Dün gece Oğuz'dan;
Sedat ın kumar borcu yüzünden kapısına kadar gittim o it beş milyon dolar borca girmişti ödeyeceğini hiç zannetmiyordum ama sabahtan beri onu araştırıyordu selim ve bir kardeşi olduğu söyledi mimarlık son sınıf olduğunu annesi ve babasının trafik kazasında öldüğünü ve küçük detayları öğrenmiştik tabiki onu öldürmicektim ama kardeşini gördüğümden beri aklımdan çıkmıyordu.Bu günden devam Nefes'ten;
Hala salonda oturuyordum kapının zili çalmıştı "Nefes aç su lanet olası kapıyı!"diye bağırdı abim hemen kapıya doğru gittim ve açtım karşımda simsiyah takım elbiseli adam duruyordu yani dün abimi tehdit eden adam."Hazır mısın hayatım"dedi "hazırım"dedim ama sesim titriyordu niye bu kadar korkuyordum bilmiyordum o sırada abim odasından çıktı "hoşgeldiniz Oğuz bey"dedi abim demek adı Oğuz'du "hoşbulduk hoşbulduk hadi gidelim"dedi abim hemen söze atladı"hemen mi istmeyecek misiniz?"dedi "lan mal borca gir kardeşini mal gibi sat ondan sonra istemeye gelmeyecek misiniz elimde kalıcak sın bak !"diye bağırdı korkmuştum ama beni koruyuşu hoşuma gitmedi de değil "olmaz öyle Oğuz bey annem babam da böyle olsun isterdi"dedi o anda bende fiş kopmuştu Oğuz'danda güç alarak.
"Annem ve babam nasıl olmasını isterdi abi beni satmanı mı? yoksa içip içip gelip beni dövmeni mi? Yada boğazına kadar borca girip beni kapının önüne koymanı mı neyi isterdi neyi senin yüzünden kemikleri sızlıyordur mezarda!"dedim bağırarak aynı zamanda da ağlıyordum "ne hakla bağırıyon lan sen annem babam senin yüzünden öldü sok bunu kafana senin yüzünden!"dedi "KAP'a lan o pis çeneni bir daha bağırır san o dilini keserim!"diye bağırdı elimi tuttu ve evden çıktım eve son bir kez baktım burayı özleyecektim arabaya bindik ve arkamızdan iki araçla ilerledik oğuz arabayı kullanıyordu bende yanındaki koltukta oturuyordum.
Nefeslerin eski evi🖤
Yollun daha 15 dakikası bitmişti sesiz bir şekilde oturuyorduk sadece, sessizliği bozan Oğuz oldu.
"İyimisin güzelim?"dedi benden cevap gelmeyince "korkuyor musun benden Nefes ?"dedi bu sefer "doğru söylemek gerekirse ilk başta korkmuştum ama şuan korkmuyorum sadece 15 dakika önce olanları düşünüyorum ve evet iyiyim"dedim hafif gülmüştü gülüşü çok güzeldi ne diyorum ben böyle bu adamı seviyor olamam değil mi yok sevmiyorum dur ."Bu gün napalim isterdin?"dedi "nasıl yani?"dedim "şöyle yani nereye gidelim Rize'nin neresine gidelim "dedi gülmüştüm "Rize'nin neresine gidelim ben Rizeliyim yanlız gitmediğim görmediğim yer yoktur buralarda annem ve babam yaşarken hep gezerdik"dedim gülüşün bir anda silinmişti.
"Üzülme,benim yanımda mutlu olmanı istiyorum"dedi bu sözü beni çok mutlu etmişti istemsizce gülmüştüm "ha şöyle sen böyle gül ben dünyaları yakarım" dedi.
Sonra bir tesisin önünde durduk "Kalkandere devresine niye geldik buraya yaklaşık yüz kere gelmişimdir"dedim "biliyorum ama benle hiç gelmedin"dedi güldüm ve "hadi girelim o zaman "dedim ve elini tutup tesise girdik derenin yanına masalar kurulmuştu ama kimse yoktu bir masaya oturduk ve masaya kahvaltılık lar gelmeye başladı gülerek kahvaltı yapmaya başladık "teşekür ederim"dedim"ne için ?"dedi "beni abimin elinden kurtardığın için mutlu etiğin için herşey için "dedim elimi tuttu o sırada çaylarımız geldi.
Höpürterek içmeye bayılırdım "höpürtme şunu Nefes"dedi "ama öyle ağzım yanıyor ayrıca böyle daha keyifli dedim oda eline çay bardağını aldı ve höpürterek içti "yapma şunu"dedim"neyi yapmayayım?"dedi "höpürtme çayı "dedim "nogoldu sen yapınca sorun yok ben yapınca rahatsız olsun bakıyorum "dedi "evet oldum"dedim " o zaman ne sen höpürt nede ben tamam mı?"dedi "tamam söz "dedim ve kahvaltı yapmaya devam ettik.
Umarım beğenirsiniz görüşlerinizi bekliyorum.
🤍♥🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥Rizelim♥
Fiksi RemajaAbisinin kumar borcu yüzünden hayatı mahvolan bir kız ve aynı nedenden dolayı tanımadığı bir adama satılır onların hikayesini okumaya hazır mısınız ?