~jungkook~
Yorgunluk
Evet tam da vücuduna yayılan şey yorgunluk ayaklarımın zemine vura vura gidiyorum. bütün vücudum İflas etmiş gibi hissediyorum bugün kafede çok yorulmuştum eve gidip saatlerce yatacaktım ara sokaklardan evime kadar yürüyorum sanki bu yol bana daha uzun geliyordu yollardan geçtikçe Umarım biri beni tanımaz diye hızlı hızlı gidiyordum Çünkü param yoktu.Yine dayak yemek istemiyordum. bugün zaten yeterince yemiştim cidden neden Ucube olarak görünüyordum benim tek suçum doğmak mıydı.
Ben sokakta olan hayvanları besler, insanlara yardım eder, onları mutlu ederdim. ama insanlar bana asla yardım etmezlerdi onlar sadece beni bir Ucube olarak görürdü.
Ve ben bundan gerçekten sıkılmıştım yorulmuştum.Neyse ki bütün yorgunluğuma rağmen eve kadar gelmiştim. montumun ceplerini karıştırdım anahtarım arıyordum ceplerini biraz daha karıştırdıktan sonra anahtarı nihayet buldum tam kapının deliğine sokacakken arkamdan büyük bir darbe geldi.
"oo bizim Ucube de buradaymış"
Sırtım felaket sancı yaptı ve dizlerime hükmedemeyerek yere yığıldım.Arkamdan kahkaha sesi geliyordu.
"Ama ben daha yeni eğlenmeye geldim kalksana seni Ucube"
Ve sonra saç diplerinde felaket bir ağrı hissettim resmen yanıyorlardı bu sesi tanımıştım bu taehyung'du .
O benim okul zorbamdı Her zamanki gibi yine bana zarar verecekti. yine beni bulmuştu yine gelmişti.
"t-taehyung lütfen bı-bırak ca-canım a-acıyor"demiştim.
Ama o beni dinlemedi daha da saçlarımı asıldı ve konuşmaya başladı.
"canın cehenneme jungkook"demişti. Ve bir anda saçlarımı bırakıverdi derin bir nefes verdim saç diplerim alev alev yanıyordu. taehyung konuşmaya başladı.
"Seninle biraz daha eğlenirdim de evde kız bekliyor Anlarsın ya Neyse yarın görüşürüz Ucube"
Dedi ve ilerlemeye başladı onun arkasından Gözyaşlarımla bakakaldım yoluna devam etti ve lüks arabasına bindi. arkasına bile bakmadan gaza köklenip oradan ayrıldı.
Ve ben de o zeminde fazla beklemeyip direkt eve geçtim bu olanları düşünmeyecektim yoksa gözyaşlarımı boğulacaktım hemen odama geçip Yorganı üstüme attım Gözlerimi kapattım ve uyuyakaldım.
-----------------------♤-----------------------
evettt ilk bölümün sonuna geldik nasıl buldunuz ♡kendi kendime konuşuyorum neyse ben beğendim umarım sizde beğenirsinizDiğer bölümde hoşçakalın güzel Papatyalarım
☆Lavina☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cruel-taekook
Horror"canım acıyor taehyung" dedim oda gözlerimin içinde baka baka "canın cehenneme junkook "demişti. Texting-düzyazı Semetae》 Ukekook》