Chapter 7 ≫ Project √

216 6 0
                                    

Hey guys rajin ye author hari ni nak buat dua chapter tapi pendek punya

Lets start !
------------------------≪∨≫-----------------------
Fakhri X ( Y/n )

-- memulakan dengan pagi yang penuh ceria ini, mandi, solat, breakfast and go to the class.

setiap pagi aku akan mengajak Fakhri dan Ayam untuk breakfast dan lunch sama² sebab diaorang sahaja yang tak macam orang lain nak mengorat aku je penat aku.

Time skip

Kitaorang dah ada dalam kelas Mr Sin, kitaorang akan buat projek yang agak menjijikan iaitu membedah tikus dan mencari tahu lebih lanjut mengenai organ tikus, "ok you will all do this project in groups, 1 group has 3 people so there is no problem right ? " - Mr Sin " This project will be done next week so get ready " - Mr Sin. So kitaorang cadang untuk berkumpulan.

ayam dan aku lepas mendengar penerangan yang Mr Sin, kitaorang buat suara nak muntah " Ish Mr Sin ni biar betul nak bedah tikus ? " - y/n sambil memegang kepalanya " ye weh tak sanggup aku nak bedah tikus sian dia " - ayam dengan suara yang agak sedih " kau sedih ke kau jijik ? " - Fakhri sambil perli sahabat dia " Ish kau ni cuba lah tunjuk takut atau sedih kau tu, kau ni macam takde perasaan " - y/n " habis tu aku nak buat apa lagi nak cakap ' ihhh jijiknya ' macam tu ? " - Fakhri kitaorang selalu gaduh kalau kitaorang berkumpulan mesti gaduh tapi tak serius pun gaduh, gaduh main je " haihhh jangan gaduh nanti kawin kang " - ayam sambil mengusik Fakhri dan y/n, ayam tahu yang y/n ni suka Fakhri sebab y/n percaya ayam yang ayam akan jaga rahsia dia " ih tak ingin aku " - y/n sambil buat suara jijik, dari luar tak nak tapi dalam hati berbunga². Haaaa gituwww.

Time skip

hari ni projek tikus tu, kitaorang dalam kelas memandang satu sama lain, tikus akan diedarkan sekejap lagi aku menguk air liur aku kerana takut, ayam pulak dia macam panik pun ada takut pun ada, Fakhri macam biasa takde perasaan kesian ke happy ke, tikus ada di balang itu masih hidup, Mr Sin menyuruh ayam mengambil tikus tersebut, ayam terlihat sangat takut mengigil mat, ayam meletakkan tikus di papan dan memegangnya dengan mengigil, Fakhri pulak menyediakan ubat tido / ubat mati (?) dan diletakkan ke dalam suntikan jarum dan menyuntik tikus tersebut.

ok tikus tu dah tak bergerak aku mengambil pisau dan tisu sebab nanti menangis saya di buatnya nanti, aku memegang pisau sambil mengigil takut dan kesian pada masa yang sama, Fakhri melihat aku dan memegang tangan dan lead aku untuk memotong perut tikus tersebut, " haaa kan dah siap- " - Fakhri sambil melihat y/n yang sedang menangis kesian tikus tu dah lah mak bapak dia tunggu dia habis SPM tetiba kena potong.

" haih kau ni tikus je pun, haiwan mana ada perasaan " - Fakhri " t-tapi aku kesian dekat dia " - y/n melihat tikus yang telah dibedah, Fakhri mengambil tisu ditangan y/n dan mengusap tisu itu ke y/n yang sedang menangis " dah lah tu ni kan untuk belajar je kita tak de niat jahat pun " - Fakhri mengelap semua air mata " ekhemm " - ayam mengilangkan dua tangan dia " nak dating pergi tempat lain ye kesian sikit dekat yang single ni " - ayam sambil membuat muka jijik dan jeling ke arah kitaorang, kitaorang gelak kerana perangai ayam yang sedang jealous.

fanfic; phc ♡Where stories live. Discover now