∫∷≈≪ information ≫≈∷∫

1K 9 0
                                    


-- this book / story kebanyakannya
inspirasi so if ade cite same tu paham² lah tapi bukan tiru bulat sis, kang kena kecam kang.

so, this book / story kinda different because have some perubahan seperti phone diaorang and more,
I tak buat storylines dia, so book / story ni macam pov ? ig- but if you guys ade idea, y'all can comments, I will do my best okey ?

sorry if ada yang typo and grammar, i akan cepat memperbetulkan perkataan salah tu ye ?

ada yang marah dekat tiktok buat cerita mengarut tentang hazeeq (?), please don't judge story / book orang lain termasuk saya mungkin cerita dia tu sekadar hiburan sahaja tapi kalau mengenakan s∃xsuaΓ atau sebagainya you guys need to tegur but tegur dengan cara yang elok like " sis you tak boleh buat macam ni, ni dah melebihi batas ", tegur like that.

we know ada author yang tak perasan or sengaja buat scene tu tapi please tegur dengan cara yang elok, kami penulis / author ni buat plot twist ini sebagai hiburan semata-mata, kami cuma menghiburkan pembaca dengan melalui pembacaan, PHC pun dan habis, mana tau ada yang gamon dengan PHC cast so we doing this just for fun, kami tak de niat nak buat you guys rasa tak selesa or marah.

kami penulis / author pun ada perasaan, kami menerima perkataan yang viral di tik tok dan memaki hamun kami, kami rasa kecewa kerana you guys tak appreciate our karya menulis and our idea.

i hope you guys understand us penulis / author !

Inspirasi: cutienumakii ( book / story dia semua best² if you guys nak follow dia follow lah dia )

Ok bye² love !

From ⇓ ♡

Author / itzLuxyy

fanfic; phc ♡Where stories live. Discover now