Oy veya yorum gelirse sevinirim.
İyi okumalar.
♥️🔥♥️🔥♥️🔥♥️🔥♥️
Hay ben bu alarmı icat edenin.Saat tam olarak yedi ve benim hala çok uykum var.
Ha bu arada ben Gece.Gece Soydan,mafyayım hatta mafyaların başıyım lakabım"Lider".Kendimi övmeyi sevmem ama adımın geçtiği her yerde korku vardır ve her zaman benim sözüm geçer.Kimse karşı gelmez daha doğrusu gelemez.Yoksa hepsinin sonu aynı olur,ölürler.
Ben yurtta kalıyorum.Pek arkadaşım yok.Korumalarım dışında.Alp,Demir,Deniz,Aras ve Bulut.Onlar en iyi arkadaşlarım tabi kimse bilmiyor.
Neyse ben hobilerimden bahsedeyim hobilerim silah kullanmak,motor yarışları ve dövüşmek.Fobilerim kardeşimi veya arkadaşlarımı kaybetmek.
Evet bir kardeşim var adı Ege.O beni şu an tanımıyor olabilir ama ben onun her şeyini biliyorum.
Ben bir çok şey biliyorum.Silah ve bıçak kullanmayı,dövüşmeyi,motor kullanmayı,kısacası her şeyi.
Neyse hayata dönelim şimdi.
Hızlıca yatağımdan kalktım.Aynanın karşısına geçip dikkatlice takma sivilcelerim taktım.Neden bilmiyorum hoşuma gidiyor bende bu yüzden yapıyorum.
Bittikten sonra saçma bir şekilde saçlarımı ördüm ve uçlarına kocaman pembe kurdelelerimi taktım.son olarak üzerime pembe olan bir elbise giydim ve inek gözlüklerini taktım.
Aynanın karşısına geçtim.Ayy midem kalktı pembe önde olmuşum ıyk en sevmediğim renk.Bayramda şeker istemeye giden çocuk gibi hissettim kendimi.
Bir anda otuz iki diş sırıtmaya başladım.Bu benim tabirimle inek öğrenci gülüşü diğerlerine göre ezik öğrenci gülüşü.
Hemen çantamı hazırladım.Bu ezik rolünün en kötü yanı bu bir yığın kitap taşımak.Hayır yani ben zaten ders dinlemiyorum ki.Sürekli kopya çekiyorum ama hocalar fark etmiyor.Beni tahtaya kaldırdıkları zaman sağolsun benim canım arkolarım kurtarıyorlar.
Arko arkadaş ve korumanın birleşimi.Bunları anlatırken odadan çıktım.
Koridorda hoplaya zıplaya yürümeye başladım çocuk gibi.Gören herkes küçümseyici ve alaycı bakışlar atıyordu.Ama ben umursarmıyım.Hayır.
Bir saniye,of ya of olamaz nasılsa unuturum aptalın tekiyim.Silahımı odada unuttum.Her ne kadar ezik rolünde oynasamda silahsız dolaşmam.
Tam geri dönüp almaya gidecekken birinin kolumdan tutup boş odaya çekmesi bir oldu.
Tam savunma alacakken.
Aras:"Ştt lider sakin biziz.
Oh be bende boş anımda yakalandım sandım.
-Sizin ne işiniz var burada ya biri görürse.
Alp:"Merak etme hiç kimse görmez lider.
Hepsine bir göz attığımda benim tersime siyah giyinmişlerdi.
Deniz:"Ezik rolüne devam galiba.
-Evet ama sadece bu günlük yarın gerçek yüzümü görecekler.
Demir:"Oo yarın büyük gün desene.
-Evet öyle.
Bulut:"Sen nereye gidiyorsun lider.
-Silahımı odamda unutmuşum onu almaya gidiyordum.Yedek varsa versenize bir tane.
Demir hemen bir silah çıkardı ve bana verdi.
-Bu arada silahımı odadan almanız gerekiyor.
Ne, onlar benim ne kadar arkadaşım olsalarda sonuçta benim korumam emir verebilirim.