"Bu gece kaçmak istiyorum..." diye mırıldandı Lillium, babasının duymamasına özen göstererek.Ama annesini çok seviyordu.Onu
bırakmak istemese bile kaçacaktı.Babasının uyumaya gitmesini bekledi annesi zaten erken yatmıştı.Babasıda yatınca, "işte bu tam zamanı" dedi ve mutfağa sessizce gitti.Yemek ve su aldı.Hemen camı açtı.(1. Katta oturuyorlar) Ancak bir ses duydu..Ses gittikçe yaklaşıyordu.Yaklaşmaktanda öte odasının kapısındaydı!Bu babasıydı.Lillium yemek ve suları gizli bir yere bırakıp yatağa yatmıştı.Babası yatağını kontrol etti.Babası gidiyordu.Hemen açık olan camdan atladı.Ancak bu kışın ortasında mont almamıştı.Ama 2 adet battaniye almıştı.Uzağa gitti battaniyelerine sarıldı, örtündü ve uyudu.Sabah hemen kalktı. Yemek yiyecekti.Yemek olarak ton balığı ve biraz ekmek yemeye karar verdi.Hemencecik yemek istemedi yavaş yavaş yedi.Ama birden birini gördü bu amcasıydı. Amcası onu arıyordu.Lillium içinden "offfff bu adam nereden çıktı şimdi.." diye düşündü adam "Lillium...Lillium!LİLLİUM!?" Diye bağırıyordu.Lillium hemencecik bir ağacın arkasına saklandı.Amcası "LİLLİUM GEL BURAYA!!!NEREDESİN?!LİLLİİUUMMMM!" diyordu. Lillium korkudan dolayı şok geçirmişti.Oturdu ve sessizce ağlamaya başladı. Battaniyenin altına girdi.Korkudan titriyordı...
Devam edecek...Lillium'jn hikayesini şuana kadar beğendiniz mi?
Hayır. Evet!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soldier, Poet & King🍃
RandomLillium isimli kızın yaşadığı şeyler sizi duygulandıracak mı?