7. Bölüm

322 23 26
                                    

Evvet uzuuuun bir zaman sonra tekrardan birlikteyiz arkadaşlar. Size bölümde bomba gibi bir sürprizim var.

Yeni karakter ekleyeceğim.

Neyse şimdi bölümümüze geçelim.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

Keyifli okumalar.

♥️🔥♥️🔥♥️🔥♥️🔥♥️🔥♥️

Arastann

Durup idrak etmeye çalıştım. Ne demek lan öldü.?

-Ne saçmalıyorsun lan.

Hakan:"Video var, kafasından kanlar akıyor galiba kafasından vurmuşlar sonrada bir yere gömüyorlar."

-Hemen bize at videoyu, sonrada bize adam yolla hızlı ol.

Öldü diyor ya öldü bizim liderimiz öldü. Lan kurşuna kafa atarda ölmez o. Hem Gece çok dikkatlidir vurulsa kafasından mı vurulur.

Deniz:"Olamaz değil mi yani ölmemiştir."

Bulut:"Yok ya ölmemiştir. Geceden bahsediyoruz."

Soğuk kanlı davranıyorduk. Gece bizi böyle eğitmişti, "her ne olursa olsun sakinliğinizi koruyun" evet hep böyle diyordu. Aslında onun gibi bir lider bulmak zordur. Her zaman bizi ve diğer adamlarını korumaya çalışır. Eğer takımından birine bir şey olursa düşünmeden intikam alır. En acı şekilde.

Öldüğünü düşünmek çok zor.

Stres dolu dakikalar sonra telefona bildirim geldi. Telefonu alıp Hakandan gelen videoyu açtım. Ege ve diğerleri hemen yanıma oturup videoyu izlemeye başladı.

Ege'nin her ne kadar gözleri dolmuş olsada ablasının kurtulacağını biliyor ve inanıyordu.

Videoda gerçekten Hakan'ın dediği gibi başınkan kan akıyordu ama vurulmuş gibi değildi. İki adam kollarından tutarak kazdıkları çukurun içine koydu silahını yanına attılar ve üzerine toprak atmaya başladılar. İşleri bittikten sonra arabalara binip uzaklaştılar ve video burada bitti.

Dışarıdan gelen korna sesleriyle ayaklandık. Adamlar gelmiş olmalıydı.

Silahları kontrol edip koridora çıktık. Bahçeye indiğimizde bize ait dört ataç ve kırka yakın adam vardı. Ateş ve adamlarıda vardı.

Ateş bizi görünce yanımıza geldi.

Ateş:"Bizde gelmek istiyoruz sonuçta bizimde liderimiz kaçırılan."

-Peki gelin.

Ege'ye dönüp

-Ege sen burada kal.

Ege:"Ama bende gelmek istiyorum."

-Lütfen zorluk çıkarma, ablanı bulup geleceğiz.

Kafasını onaylar biçimde sallayınca hepimiz arabalara bindik. Hakan'ın attığı konuma gidecektik. Gömme olayının doğru olup olmadığını öğrenmek için.

Gidene kadar kimse konuşmadı. Attığı konuma gelince arabadan indik. Gerçekten kazıldığı belli olan bir yer vardı.

Umarım burada değilsindir Gece.

"Bana bir şey olmaz dokuz canlıyım" demişti. Umarım sözünde durmuşsundur lider.

-Kazın şurayı, acele edin.!

Verdiğim emirle bizimkilerden altı kişi gidip kazmaya başladı.

10 dakika geçmişti ki biri konuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mafya kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin