Jennie'den
Odamdayken annem durduk yere beni yanına çağırdı. Önemli bir şey söyleyeceğini söyledi. Yanına gittim."Psikoloğa gideceksin Jennie."
Bunu duyduğumda çok sinirlenmiştim. Benim psikoloğa gitmemi gerektirecek herhangi bir durum yoktu. Ama o beni psikoloğa göndermek istiyordu. Hemen itiraz ettim.
"Ne dediğini kulan duyuyor mu senin anne? Asla böyle bir şey olmaz. Benim psikoloğa gitmemi gerektirecek hiçbir şey yok. Asıl senin psikoloğa gitmen gerek, çünkü durduk yere beni psikoloğa göndereceksin! Bu delilik değil mi sence de?"
"İtiraz istemiyorum küçük hanım. İnsanlara zorbalık yapıyorsun ve bundan zevk alıyorsun. Nasıl psikoloğa gitmeni gerektirecek bir durum yok? Hadi hazırlan. Birazdan yola çıkacağız."
"Of anne, of."
"Oflamak, puflamak yok öyle. Hadi git ve hazırlan."
Psikoloğa gitmek istemiyordum. Ama gitmek zorundaydım, çünkü annem gitmemi istiyordu. Gardırobumdan siyah kıyafet takımımı aldım ve giyindim. Saçlarımı taradım ve bağladım. Yüzüme kapatıcımı sürdüm. Şeffaf rimelimi sürdüm ve eyeliner çektim. Abartmaya gerek yoktu, alttarafı bir psikolog randevusu.
Jennie ve annesi evden çıktılar ve Tesla markalı arabalarına bindiler. Hastaneye yol aldılar.
Hastaneye vardıklarında “Kim Jisoo” adlı psikoloğun odasına gittiler. Jennie'nin annesi kendini tanıtıp odadan çıktı. Psikolog Kim Jisoo ile Jennie konuşmaya başladılar.
"Annenin seni buraya getirmesinin nedeni ne Jennie?"
"Öncelikle sen bana Jennie diye seslenemezsin anlaşıldı mı? Bayan Kim veya Bayan Jennie diyeceksin."
"Neden buraya geldiğini anladım. Çok kibirli birisin ve zorba olduğun her yerden belli oluyor."
"Ne kadar havalıyım değil mi?"
"Hayır Jennie, bu yaptığın havalı bir şey değil. Tam tersine kötü bir şey."
"Ben sana 'Bana Jennie diye seslenemezsin.' demedim mi?"
"Lütfen biraz sakin olun."
"Olmazsam ne olur?"
"Ergenlikte zorbalığı havalı bulabilirsin, ama ileride zorbalık yaptığın için çok pişman olacaksın."
"Ne ergeni ya? Sensin ergen!"
Jisoo içinden:Gerçekten ergen birine denk gelmişim. Sakin olmalısın Jisoo. Bunun eğitimini aldın. Yıllarca bunun için uğraştın ve amacına vardın.
"Lütfen saygı çerçevesini aşmadan konuşalım."
"Saygı çerçevesini aşarsam ne olur? Ha."
Jisoo içinden:Bu kızı nasıl düzelteceğim? Gerçekten zor bir hasta. Bu kızın psikiyatriye yönlendirilmesi gerek.
"Annen ile konuşacağım. Lütfen odadan çık ve anneni çağır."
"Tamam be."
"Anne!"
"Efendim kızım?"
"Jisoo seni çağırıyor."
Annem Kim Jisoo ile konuşmak için odasına gitti.
"Buyrun Bayan Kim."
"Ne oldu Jisoo Hanım? Neden beni çağırdınız?"
"Kızınızın psikiyatriye yönlendirilmesi gerek."
"Ne?"
"Doğru duydunuz, psikiyatriye yönlendirilmesi gerekiyor."
"Ama neden?"
"Çok kaba, zorbalıktan asla vazgeçmiyor."
Kim Jisoo ona kızının diğer sorunlarını da anlattı ve randevunun bittiğini söyledi.
"Anladım Jisoo Hanım."
Annem odadan çıktı ve yanıma geldi.
"Ne oldu anne?"
"Psikiyatriye gitmen gerekiyor, kızım."
"Psikiyatriye mi gitmem gerekiyor? Ne demek oluyor bu?"
"Senin çok ciddi sorunların var, kızım."
"Havalı olmam mı sorun?"
"Hayır kızım, havalı değilsin. Zorbalık yapmak havalı olmak anlamına gelmiyor."
"Hiçte bile. Zorbalık yapmak, en havalı şey."
"Ah, tamam kızım. Sen öyle olduğunu düşünüyorsan, uzatmayalım."
"Psikiyatri randevusu ne zaman peki?"
"Haftaya salı günü."
"Neyse ki yarın değil, ard arda randevuya katlanamazdım."
"Ama kızım, öyle dememelisin. Psikologlar ve psikiyatriler, bizim iyiliğimiz için bu işin başındalar."
"Anladım anne, yeter. Sus artık."
"Ama bana böyle dememelisin. Ben senin büyüğünüm ve saygılı olmalısın."
"Peki saygılı olmazsam ne olur? Ha."
Bunu dedikten sonra annem sesini kesti. Psikolog ve psikiyatriye gitmek çok bunaltıcı. İlk defa gitmeme rağmen bunaldım, düzenli olarak giden kişiler nasıl bunalmıyor, sıkılmıyor?
💌 💌 💌
Selamlarr! Nasılsınız?
Ficde Jennie'nin çok çocukça, ergence davrandığını biliyorum. Ama böyle davranmasının nedenini ileri ki bölümlerde öğreneceksiniz.💞 💞 💞
08.03.2023
🎀 🎀 🎀