1.rész ~Üdv a parton~

86 10 1
                                    

Eltelt 2 hét. Ez idő alatt sok dologra jöttem rá. Lényegében a játékok tartanak életben. Ha teljesítesz egy játékot a nehézségi szinttől függően vízumokat kaphatsz. Ha letelik a vízumod,meghalsz. Ha elbuksz egy játékban,meghalsz. Ha kiakarsz menekülni egy játékból,meghalsz. A játékok mind különbözőek. Treff,csapatjáték. Káró, ész jaték. Pikk,erőnléti,ügyességi játék. És végül a Kör. A legszemetebb. A kör a szívünkel játszik. A szimbólumok melletti számok a játék nehézségét jelölik. Minden teljesített játék végén ott van az adott francia kártya. Jelenleg a pikk 4-es,6-os és 3-as, treff 4-es és káró 3-as lapok vannak a tulajdonomban. Szerencsére kör játékban még nem volt részem. De sokat kérdezősködtem a játékok résztvevőitől. Bár arról ,hogy mi történt az előző világgal és hova lettek az emberek többi része arról nem tud senki semmit. Nagyjából képbe vagyok ezzel a világal és a működésével. Azt is észre vettem hogy néhány játékos egyforma karkötőket viseltek. Minden játékon amin részt vettem feltűnt egy-két ilyen ember. Kiváncsi lettem. Ha a fejembe veszek valamit azt nem tudom elengedni. Elkezdtem megfigyelni ezeket az embereket. Megtudtam hogy valami "part" a főhadiszállásuk. Többet akartam tudni. Ám amikor követtem őket hátulról rám támadtak. Nem akarom fényezni magam de 2 idegennel még simán elbírnék na de 3 az egy ellen egyáltalán nem fer főleg hogy ők sem voltak ám amatőrök! Na de a lényeg. Így kötettem ki itt. Egy székhez kötve,zsákkal a fejemen azt se tudva hol az istenbe vagyok. Remek. Amint levették a zsákot pillantást vetettem a szoba minden sarkára és a benne lévő összes emberre. Érdekes alakok de miért van mindegyik fürdő ruhában? Valamiről lemaradtam volna? Újabban az életünket kockáztatni csak bikiben trendi?

-Sajnálom a kellemetlen utat ide felé de nem fogadjuk örömmel ha valaki kémkedik utánnunk.-szólal meg a velem szemben álló hosszabb hullámos hajú férfi-na de milyen udvariatlan vagyok. Be sem mutatkozztam. Takeru Danma vagyok de hívj kalaposnak. Most te jösz.

-miért árulnám el a nevem?-nézztem egyenesen a szemébe felvont szemöldökkel. Bolondak nézz?

-mi ez a hatalmas ellenszenv? Én illedelmes voltam.

-valahogy így a székhez kötözve lenne pár cáfolni valóm ezen.

-pofa be és válaszolj!-ordított rám fegyverét nekem szegezve egy magas fekete hajú srác tele piercingekkel.

-most akkor melyik?-tetszik mennyire sugárzik a düh róla ettől a kérdésemtől. Elfolytva a vigyorgást egy hangos sóhaj hagyta el a számat és ismét kalaposra vezettem tekintetem.-Ayame. Ayame Hoshino. Ha ennyire tudni akarod. Te pedig elvehetnéd a fegyvered-nézztem ismét az udvariasság királyára aki csak morogva arrébb sétált.

-nos Ayame-kezdte a kalapos.

-csak Aya-vágtam a szavába. Nem szeretem az Ayamet. Egyetlen személy hívott így akire nem akarok emlékezni.

-tehát Aya-folytatta teljesitve kérésem-ez itt a part!

És elmagyarázott mindent. A 3 szabályt aminél az utolsót direkt hangsúlyozta. Az őrült elméletüket miszerint ha megszerezzük az összes kártyát haza juthatunk. Az igazán egyéni és furcsa élet stílusukat,végig csak buliznak vagy játszani mennek és ezt ismétlik minden nap. Miután ismertette a fontosabbnak mondható tudnivalókat csak kisajátította a zsebemből ki lopott kártyákat és elvette a számukra hiányzó darabokat. Ami nem egy,nem kettő hanem 4 darabot is elvett tőlem! Nem mint ha hasznát vettem volna de akkor is.

-a lényegre térve.-leguggolt elém a kalapos és elmosolyodva a szemembe nézzett.-csatlakozol hozzánk ugye?

-saját jogom hogy döntök igaz?-bólintott-akkor megtennétek hogy eloldoztok? Úgy talán el is hinném ,hogy így van.

Furcsa de teljesítették a kérésem. Megkönnyebbülten álltam fel és nyújtozkodtam egy nagyot végre. Viszont a kalapos a válaszra vár. Sóhajtva a palfonra vezetem a tekintetem. Mit kéne tegyek? Egyáltalán nem hiszek az őrült elméletükben és biztos vagyok benne ,hogy itt mindenki bolond. Viszont..lenne fedél a fejem felett,víz és élelem is biztosítva lenne. Jobb mint magányosan várni melyik játékba halok bele.

-legyen. Csatlakozom.-válaszomra a kalapos nagyon megörült. De szemem sarkából észre vettem még valakit. Egy fehér hajú srác. Egész végig kifejezéstelen arcal csöndben állt az egyik sarokban. Most viszont halványan elmosolyodott. Furcsa egy szerzet ez is.

~Érted tudnék élni~ (Chishiya ff.)Where stories live. Discover now