5

188 14 29
                                    

aşkitolarımm ben geldimmm
evett size yb yazdım
bir önceki bölüme attığınız Oylar ve yorumlar için çok teşekkür ederim ayayayaya beni mutlu  ediyorsunuzz

neyse ben sizi tutmim iyi okumalar dilerimm♡

.............................♧...............................

endişe
bütün vücudumu sarıp sarmalayan tek şey endişeydi.

taehyung ve onun arkadaşları tam karşımdaydılar şimdi ben ne yapacaktım.

ya burdada bana kötü davranırlarsa ne olacaktı en azından jimin beni korurdu öyle umut ediyordum

bunları düşünürken ellerim titremeye başlamıştı. neyseki hemen kendimi toparlayıp onların yanına ilerledim sarsak adımlarımla.

masanın önünde durduğumda konuşmaya başladım "b-buyrun efendim içecekleriniz" bardakları masaya koyacaktım ki taehyung'un eli elimdeki bardağı fırlartacasına itmişti.

gözlerim fal taşı gibi açılmıştı ardından kedi yüzlü çocuğun sesini duymuştum "hey kör müsün önüne bak seni ucube"dediğinde kafenin içinde kahkahası yankılanmıştı.

hemen eğilip yerdeki cam parçalarını toplamaya başladım tek tek topluyordumki saçımdaki sıkı tutuşla kafenin içinde tiz bir inleme sunmuştum saç tellerim alev alev yanıyordu

kafedeki bir kaç insan bize bakıyordu ama kimse müdahale etmiyordu kimsenin umrunda değildim göz yaşlarım yanaklarıma doğru firar etmişti

canım acıyordu kimse beni duymuyor muydu? "ahh kalk jungkook daha yeni başladık" saç tutamlarıma asılarak Beni kendi Bedenine doğru çekiştirdi Yüz yüze geldiğimizde elini kaldırıp yüzüme sağlam bir tokat yapıştırmıştı.

Yanağımdaki yanma hissi ile gözyaşlarım daha da çoğalmıştı ama o anda arkadan bir bağırış sesi duymuştum"NE OLUYOR BURADA JUNGKOOK'A VURMA HAKKINI SİZE KİM VERDİ!" jimin hızlı adımlarla yanımıza gelmişti "vay vay vay ikinci bir oruspu daha" kedi yüzlü'nün konuşmasıyla jimin öfkedenen deliye dönmüştü ama şuan jungkook daha önemliydi.

"j-jungkook kalk benim minik bebeğim" hemen yere diz çöküp  jungkook'un kol altlarından tutarak onu oturduğu pis zeminden ayağı kaldırmıştı.

tam o sırada jimin taehyung'un sesini duymuştu "ahh hadii ama daha yeni başlamıştık hemen pes ediyorsun jungkook" jungkook ise hala sessizliğini koruyup göz yaşlarıyla dinliyordu onları onun canı acıyordu..

"off hadi kalkın gidelim burası iyice ucube kokmaya başladı" diye konuşmuştu taehyung ardından herkes kalkıp kafeden ayrılmışlardı

"jungkook bebeğim gel otur masaya ayakta fazla kalma" jimin hemen jungkook'u en yakın masaya oturtmuştu.

ardından su alıp hemen soluğu jungkook'un yanında almıştı "al jungkook'um iç hemen" jimin jungkook'a suyu verdiği gibi jungkook suyu kana kana içmişti çok susamıtı.

jungkook suyu içtikten sonra konuşmaya başlamıştı
"jimin ben gerçekten ucube miyim?"

.............................................................

evettt Kim geldi ben geldimmm😎

ayayayayayayay sizce bölüm nasıldı ehehehe 😋

bir arkadaşım bu bölümü yazmassam beni öldürecekti o yüzden hemen cicik yazı verdim ayolll 😶😄

neysee umarım okurken keyif almışsınızdırrr 😙

diğer bir bölümde görüşmek üzere Good morning
MUCK♡♡♡

《•Lavina•》

cruel-taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin