi davranıyor?neden?niye? Hep kendime bu soruları soruyordum o sırada bir villa ya geldik burayı ilk kez görüyordum.
Arabalar girişte durdu ve bizde arabadan indik ve eve girdik .
"Odamız şurası duşa felan girmek istersen" dedi bende "odamız derken aynı yerde mi uyucaz "dedim "evet nu kadar mı kötü benimle uyumak "dedi "yok ondan değil ama neyse"dedim ve odaya girdim ve şok oldum herşey bedenime göreydi ayakkabılara kadar herşey tam bana göreydi hemen şort tişört felan aldım ve duşa girdim.
Oğuz'dan;
Nefes duşa girmişti bende oturmuş işlerimi halletmeye çalıyordum bu gün çok birikmiş is vardı ama yinede Nefesin alışması için biraz aksatmam gerekiyordu.Odaya girdim,şort tişört çıkardım su sesi kesildi ve Nefes banyodan çıktı "böyle giyinmeseydin dışarı cikicaz daha erken burada kalmayız "dedim "nereye gidicez ki ?"dedi "burada kalmicaz bir yarım saat felan kalırız sonra çıkarız diğer evlerden birine gideriz"dedim ve duşa girdim.
Nefes'ten devam;
Oğuz'da duşa girdi bende tatlı sarı bir elbise altına da topuklu beyaz bağlamalı bir ayakkabı giydim ve odadan çıktım .Kısa bir süre sonra Oğuz'da çıktı şort tişört almıştı ama odada bir telefonla konuştuğunu duydum büyük ihtimal ile acil bir işi çıkmıştı ki siyah takım beyaz gömlek giymişti.
"Hadi çıkalım"dedi "çantamı unutum geliyorum hemen sen çık "dedim ve odaya girdim şık beyaz bir çanta aldım ve çıktım Oğuz çoktan çıkmıştı kapıya çıktım ki arabaya yaşlanmış beni bekliyordu.
Kapımı açtı ve şoför koltuğuna oturdu.
Umarım beğenmişsinizdir görüşlerinizi bekliyorum
🖤♥🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥Rizelim♥
Teen FictionAbisinin kumar borcu yüzünden hayatı mahvolan bir kız ve aynı nedenden dolayı tanımadığı bir adama satılır onların hikayesini okumaya hazır mısınız ?