1-(🤍♥🖤)

145 5 13
                                    

İyi okumalar.
🤍♥🖤

Gece geç saatlerde kapıya biri vurmaya başladı hemen üzerime hırka mı giydim odamdan çıkıp kapıya doğru ilerledim "nefes benim aç kapıyı!"dedi abim gene içmişti her zamanki gibi.

Hemen kapıyı açtım koluna girdim yüzü kan içindeydi kaşı dudağı patlamış burnu kanıyordu "abi nogoldu sana geç otur"dedim abimi koltuğa oturtum yarayı temizlemek için içerden pamuk ve batikon aldım abimin yanına geldim ve yaralarını temizlemeye başladım.

"kızım biraz hafif yap yanıyor!"dedi abim "neden oldu bu?"dedim merakla yine içip kavga ettin sandım oysa ağzından çıkan cümle beni çok şaşırttı "kumar oynadım"dedi "ne abi napicaz biz niye oynadın?"dedim sinirle "sana mı sorcam lan kumar oynarken kumarhane nin sahibi dövdü yarına kadar borcu vermesem öldüreceğini söyledi !"dedi "abi napicaz biz ne kadar borç?"dedim.

"5 milyon dolar!"dedi aklimda yankılanıyordu 5_milyon_dolar "abi biz nasıl ödecegiz 5 milyon doları şaka mı bu !"dedim o sırada kap sert bir şekilde vurulmaya başladı "Sedat iti aç kapıyı yoksa kırarım!"diye bağırıyordu kapı gerçekten sanki biranda dusucek gibi ses çıkarıyordu "Nefes aç kapıyı!"dedi abim hemen kapıya doğru gittim ve kapıyı açtım.

Kapıda sert ama yakışıklı genç bir adam vardı taş çatlasa 25 yaşındaydı hatta daha genç gösteriyordu beni biraz süzdü ve  "nerede Sedat iti!"dedi "içerde"dedim sesim titremişti "lan it yarını bekleyemedim nerde param sabahtan beri kumar oynadın ee gece oldu bir gün oldu sayılır nerde lan param!"diye bağırdı bende korkmuştum abim bir anda diz çöktü "lütfen bir gün daha lütfen yalvarırım ödeyeceğim borcumu yalvarırım bir gün daha "dedi şoktaydım beni döven abim şuan bir adamın önünde diz çöküyordu.

"Yok bir gün daha sana ama bir teklifim var"dedi çok merak ediyordum ne gibi bir teklif beş milyon dolar ediyordu o cümle tekrardan şoka girmeme neden oldu ama beni daha çok üzen abimin cevabıydı .

"Kardeşini!" Ne beni mi istiyordu adam niye neden "kabul al götür "dedi "abi ne diyorsun sen kabul etmiyorum gitmiyorum hiçbir yere?"dedim "sana soran olmadı Nefes eti senin kemiği de senin al götür "dedi "yarın gelip alırım eşya almasına gerek yok!"dedi tam çıkıcakken durdu ve "yaşın kaç?"dedi cevap vermedim "Nefes! Cevap ver!"dedi abim bu sefer abime doğru ilerledi "birdaha benim olana bağırır san kendini öldü bil!"diye bağırdı bu hoşuma gitmedi değil ama yinede korkuyordum "yirmi yaşındayım"dedim bana döndü ve gülümsedi.

"Görüşürüz müstakbel eşim "dedi kapıyı kapatıp çıktı bende sinirle odama girip kapıyı kilitledim.

Ne olmuştu yarım saat öncesine kadar mutluydum şimdi ise yarın hiç tanımadığım biri ile gidicektim ve bunun tek sorumlusu abimdi annem ve babamın ölümünden hep beni sorumlu tutmuştu benim lise mezuniyetime gelirken heyecandan kaza yapmışlardı o günden sonra abim hep içip eve gelmeye başladı artık alışmıştım,ama bu sefer farklıydı bu sefer bir kumar borcuna girmişti ve bu yüzden yanan ben olmuştum geceyi düşünerek geçirdim ağlamıyorum ama düşünüyordum,
Bir yanım abinden kurtuluyorsun diyordu bir tarafım ise ya o adam daha kötüsünü yaparsa diyordu bunları düşünürken uyumuştum.

Sabah uyandığımda garip hissediyordum dün ne yaşamıştım öyle, yataktan çıktım ve kısa bir duşa girdim kısa bir duşun ardından giyinip hazırlandım saçımı kurutup taradım çantama telefonumu, parfümümü ve son olarak cüzdanımı koydum çantamı masaya bırakıp odamdan çıktım salonda kimse yoktu.

Sabah uyandığımda garip hissediyordum dün ne yaşamıştım öyle, yataktan çıktım ve kısa bir duşa girdim kısa bir duşun ardından giyinip hazırlandım saçımı kurutup taradım çantama telefonumu, parfümümü ve son olarak cüzdanımı koydum çantamı masaya bı...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu gün kahvaltı hazırlamayacaktım büyük ihtimale abim uyanmazdi zaten öğlene kadar.

Nasıl buldunuz umarım beğenirsiniz bir dahaki bölümde görüşmek üzere .

🖤♥🤍

♥Rizelim♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin