#pretty like a death

38 6 1
                                    

you so pretty and it's hurts

***

Jungkook'un gelişinin ardından iki hafta geçmişti. Elimden geldiğince Jungkookla yüz yüze gelmemeye çalışıyordum. Ama çok mümkün olmuyodu her fırsatta kendisini hatırlatmak ister gibi bulunduğum ortamlara sızıyordu. Şimdi de tam karşımda oturmuş içkisini yudumluyor. Gözleri sanki sadece ben varmışım gibi hiçbir yere dönmeden bana odaklıydı.

İyi ki şu an Jimin burada değil yoksa bu bakışı ona açıklayamam. Kaşlarımı kaldırıp neye bakıyorsun der gibi baktım. Sadece omuz silkip, göz kırptı. Gerçekten hayatımda gördüğüm en yavşak herifti. Hergün başka kızı kucağında oynatıp şimdi de sanki aşkımdan ölüyo gibi davranıyor. Bozulan sinirimle çenemi meydan okur gibi kaldırıp başımı çevirdim.

Sinirimi bozacak bir durum var mıydı emin değilim ama bu dengesiz herifle başım belada.

"Taehyung, sen de geliyorsun değil mi?"

Adımın geçmesiyle ilgimi masadakilere çevirdim. Neyden bahsedildiğini duymamıştım bu yuzden sadece başımı salladım. Jungkook şaşırmış gibi kaşlarını kaldırdı. Yanlış bir şeyi mi kabul etmiştim?

Ayağa kalktığımda bakışlar bana döndü.

"Ben gideyim bu günlük yeter." yarım kalan biramı da kafama dikip çıkışa yürüdüm.

Sonunda dışarıya çıktığımda yaz sıcağında hafif esen rüzgar saçlarımı uçuşturdu. Elimi uzatıp taksi çevireceğim sırada elimin üstünde bir el hissettim. Dövmeli parmaklar elimi aşağı indirdi.

"Napıyorsun Jungkook? Seninle uğraşamam gerçekten."

Tekrardan elimi kaldırdığımda yine elimi indirmesiyle sinirlenmeye başladığımı hissediyordum.

"Boşver taksiyle uğraşma ben bırakırım seni." başıyla ilerideki motorunu gösterdi.

Jungkook ve onun motorlarından korkuyordum. Hayır, ciddiyim. Gerçekten korkuyordum. Onun ne kadar deli sürdüğünü bilmeyen yoktu.

"Taksiyle niye uğraşayım Jungkook. Alt tarafı para verip evime gidicem. Hadi sana iyi akşamlar."

Yavaşça omzuma dokunup kendisine çevirdi. Aramızdaki boy farkı yine sinirimi bozdu. Ona alttan bakmak zorunda kalıyordum. Zaten hayvan gibi olduğundan daha da korkunç görünüyordu. Hafifçe üstüme eğildi. Kaşlarım çatıldı.

"Alt tarafı arkama oturup bana sarılacaksın Kim. Benden niye böyle kaçtığını anlayamıyorum."

"Ne diye kaçıcam senden kafanda kurma." sırıtıp gözümün önüne düşen kahküllerimi parmak uçlarıyla geriye taradı.

"Bence dr kaçman için bir neden yok. Nasılsa benden hoşlanmıyorsun, etkilenmiyorsun değil mi? Öyleyse neden arkama oturma fikri seni geriyor?"

Sesindeki alay tüm sinir hücrelerimi harekete geçirmiş gibiydi.

"Evet, sana karşı hiçbir şey hissetmiyorum Jeon. Arkana oturmakla ilgili de bir sakıncam yok."

Son cümleyi kurarken gözlerimi kaçırdım. Genelde yalan söylerken yapardım bu hareketi. Umarım Jungkook beni o kadar yakından tanımıyordur.

"Ee sorun ne o zaman?"

"Sorun sensin. Senin tavırların, dengesizliğin, umursamamazlığın, kalpsizliğin, insanları bir kitap olarak görmen. Beni okuyup bitirdiğinde ne olacak Jungkook söyleyeyim mi? Benide diğer kitaplarını kaldırdığım rafa atıcaksın. Çünkü senin için her şey bu kadar basit."

Herhangi bir şey demesine izin vermeden yoldan geçen taksiyi durdurup bindim. Bir anlık sinirle patlamıştım ama pişman değildim. Asla onun istediğini vermeyecektim.

Eve geçtiğimde kısa bir duş alıp saten pijamalarımı giyip yatağa geçtim.

***

jimin
pisstt
esmer çıtır
benimkini gördün mü

taehyung
evet gördüm

jimin
yaa napıyorduu

taehyung
sürtüyodu ne yapabilir

jimin
yaa taee
hadi hadii anlat
yanında başkası mı vardı

taehyung
hayır tekti
sadece iki üç bardak içip kalktı

jimin
niye acaba
morali falan mı bozuk ki

taehyung
nereden bileyim
askerlik arkadaşım mı

jimin
ya niye bu kadar ön yargılısın
jungkooka karşı
anlayamıyorum

taehyung
haz etmiyorum
hiç güven veren bir tipi yok

jimin
tamam öyle de
kimseye bir kötülüğünü görmedik
hatta seni korudu geçen partide

taehyung
sususus
şunun konusunu açma
rezil olduk

jimin
kusura bakma da
ne yapsaydı
seni taciz etmesini izlese miydi

taehyung
istesem bende yumruğu gözüne geçirirdim
değil mi
sadece sessizce halledilebilirdi
show yapmasına gerek yoktu

jimin
ağzıyla kuş tutsa yaranamaz sana

taehyung
boşver bana yaranmasın zaten
sana yaransa yeter

jimin
bana da çok yaranacak gibi değil
ya acaba başkasını mı seviyor
yani iki yıl boyunca bana göz ucuyla
bakmamasının başka nedeni olamaz

taehyung
yok canım kimi sevecek o
egosunu tatmin ediyor sen peşinden gittikçe
diyorum sana kovalama artık

jimin
ama elimde değill
kendimi ona sürükleniyor halde buluyorum
her seferinde

taehyung
bu enayilikle yaşamak çok zor olmuyo mu

jimin
sus be
kalpsiz insan

***

jeon
bazı kitaplar tekrar tekrar okunacak kadar güzeldir.

iletildi 23:59

görüldü 00.00

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

infectedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin